Missä iässä olette tehneet ns viimmeist lapsenne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "veera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä sain esikoisen nyt 29 vuotiaana ja tarkoitus olis vielä ainakin toinen jossain vaiheessa tehä. Eikä omalla kohalla oo vielä kiire, ajattelin äitiysloman jälkeen mennä töihin takas ja katellaan sit tilannetta uudestaan.

Esikoisen sain 18 vuotiaana. Nyt odotan neljättä ja ikää on kun vauva syntyy 32v. Tämä on todennäköisesti meidän kuopus.
...Jos ei sit jossain vaiheessa vielä yksi. Tosin senkin halan sit mahd. pian perään. En halua enää yli 35 lisää lapsia.

Oon juuri täyttänyt 31 vee ja toivon kovasti, että lapsiluku ei vielä ole täynnä. Kahdesta vielä unelmoidaan.

Esikoiseni ja ainokaiseni sain 25-vuotiaana kesken korkeakouluopintojen. Erittäin hyvin sujui kaikki. Opiskelu sujui jopa paremmin kuin lapsettomilla koulukavereilla.

28v tein viimeisen lapseni.

Ja meillä oli osittain myös ikäkysymyskin. Sovittiin että kolme lasta ennen kolmeakymppiä ja sit riittää.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
olin 24, kun kuopus syntyi. Nyt näyttää siltä, että lapset ovat tässä, raskaudet ja synnytykset olivat aivan hirveitä, mieskin on kypsä lapsilukuun (2) ja omassa elämässä on nyt muut asiat tähtäimessä kuin lisääntyminen.

Et ehdi enää lapsia saamaan. Olet liian vanha. Keskity niihin olemassa oleviin lapsiin ja ole tyytyväinen niihin, senkin mummo. Kohtahan sinulla alkaa jo vaihdevuodetkin.