Mitä mieltä olette tästä tilanteesta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26993536]Myönnät, että annoit exällesi pillua, niin sillä selvä.[/QUOTE]

Siinä se onkin, kun en antanut eikä edes käynyt mielessä tuollainen, kaikki vaan OLETTAA niin.

[QUOTE="Vieras";26993508]Ei siinä mikään ahdista. Mutta kivaahan se vaan on kun toinen matelee ja on hyppysissä, ja voi itse vedota ah niin loukattuihin tunteisiin ja siihen että anteeksiantoon menee aikaa... Ja sitten saa taas seksiä/suuseksiä korvaukseksi.

No oli rumasti sanottu, mutta tuolta se nyt näyttää.[/QUOTE]

Mä pidin exää armoillani vuoden tuolla tavalla samasta syystä.
Aah kun teki gutaa saada seksiä tuolla tavalla. Sitten kun kyllästyin,
heitin sen akan pihalle kuin kapisen koiran.

Ja sitä se luultavasti onkin, mutta tämä on juuri se asia missä tarvitsen neuvoja ja apuja että millä tavalla teen asiat toisin, että hän ymmärtää asioiden oikean laidan.

Ei tätä nyt oikein voi ennustaa: Voihan olla että mies jossain vaiheessa ihan itse haluaa sut "viralliseksi kunnioitetuksi" tyttöystäväkseen. Vaan voipi olla että ei niin tapahdu, jolloin olisi parempi nykäistä irti nyt, vaikka se sattuu, mutta kun myöhemmin voi sattua paljon enemmän. varsinkin jos vaikka alkaisit odottaa lasta.

On ollut riitoja, mutta ne on yleensä puhuttu läpi, ja hänen kanssa oli ennen tosi helppo puhua, mutta tosta asiasta menee täysin lukkoon joka kerta jos jotenkin tulee puheeksi. Vissiin satutti häntä niin paljon, ja hänellä kun ei ennen ole ollut "kunnollista" parisuhdetta, joten ei oikein tiedä miten suhtautua ja tuo pilvilinnoista tippuminen oli jotain täysin uutta hänelle...siksi niin vaikeaa, että jättää mielummin keskustelematta. Ja pyytelee välillä anteeksi että on nyt sellainen, tiedostaa kyllä itsekin tilanteen mutta sanoo aina että "ei pysty VIELÄ". Joten.....hmm
Ehkä miehen lapsuuteen voisi liittyä jotain, miksi hänen on vaikea käsitellä mahdollista petetyksi tulemista. Toivottavasti saatte asian selvitettyä. Lyhyt aikahan pääsiäisestä on. Mutta vaikka mies pääsisi tuosta ohi, niin miten sitten jatkossa. Juuri vaikeista asioista pitäisi pystyä puhumaan.

Niinhän se olisi helpompaa nyt, vaan kun ei oo kovin helppoa nytkään...on se ulkopuolisena aina helppo muiden sanoa että "tee niin ja näin niin auttaa", mutta itse kun tietää tunteet ja kaiken mitä on toisen kanssa niin ei siitä kovin helpolla irti tahtoisi päästää. Sa mua eniten satuttais jos tietäisin etten enää saa tätä miestä takaisin, kaikkeni yritän ja niin kauan kun on ihan lopullista jommankumman puolesta että tää oli tässä..nyt kun on vielä vähän toivoa, niin tottakai sitä yrittää parantaa välit takaisin siihen mitä ne oli. Mutta on vaan paha sanoa minkä vuoksi tuo mies tätä tekee, sen takia että pystyy lopullisesti antamaan anteeksi ja ottamaan mut takas, vai sen takia että sillä nyt ei oo just muutakaan ja kaipaa satunnaista seksiä aina sillon tällön.

[QUOTE="vieras";26993586]Ehkä miehen lapsuuteen voisi liittyä jotain, miksi hänen on vaikea käsitellä mahdollista petetyksi tulemista. Toivottavasti saatte asian selvitettyä. Lyhyt aikahan pääsiäisestä on. Mutta vaikka mies pääsisi tuosta ohi, niin miten sitten jatkossa. Juuri vaikeista asioista pitäisi pystyä puhumaan.[/QUOTE]

Jos se ei ole narsisti niin sit sillä on dissis. Voi ristus tätä anaalisointia.

