Míssä KKK?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaipaava
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaipaava

Vieras
"Ja palstan Mauno Ahoset voi muistaa, että tämä tosiaankin on vain palstailua, leikkiä, jota ei liian tosissaan kannata ottaa.

Kiitos ja Hei!!!! "

Näin lukee profiilissa, kirjoittanut viim. 19.1. Viittaako tuo teenlitkuun vai mitä hä.
 
Täältä on vähitellen alkanut mustat vakkarit hävitä. Ikävää koska palsta on muuttumassa aika tylsäksi. Todelliseksi loanheittopaikaksi tämä on jo muuttunut ja sen vuoksi porukka alkaa lähteä tai kirjoittelevat enää harmaana.
 

Yhteistyössä