Missä kannattaisi myydä käytettyjä aikuisten vaatteita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyllästynyt tavarapaljouteen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyllästynyt tavarapaljouteen

Vieras
Päätin vihdoin kaivaa kaapistani pois kaikki pienet tai muuten käyttöä vailla olevat vaatteeni, ja niitä oli valtavasti! Aika paljon oli sellaisia vähän käytettyjä ja mielestäni tosi kivan näköisiä vaatteita. Toki sitten oli niitäkin, jotka vien varmaankin suoraan keräykseen.

Mutta missä noita kivoimpia kannattaisi yrittää myydä? Olen joskus myynyt tavaraa Turussa KirppisCenter Länsikeskuksessa, ja siellä tavara meni hyvin kaupaksi juuri näitä vaatteita lukuunottamatta.

Facebookissa oman alueen ostetaan/myydään palstalla. Mulla meni siellä puolessa tunnissa esim. tytön turvaistuin ja sitteri. sisko myy siellä paljon tavaraa ja vaatetta ja hyvin on mennyt kaupaksi..ainakin oulun palstalla..:)

En tiedä mitä kokoluokkaa mutta facebookin xl kirppiksellä saa myydä L koosta ylöspäin.. (myös niitä laukkuja ja asusteita, kenkiä ym ym) ja omani sain hetkessä myytyä.. Joskus ainakin oli myös huutokauppoja ja niissä saa vaatteista ihan hyvät hinnatkin. Sillä puolen ei ollut ylläpitäjätkään nipottajia kun pari pahinta lähti kävelemään aikaa sitten :)

https://www.facebook.com/groups/148170805266882/

Jos jaksat nähdä vaivaa (ottaa kuvia jne.) ja vaatteet on hyviä ja nykyaikaisia, huutiksessa voisi mennä :) Itse selailin ihan hiljattain xl-koon vaatepaketteja, ja varmaan kaikissa muakin kiinnostavissa oli jo huutoja :)

Päätin vihdoin kaivaa kaapistani pois kaikki pienet tai muuten käyttöä vailla olevat vaatteeni, ja niitä oli valtavasti! Aika paljon oli sellaisia vähän käytettyjä ja mielestäni tosi kivan näköisiä vaatteita. Toki sitten oli niitäkin, jotka vien varmaankin suoraan keräykseen.

Mutta missä noita kivoimpia kannattaisi yrittää myydä? Olen joskus myynyt tavaraa Turussa KirppisCenter Länsikeskuksessa, ja siellä tavara meni hyvin kaupaksi juuri näitä vaatteita lukuunottamatta.

Vähänkäytetty.fi!

Yhteistyössä