Niinhän se olisi helpompaa nyt, vaan kun ei oo kovin helppoa nytkään...on se ulkopuolisena aina helppo muiden sanoa että "tee niin ja näin niin auttaa", mutta itse kun tietää tunteet ja kaiken mitä on toisen kanssa niin ei siitä kovin helpolla irti tahtoisi päästää. Sa mua eniten satuttais jos tietäisin etten enää saa tätä miestä takaisin, kaikkeni yritän ja niin kauan kun on ihan lopullista jommankumman puolesta että tää oli tässä..nyt kun on vielä vähän toivoa, niin tottakai sitä yrittää parantaa välit takaisin siihen mitä ne oli. Mutta on vaan paha sanoa minkä vuoksi tuo mies tätä tekee, sen takia että pystyy lopullisesti antamaan anteeksi ja ottamaan mut takas, vai sen takia että sillä nyt ei oo just muutakaan ja kaipaa satunnaista seksiä aina sillon tällön.

Meinaat että toisen voisi saada tuolla sun taktiikalla? No voihan niin käydä jos hyvin käy, mutta kunnioittaako se ukko sua? Haluatko olla suhteessa, jossa sua ei kunnioiteta?

Mulla taitaa suhun verrattuna olla sen verran ikää, että tilanne on helppo nähdä ja siitä on moniakin seurattuja kokemuksia. Ja ei, ne ei ole olleet happily ever after -tarinoita.

Menet ensi viikonlopuksi sukuloimaan tms jonnekin niin kauas, ettet voi mennä miehen luo vaikka se miten houkuttelisi. Ehkä miehen reaktio antaisi vähän tietoa siitä, onko sulla toiveita?

Mies on menettänyt luottamuksensa sinuun eikä sitä takaisin hetkessä rakenneta. Ei siisä uuden kipinän lietsominen auta. Anna miehelle aikaa ja todista niin, että omatuntosi on puhdas ja haluat olla hänen kanssaan. Itsekään en tuollaista tarinaa uskoisi vaikka mieheeni tiedänkin voivani luottaa. Onko todistajia tai tunteeko miehesi sinun ex-miehesi? Auttaisiko, jos joku juttelisi asiasta hänen kanssaan? Onko miehelläsi muuta syytä epäillä tai onko hän itsestään epävarma? kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta toivottavsti tilanne kääntyy parhain päin. Tsemppiä! Mielestäni mahdollisuuksia on. :)

Mies on menettänyt luottamuksensa sinuun eikä sitä takaisin hetkessä rakenneta. Ei siisä uuden kipinän lietsominen auta. Anna miehelle aikaa ja todista niin, että omatuntosi on puhdas ja haluat olla hänen kanssaan. Itsekään en tuollaista tarinaa uskoisi vaikka mieheeni tiedänkin voivani luottaa. Onko todistajia tai tunteeko miehesi sinun ex-miehesi? Auttaisiko, jos joku juttelisi asiasta hänen kanssaan? Onko miehelläsi muuta syytä epäillä tai onko hän itsestään epävarma? kaikki vaikuttaa kaikkeen, mutta toivottavsti tilanne kääntyy parhain päin. Tsemppiä! Mielestäni mahdollisuuksia on. :)

Mies on eksäni kaveri, ovat tunteneet iahn pienestä asti ja tietää että eksäni on täysi kusipää. Eikä usko hänen puheitaan myöskään, tietää että hän yrittää kaikkensa saada meitä eroamaan kun on katkera edelleen että hänet jätin aikoinaan..siitäkin jo 4v aikaa melkein ja silti jaksaa vaan, mutta niinkuin sanoin niin on narsisti. Ja hänellä ei ole muuta syytä epäillä, muuta kuin tämä toinen eksäni, joka levittelee juttuja ja puhuu täyttä paskaa "miehelleni". Tai ei vissiin enää sitä tee, mutta ennen teki ja nyt kun saavutti tavoitteensa, eli sai meidät eroamaan, niin on vähän jättänyt rauhaan jo. Ja mieheni on todella epävarma itsestään, kun ei ole muita suhteita oikeastaan ollut muuten kuin minun kanssani ja ei juuri tiedä miten pitää suhtautua. Se tässä vaikeinta onkin kun hän ei itsekään tiedä missä mennään...

