Missä menee sairaan ja normaalimman fetissin raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Oletko koskaan käynyt miehesi kanssa keskustelua oikeasti siitä, että haluaako se jotain "extraa"? Harvassa on (kokemuksen sanalla) ne miehet millä ei mitään toivetta ole. Olkoon se sitten korkokengät tai sitominen, mutta kaikilla jotain on. Eri asia on se ettei ne kehtaa siitä mainita.
Ollaan me puhuttu. Mutta ilmeisesti mä olen jo tällaisenani kuumottava pakkaus (siis kuvitelkaa nyt mielessänne parhaat päivät nähnyt, hyyyvin tavallinen perheenäiti) ettei muuta ole tarvittu. :D Tuo innostuu muutamassa sekunnissa.

Mie vastaan nyt tuohon pelkkään otsikkoon.
Raja menee minun mielestä siinä, että jos siitä aiheutuu fetissin omaavan läheisille tai muille ihmisille haittaa tai jotain sellaista mitä he eivät halua.
Mutta kuka osaa sanoa, milloin jostain on tai ei ole haittaa. Vaikka jostain fetissistä ei näennäisesti olisi haittaa kellekään, voi se ylläpitää mielenterveydellistä ongelmaa, joka ehkö olisi parannettavissakin.

Sairastahan tämäkin jo on ja lisäksi vielä laissakin kiellettyä.
Tässä tapauksessa varmasti tämä perverssikin jo tietää että on sairasta, tekeekö sitten ongelmalle mitään on varmaan aika tapauskohtaista.

En nyt oikein taas ymmärrä mitä haet takaa, joten voisitko täsmentää?
No mikä siitä tekee sairasta, jos Selma ei ole vielä mädännyt, on kuosissa jne?

Yleensä kyllä kuuluu hyvinkin pian kun jostain on jotain haittaa.
Minun mielestä taas sellaista mielentervedellistä ongelmaa, josta ei ole kenellekkään haittaa ei pitäisi edes lähteä hoitamaan. Miten tälläisen voi edes todeta?

Mutta kuka osaa sanoa, milloin jostain on tai ei ole haittaa. Vaikka jostain fetissistä ei näennäisesti olisi haittaa kellekään, voi se ylläpitää mielenterveydellistä ongelmaa, joka ehkö olisi parannettavissakin.

Ei liity fetisseihin mutta ostin tässä joskus miehelleni synttärilahjaksi muiden muassa GTI-autolehden. Siellä on joitain vähäpukeisia naisiakin rötköttämässä konepellin päällä mut ajattelin että ei haittaa, kun on siis autolehti noin niiku pääasiallisesti.

Mun mies siivosi äsken papereitaan ja nauroi, että kaikista mahdollisista tavaroista&papereista oli kissa kussut just sen GTI-lehden päälle. :laugh:

Ei liity fetisseihin mutta ostin tässä joskus miehelleni synttärilahjaksi muiden muassa GTI-autolehden. Siellä on joitain vähäpukeisia naisiakin rötköttämässä konepellin päällä mut ajattelin että ei haittaa, kun on siis autolehti noin niiku pääasiallisesti.

Mun mies siivosi äsken papereitaan ja nauroi, että kaikista mahdollisista tavaroista&papereista oli kissa kussut just sen GTI-lehden päälle. :LOL:
Outo fetissi teidän kissalla...

Ollaan me puhuttu. Mutta ilmeisesti mä olen jo tällaisenani kuumottava pakkaus (siis kuvitelkaa nyt mielessänne parhaat päivät nähnyt, hyyyvin tavallinen perheenäiti) ettei muuta ole tarvittu. :D Tuo innostuu muutamassa sekunnissa.

Yleisin "ennakkoluulo" on juuri tuo. Tai se miksi fetissejä vastustetaan. Että "mä vaan olen niin hottis, että se riittää". Kun kyse ei yleensä ole siitä. Se voi olla että olet tosi kuuma, mutta mies silti haluaa vaikka runkata sun pitkiin kauniisiin hiuksiin. Ja se ei mun mielestä ole väärin tai outoa. Jokaisella on jotain erikoista mistä kiihottuu. Toivottavasti ne vain uskalletaan sanoa ääneen.

