Missä menee sairaan ja normaalimman fetissin raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Echo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No jos vaippafetissi johtuu esim kyvyttömyydestä kohdata aikuiselämän haasteita, niin fetissin harrastaminen ehkä helpottaa sen verran, että joten kuten selviytyy kuitenkin elämästä. Joku nuppitohtori sen sijaan saattaisi onnistua auttamaan tyyppiä ymmärtämään, mistä vaikeudet johtuvat, ja sitä kautta auttaa pääsemään eroon ongelmasta.

Miksi vaippafetissi johtuisi kyvyttömyydestä kohdata aikuisiän haasteita? Onko se fetissi missä penis laitetaan suuhun osa kyvyttömyyttä syödä normaalia ruokaa? Mistä sä vedät näitä juttuja? Onko takaapäin anaaliin fetissi osa sitä, että ei kykene yhdyntään muuten vain mihen kanssa, että se pitää verhota naisen kanssa yhtymiseen? :D Sulla on varmasti tosi villi seksielämä. En epäile.

Miksi vaippafetissi johtuisi kyvyttömyydestä kohdata aikuisiän haasteita? Onko se fetissi missä penis laitetaan suuhun osa kyvyttömyyttä syödä normaalia ruokaa? Mistä sä vedät näitä juttuja? Onko takaapäin anaaliin fetissi osa sitä, että ei kykene yhdyntään muuten vain mihen kanssa, että se pitää verhota naisen kanssa yhtymiseen? :D Sulla on varmasti tosi villi seksielämä. En epäile.
Rauhoitu hyvä ihminen. En tiedä, mistä vaippafetissi johtuu, en ole asiaan syventynyt tai psykiatrian ammattilainen. Yksi luonnollinen selitys voisi olla, että johtuu siitä, että kokee elämämässä jotuvansa ottamaan liikaa vastuuta ja olemaan liian vahva, jolloin haluaa ajoittain kokea, että on ihan ok olla avuton rääpäle vaipoissa. Ei tuo nyt niin kaukaa haettua ole.
Mistä itse ajattelet, että halua kontata vaipoissa syntyy?

joo kakka ja vaippa fetissit on ihan ehoton nou ainakin mulle laatta lentäis herkkä vatsa :9.

esim sukkiksilla vo isaada jalkaa extra seksikyyttä ja noh sitä kohtaa haluaa kohdella viellä paremmin ehkäpä sitten .. eipä juuri rajoja oo mitä nyt kattellu oppimaisesti. toi tibiksen mainitsema isä tyttö suhde ei itelläkään toimi kun on oma tyttö niin en oikeen pysty niin ajattelemaan. hmm mut natsi irma ja piiska aloin funaan ja noh ei se nyt pahalta kuulostanukkaan tietty sellanen höpö höpö puhe valkosista jnee mut se idea et se ois. joku ss doomina niin joo miks ei hyvä idis tibis :D..

sit on esi mhieronta "fetissei" joista vaan tulee hullumaksi ja noh mistä tulee hulluksi niitä haluaa tehdä eikö niin? huh mun mielestä kuolleen nussiminen on taas sairaus noh en pysyt koskettamaan edes kuolutta kappelissa niin en ymmärrä miksi joku pystyisi kylmää nussimaan kannattaa ostaa tuota varten pumpattava barbara jonka heittää pakastimieen ja sitten sitä kolisuttelee..

mut juuri kaikk ieritteisiin liittyvä on nou. mut mikä tekee hulluksi on vaan piriste elämässä. noh rutiinit ei aina muussakaan asiassa jaksa kiinnostaaa.

Fetissien paras vasta-argumentti on "mä en pidä XXX ollenkaan". Siis että kun itse ei pidä vaikka sitomisesta, se on sairasta pervesiota, ja jos kumppani siitä mainitsisi se pitäisi ohjata hoitoon :D

Fetissien paras vasta-argumentti on "mä en pidä XXX ollenkaan". Siis että kun itse ei pidä vaikka sitomisesta, se on sairasta pervesiota, ja jos kumppani siitä mainitsisi se pitäisi ohjata hoitoon :D
En nyt sanoisi ihan noinkaan. Ei kaikki mitä mulla mielessä on vilahtanut, ole ihan normisettiä. Mutta mulla on jokin käsitys (oli se oma tai ei) normaalista enkä anna itseni ajatella pidemmälle niitä epänormaaleja.

Itse kyllä kehottaisin keskustelemaan ihan vain sen löylykauhan kanssa....
Jos sen löylykauhan metallivarren antaisi vielä kuumentua saunassa nii olis mukava kuulla miten semmonen seksi on sujunu. :rolleyes:

Monet naiset nuolettaa värkkiään koirallaan, jopa viikottain. No, jos koira sen vapaaehtoisesti tekee, niin mikäs siinnä o_O

Astetta pidemälle menee ne, jotka antaa koiran panna, siis naista tussuun. Kovin harvinaista ei ole sekään.

• Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt

Yhteistyössä