Oi voi! Onpa inhottava tilanne. Väkisinkin tulee mieleen yksi kysymys. Miksi et ottanut taksia tai kävellyt, vaikka ex-miehesi saattamana kotiin? Kun lähtötilanne oli jo tuollainen, niin tuo tekemäsi asia oli varmasti viimeinen naula arkkuun. Kaikki sympatia sinulle, mutta ymmärrän myös miestäsi. Voimahali! :hug:

Sitä olen itsekin moneen kertaan arvuutellut :/ typerä idea vaan lähteä mukaan. Ja kun tää mun eksäni tosiaan osasi sen puhumisen jalon taidon, vaikka hänelle sanoin että jättää mut rauhaan ja antaa mun kävellä kotiin...ja moneen kertaan olen mennyt sen juttuihin mukaan ja tiedän ettei hänellä oo hyvät mielessä koskaan, mutta näinpä kävi. Nyt olen sen jälkeen ollut varovaisempi. Mutta sillon viinapullon jälkeen ei mikään tuntunut kovin huonolta idealta, oisin voinut kävellä (vaikken edes pystyssä pysynyt), oisin voinut soittaa sen taksin (ei tullut vain mieleen) ja sitten menin tonne eksälle kun ainut asia mikä sillon oli mielessä: NUKKUMAAN. Ja niin mentiin ;<

Sitä olen itsekin moneen kertaan arvuutellut :/ typerä idea vaan lähteä mukaan. Ja kun tää mun eksäni tosiaan osasi sen puhumisen jalon taidon, vaikka hänelle sanoin että jättää mut rauhaan ja antaa mun kävellä kotiin...ja moneen kertaan olen mennyt sen juttuihin mukaan ja tiedän ettei hänellä oo hyvät mielessä koskaan, mutta näinpä kävi. Nyt olen sen jälkeen ollut varovaisempi. Mutta sillon viinapullon jälkeen ei mikään tuntunut kovin huonolta idealta, oisin voinut kävellä (vaikken edes pystyssä pysynyt), oisin voinut soittaa sen taksin (ei tullut vain mieleen) ja sitten menin tonne eksälle kun ainut asia mikä sillon oli mielessä: NUKKUMAAN. Ja niin mentiin ;<

En ehtinyt lukea näin pitkälle kun vastasin... Elikkä olet aika idiootti ihminen! Kuka idiootti lähtee eksän matkaan varsinkin jos tietää et se on paska ukko??? Kärsi seuraukset, en ihmettele jos ukkosi ei sua usko!

Teit jotain hälle sopimatonta, kanna joko se painostava miehen syyllistys sen mitä se kestää tai unohda se äijä, eihän siinä ole muuta vaihtoehtoa, petokseen kun ei auta kikka konstit ja sen sellaiset, se paska on ihan todellinen sille miehelle teit sinä sen exän kanssa jotain tai et, mutta kun kyse on yöstä ja alkoholista niin eipä mikään ihme että ei pääse ihan tolleen vaan ohi siitä.

Miksi kukaan muuten ajattelisi että sellaisesta tilanteesta voisi jollain kikkailulla päästä ohi missä toinen tuntee petetyksi olonsa? Ei se homma mene ohi ennenkuin henkilö on saanut sen käsiteltyä, toinen joko odottaa ja kestää sen ajan tai sitten ei.

p.s. 5 kilsaa on aika perhanan vähän, jos tietää että toinen ei hyväksy ja suhde voi mennä katkolle asiasta. Ja aivan turha väittää tässä että tuommoisen seurusteluajan jälkeen ei tietäisi missä rajat menee.

Jos teksti vaikuttaa aggressiiviselta niin syy on siinä että minusta tuo on ihan selvä juttu, siinä mielessä että outoa edes kysellä jotain oikoteitä onneen. Jos kerta puhe ei ole auttanut.

Teit jotain hälle sopimatonta, kanna joko se painostava miehen syyllistys sen mitä se kestää tai unohda se äijä, eihän siinä ole muuta vaihtoehtoa, petokseen kun ei auta kikka konstit ja sen sellaiset, se paska on ihan todellinen sille miehelle teit sinä sen exän kanssa jotain tai et, mutta kun kyse on yöstä ja alkoholista niin eipä mikään ihme että ei pääse ihan tolleen vaan ohi siitä.

Miksi kukaan muuten ajattelisi että sellaisesta tilanteesta voisi jollain kikkailulla päästä ohi missä toinen tuntee petetyksi olonsa? Ei se homma mene ohi ennenkuin henkilö on saanut sen käsiteltyä, toinen joko odottaa ja kestää sen ajan tai sitten ei.

p.s. 5 kilsaa on aika perhanan vähän, jos tietää että toinen ei hyväksy ja suhde voi mennä katkolle asiasta. Ja aivan turha väittää tässä että tuommoisen seurusteluajan jälkeen ei tietäisi missä rajat menee.

