Missä menee pettämisen raja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Ollaan oltu yhdessä vajaa 2v.Mies lähti tuossa yhtenä iltana baariin häntä ei kuulunut kotia menin katsomaan missä mahtaa olla..Oli niin humalassa kun jo sinne meni..
Menin baariin kas kummaa siellä se istui jonkun kappakkaruusun kainalossa.Pyysin tätä naista poistumaan mutta ei,nainen ei päättänyt lähteä yhtään mihinkään.

Sanoin miehelleni nyt kotia.Mies sanoi:en tule tämä minun uusi naisystävä ja sinä olet minun ex.Kysyin tältä naiselta kauan olette tunteneet nainen vastasi:vain tämän pvän.

Sain mieheni ravintolasta ulos niin eikös tämä nainen amapase perään.Ja mieheni meni heti naisen käsipuoleen ja he lähtivät kävelemään minun edessäni kohti tämän naisen kotia.Yritin estää miestäni menemästä sen naisen kotiin vaan eipä uskonut meni sinne ja vietti siellä yönsä.

Nyt itkee takaisin ei ole kuulema tapahtunut sen naisen kotona mitään,nukkui vaan sohvalla?Mies oli kyllä niin humalassa ettei olisi mihinkään kyennyt.

Ja tämäkö pitäisi antaa anteeksi?Mies vetoaa kovaan humalatilaan.Olen itse aivan hajalla.

Minen perään itkisi, jos olisi menollaan muuhun suuntaan. Sen on isäntä aina tiennyt, mutta vierelläni pysynyt kuitenkin jo reippaat 26v.

Mutta siis pettämisen raja menee juurikin siinä, mihin se missäkin parisuhteessa pannaan. Anna Puun Säännöt rakkaudelle on hyvä biisi, eli lyhyesti kannattaa tehdä jotkut säännöt.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Tuon jälkeen olisi turha tulla mulle itkemään. Ihan sama, onko fyysistä pettämistä tapahtunut, mutta jos mies käyttäytyisi mua kohtaan noin, oli sitten kuinka humalassa tahansa, en huolisi sitä pölkkypäätä takaisin vaikka maksettaisiin.

• Tykkää
Reactions: TULKINNANVARAINEN
Meinasin ensin sanoa että minun mielestäni pettämisen raja menee siinä että kaikki mitä et tekisi tai sanoisi jollekkin kolmannelle osapuolelle puolisosi kuullen tai nähden niin siinä on raja. Mutta tuossa tilantessa, okei jos mies oli ihan pelti kiinni niin voi olla että ei mihinkään ole kyennyt mutta kokisin tuollaisen käytöksen ja tilanteen niin nöyryyttäväksi etten takaisin ottaisi. Vaikka ei mitään seksuaalista olisi tapahtunut niin tuo oli jo niin sikamaista käytöstä ettei multa riittäisi eläinrakkaus.

Onhan tuo todella törkeää käytöstä, vaikkei mitään olisi tapahtunutkaan. Ihan tarpeeks tapahtumaa että lähtee toisen mukaan, kun tullaan hakeen kotiin baarista....

Miksi sä sitä naista pyysit poistumaan?

Koska mieheni oli niin humalassa eikä tuntunut tajuavan missä mennään.Tämä nainen tuli kokoajan mieheni ja minun väliini puhumaan kun koitin järkeä takoa miehen päähän.

Kyseinen nainen oli myös vahvasti humaltunut.En voinut ruveta sitä naista siinä ojentamaankaan kun ei huvita saada niskoileen mitään syytteitä.

Haloo! Ihan selvä tapaus. Tuossa on kyse törkeästä kohtelusta. Se mitä miehesi baarissa sanoi on sata kertaa halventavampaa kuin joku kännipaneminen. En ottais mitenkään takaisin.