Yleisin "ennakkoluulo" on juuri tuo. Tai se miksi fetissejä vastustetaan. Että "mä vaan olen niin hottis, että se riittää". Kun kyse ei yleensä ole siitä. Se voi olla että olet tosi kuuma, mutta mies silti haluaa vaikka runkata sun pitkiin kauniisiin hiuksiin. Ja se ei mun mielestä ole väärin tai outoa. Jokaisella on jotain erikoista mistä kiihottuu. Toivottavasti ne vain uskalletaan sanoa ääneen.
No oisin mä huomannu jo jos mulla ois joku muna tukassa. Ei tuo nyt niin pelkää mua.

Miehesi on siis ehkä puuhannut sen lehden kanssa muutakin kuin lukenut.

Mun mies siivosi äsken papereitaan ja nauroi, että kaikista mahdollisista tavaroista&papereista oli kissa kussut just sen GTI-lehden päälle. :LOL:

Mä en osaa pitää sairaana oikein mitään fetissiä. Tai sit raja pitää vetää siihen, mikä on tai ei ole laillista. Tai siihen, mikä on moraalisesti väärin.

Mä en halua esim. olla suuremmin tekemisissä natsijutuista pitävien tai niiden jotka tyykkäävät leikkiä tyylillä isä/tytär. Ja joo, olen jopa keskustellut asiasta näitä jutuist kiihottuvien kanssa ja tiedän etteivät tee kellekään pahaa tai puuhi mitään laitonta mutta silti mua melkis puistattaa. :oops:

Nyt mä korjaan heti lausuntoani.
Kokemukseni mukaan lähes kaikki Masteriksi tai Domiksi itseään kutsuvat ovat tavalla tai toisella mielenterveysongelmia potevia, kaljamahaisia hyypiöitä joilla ei seiso. Siis useammalla tavalla sairaita.

Nyt mä korjaan heti lausuntoani.
Kokemukseni mukaan lähes kaikki Masteriksi tai Domiksi itseään kutsuvat ovat tavalla tai toisella mielenterveysongelmia potevia, kaljamahaisia hyypiöitä joilla ei seiso. Siis useammalla tavalla sairaita.

Kokemuksesi on tosi. Kaikki jotka eivät rukoile ennen saunan jälkeistä lauantai-yhdyntää ovat sairaista paskoja. Jokaisella niistä on mielenterveysongelma ja kaikki ovat seksihurjastelijoita. Pois se meistä!!

Millä lailla vaikka vaipoista kiihottuminen ylläpitää mielenteveydellistä ongelmaa?
No jos vaippafetissi johtuu esim kyvyttömyydestä kohdata aikuiselämän haasteita, niin fetissin harrastaminen ehkä helpottaa sen verran, että joten kuten selviytyy kuitenkin elämästä. Joku nuppitohtori sen sijaan saattaisi onnistua auttamaan tyyppiä ymmärtämään, mistä vaikeudet johtuvat, ja sitä kautta auttaa pääsemään eroon ongelmasta.

No jos vaippafetissi johtuu esim kyvyttömyydestä kohdata aikuiselämän haasteita, niin fetissin harrastaminen ehkä helpottaa sen verran, että joten kuten selviytyy kuitenkin elämästä. Joku nuppitohtori sen sijaan saattaisi onnistua auttamaan tyyppiä ymmärtämään, mistä vaikeudet johtuvat, ja sitä kautta auttaa pääsemään eroon ongelmasta.

Aikuiselämän haasteita = ei koskaan opetellut kuivaksi? ;)

Veikkaisin, että yleisin ennakkoluulo on se, että kaikilla (ainakin miehillä) on joku fetissi.
Ei kaikilla ole.

Yhteistyössä