Jos teksti vaikuttaa aggressiiviselta niin syy on siinä että minusta tuo on ihan selvä juttu, siinä mielessä että outoa edes kysellä jotain oikoteitä onneen. Jos kerta puhe ei ole auttanut.

Kiitän :) tämä selkeytti paljon asioita. Yksinkertaista, mutta eri kulmasta katsottuna kun itse asiat näen tässä samassa ympyrässä kun juttu pyörii, eikä etene mihinkään. Ja olen valmis odottamaan, ihan niin kauan kuin se vaatii..aika parantaa, niinhän se menee. Ja tuskin koskaan tää juttu täysin unohtuu, mutta ainakin niin että tuo mies sen kanssa pystyisi elämään. Kai se mut olis jo "jättänyt kokonaan" jos ei mitenkään haluaisi edes yrittää enää...

Ja se jos itse suostuu johonkin alentuvaan osaan, vahvistaa vaan niitä negatiivisiä johtopäätöksiä (käyttäytyy siis kuin olisi syyllinen siihen mistä epäillään ja yrittää hyvitellä) asiasta mitä mies on miettinyt, eikä se silloin ole ihan tervettä kanssakäymistä, kummaltakaan.

Aika ei paranna kaikkea! Ainoa mitä voit tehdä on yrittää keskustella miehesi kanssa asiasta ja toivoa että saat vakuutettua hänet siitä ettei mitään tapahtunut.

Kiitän :) tämä selkeytti paljon asioita. Yksinkertaista, mutta eri kulmasta katsottuna kun itse asiat näen tässä samassa ympyrässä kun juttu pyörii, eikä etene mihinkään. Ja olen valmis odottamaan, ihan niin kauan kuin se vaatii..aika parantaa, niinhän se menee. Ja tuskin koskaan tää juttu täysin unohtuu, mutta ainakin niin että tuo mies sen kanssa pystyisi elämään. Kai se mut olis jo "jättänyt kokonaan" jos ei mitenkään haluaisi edes yrittää enää...

No olisi varmasti,mutta se ei ole tae siitä että saatte asian toimimaan, jotkut kun ei ikinä pääsee yli tuollaisista, meitä on monenlaisia. Toivottavasti asiat selviää vielä.

Toivon todella että selviää. Ei mistään ikinä ole takeita, ei tietenkään. Mutta itse en ole tyyppiä joka luovuttaa helposti, varsinkaan tämän asian suhteen. Tiedän että tein itse ISON virheen, jonka paikkaamiseen menee aikaa tai sitä ei edes pysty paikkaamaan. Mutta yritän niin kauan kunnes ei mikään enää auta tai mies sanoo että "häivy". Hän lupasi vielä yrittää, jos ja kun siihen pystyy vielä joskus, sen aikaa odotan ja koitan saada asioita selvitettyä hänen kanssaan niin pitkälle kun pystyn. Ja tässä on monta muutakin asianhaaraa, eikä asia ole yksin niin mustavalkoinen mitä tämän perusteella ehkä ajattelee, ei tilanteen kuvaa saa koskaan niin hyvin selville pelkän kirjoituksen perusteella muuta kun pääpiirteissään.

Kuka idiootti lähtee eksän matkaan varsinkin jos tietää et se on paska ukko??? Kärsi seuraukset, en ihmettele jos ukkosi ei sua usko!

narsistin kanssa avoliitossa olleena ja monta kusipäätä kohdanneena tiedän kertoa, ettei asia ole noin yksinkertainen. Jotkut ovat liian hyviä puhumaan ja jos välit on olemassa, voi olla myös suostuteltavissa. Tietyn tyyppiset ihmiset tietää toisen heikot kohdat ja käyttää tilaisuutta hyväkseen. Tuossa ap:n tapauksessa kävi niin, että ex sai puhuttua asunnollensa nukkumaan ja tiesi sen rikkovan välit, joka oli ilmeisesti hänen tavoitteensa. Humalaista on helpompi puhua ympäri kuin selväpäistä, tunteisiin on helpompi vedota. 5km saadaan helposti tuntumaan pitkältä matkalta ja unipaikka houkuttelevalta. Järkevänä en minäkään tuota valintaa pidä, mutta hieman koen syytä puolustella ap:n tilannetta. Itse aiheutettua, mutta ap on ollut johdateltavissa. Narsistin otteesta on vaikea päästä.

Yhteistyössä