Missä mies voi olla ettei vasta minulle jo tunti?

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja pöpöpöp:
äläs nyt hermostu tollasesta!!!! miehes voi olla jossain missä on paljon melua, joten ei kuule puhelinta!

tai onko heillä taas joku kokous :/ ainakin kun soitin viimeks 1t sitten hän laitoi puhelin kinni |O ja nyt ei vasta,miten se voi kestää noin kauan jos on oikeasti kokous

:laugh: se voi kestää sori :hug: työkokous ainakin ukolla kesti joskus 1,5-2tuntiakin kun eivät päässeet yksimielisyyteen

ai ,hitsi :/ :/ mulle koht soita toinen kampaja enkä tiedä mitä mä sanon :/ olis kiva jos hän olisi soitanut mun kampamoon mihin olen varanut ajan ensiks :/

äläs nyt hermostu tollasesta!!!! miehes voi olla jossain missä on paljon melua, joten ei kuule puhelinta!

tai onko heillä taas joku kokous :/ ainakin kun soitin viimeks 1t sitten hän laitoi puhelin kinni |O ja nyt ei vasta,miten se voi kestää noin kauan jos on oikeasti kokous

:laugh: se voi kestää sori :hug: työkokous ainakin ukolla kesti joskus 1,5-2tuntiakin kun eivät päässeet yksimielisyyteen

ai ,hitsi :/ :/ mulle koht soita toinen kampaja enkä tiedä mitä mä sanon :/ olis kiva jos hän olisi soitanut mun kampamoon mihin olen varanut ajan ensiks :/

Aaapuaaa,siis soittanut sun puolesta?:)

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Aaapuaaa,siis soittanut sun puolesta?:)

no hän soita aina mun puolesta :/

mitä sä savanna taas sähläät? ekaksi varaat yhden kampaajan hiustenpidennystä varten ja maksat varaus/tarvike-maksun etukäteen. sit tilaat toisen kampaajan... ja nyt nää kampaajat siis soittelee jo keskenään... ja sun miehen pitäisi työpaikalta rientää apuun.
antaisit nyt miehesi tehdä työnsä rauhassa, hyvänen aika!

Ei kiesus. Siis olet ihan oikeasti sitä mieltä, että miehen pitäisi vaikka kesken TYÖpalaverin vastata sinulle ja soittaa SUN kampaajalle jostai hiustenpidennyksestä? OMG!

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mitä duunia miehes tekee?
Mun mies saattaa ainakin olla kokouksessa aamusta iltapäivään, kun on businessväännöt päällä.

hän on joku toinen johtajan jälkeen,en muista suomeks ,en :ashamed:

mun työpaikalla miehesi olisi ainakin entinen nro kakkonen. akka jatkuvasti viemässä työaikaa ja ajatuksia toisaalle.

Yhteistyössä