K
kaipaava
Vieras
"Ja palstan Mauno Ahoset voi muistaa, että tämä tosiaankin on vain palstailua, leikkiä, jota ei liian tosissaan kannata ottaa.
Kiitos ja Hei!!!! "
Näin lukee profiilissa, kirjoittanut viim. 19.1. Viittaako tuo teenlitkuun vai mitä hä.
Kiitos ja Hei!!!! "
Näin lukee profiilissa, kirjoittanut viim. 19.1. Viittaako tuo teenlitkuun vai mitä hä.