Missä hoikat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Käsittämätöntä rasismia ihmisten ulkonäöstä! Yllättävää ,naiset pahimpia ! Se ketjun aloittaja: netistäkö hoikan naisen meinaat löytää ? Mitähän vikaa sinussakin on kun naista et löydä .. Höh

Hoikat naiset saavat seuraa live-elämässäkin, ei niiden tarvitse täällä notkua. Sama pätee komeisiin miehiin, ei niitäkään netistä löydä (paitsi tietysti niitä, jotka ovat omasta mielestään komeita tai äitinsä mielestä...)

Kelpaisiko 158cm/45kg, uumaa on ja kiinteä pieni peppu, kuppikokonikin on jopa B, ikää 42-vee.En mielestäni ole laiha vaan muutoin vaan pieni, aina olen ollut.Kuntoilen, liikun,harrastastan,olen todella energinen, saan syödä mitä haluan ja varsinkin kuinka paljon haluan.

ootko ""!??"" sitten itse ketterä..veikkaanpa että olet vanha kankea äijänkäppänä. Naisen siis pitäis sun mielestä liikkua petissä, entäs itse, makaat vaan vai, ja nainen tekee työt?

Kyllä hoikat naiset roikkuu netissä yhtä lailla. Koen treffien teon täältäkäsin vaivattomammaksi ja halvemmaksi kuin ainaiset baari- ravintola ja discoillat taksikuluineen ja narikkamaksuineen.
Saisin seuraa livemaailmasta ihan hyvin, olen hoikka 42-vuotias. Mutta täällä on kivaa seuraa.

No voi v***u saahan sitä rankakasaakin panna jos haluaa! Palstan miehille tiedoksi: Ei nainen ole läski vaikka mitat olis 163/60, se riippuu naisesta. Ehkä ne kilot löytävät vaan oikean paikan toisilla naisilla paremmin.Siis mimosan painoisella naisella ei ole kunnon lantion kaarta pepusta puhumattakaan.

Yhteistyössä