Missä hoikat naiset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja !??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

!??

Vieras
Onko niin,että vapaita,nimenomaan hoikkia,nelikymppisiä naisia ei ole?? Eronneena miehenä on ollut aikaa jonkinverran etsiskellä,mutta aina törmää vain tukeviin,eikä ne tosiaan kiinnosta! Olis kiva tietää,onko hoikkia vapaita naisia enään,vai turhaanko etsin ja joudun oleen ilman!!

Ehkä hoikat ja kauniit elelevät tyytyväisinä liitoissaan komeiden miestensä kanssa. Sellaisia pareja näkee joskus kuntosalilla ja lenkkipolulla. Ennen olin kateellinen mutta nyt iloinen heidän puolestaan.

t. tukevampi tytteli, joka osaa hyväksyä itsensä tällaisena

Millä perusteella voit noin sanoa??Itse siisti,tukka aina tiptop ja nuorekas,huoliteltu ulkonäkö(nypin kulmat,meikkaan siististi,peseydyn päivittäin)pidän kunnostani huolta,lenkkeilen,ratsastan,uin...Ja silti ylimääräisiä kiloja...Miten en pidä huolta itsestäni??

Silloin ei pidä yleistää..Lapsesta asti olen pyöreä ollut..Laihana pysyn jos popsin vaan porkkanaa...Tosin,joulunjälk.Olen kytännyt syömisiäni,tarkotuksena hoikistua kesään mennessä..Mutta piruvie kyllä itestäni huolta pidän..Joka tavalla.

Kuulehan Ukko!

Asiahan ei ole noin!!!!
On esimerkiksi kilpirauhasen vajaatoiminta, joka tuo lähes väistämättä liikakiloja, ennen kuin edes sairautta on todettu.
Googleta, jos et tiedä mistä on kysymys.
Näin on käynyt itsellenikin.
Minä myös pidän itsestäni huolta, kuten edellinen kirjoittaja. Kilot ovat vain aika tiukassa lähteä.

Toisaalta, miten miehet ""käsittelevät"" hoikkia, yleensä luisevia naisia? Eikö ne ole ikävän tuntuisia, kun ei ole mistä litistää.

Hierojanikin (mies) sanoi, että hoikkia naisia on ikävä hieroa, kun luita joutuu hieromaan.

Minä olen itseni kanssa sinut, mielestäni olen jopa hemaiseva. Jos en jollekin kelpaa, niin en katso sitä omaksi viakseni ;)

Minäkään en suuttunut kirjoituksestasi ja olen samaa mieltä, että myös syömisestä lihavuus voi olla kiinni.

Aurinkoista päivää!

En se minäkään herneitä nenään vetänyt...Mutta potaskapuhetta on, ettei ylipainoinen voi pitää itsestään huolta kun on ylipainoinen...En tiedä sitten,että enkö ole tajunnut mitä se itsestä huolehtiminen pitää sisällään...

Tässä on yksi hoikka 40+ nainen, 175/63kg. Valitettavasti en ole vapaa, mutta kunhan esittäydyin. En mitenkään erityisesti hoida kuntoani, olen syntymähoikka. Sitä nyt ei vaan kukaan usko, vaan pullukat kuvittelevat minun pitävän itseäni nälässä. Hahahaa, kateelliset! On ihanaa syödä mitä vaan, eikä silti liho!

Joo, siellä jumpassa tosiaan näkyy. Ja onhan siellä ainakin minä, ja jos stereotypiaa haluaa välttää niin edes ole aina takarivissä silmät pullollaan.

On siellä muutakin tekemistä, jumpassa. Esmes valuttaa hikeä ja kärsiä =)

???Provosointisi ei ainakaan minun txteistä voinut kummuta?...Ei ole tapana haukkua hoikkia...Jokainen vaan on se mikä on...Ikävä tosiasia on,ettet saanut provoosi vastakaikua..Ainakaan minulta...

Siis ei täältäkään näköjään löydy hoikkia ja vapaita? Kysymys ei ole siitä,etteikö tukevat olis mukavia ja huolehtisi itsestään. Vaan siitä,että hoikan kanssa on mukavempi peuhata sängyssä,kun hoikan saa liikkumaankin!

Juuri viime viikolla uutisissa sanottiin, että Suomessa aikuisista miehistä 60 % ja naisista 40 % on ylipainoisia eli kyllä ne ihan faktana on nimenomaan ne miehet, jotka on ylipainoisia.

Tiesitkös alkuperäinen, että monelle kiimaiselle naiselle suklaa on seksin korvike? Eli haluaa kullia koko ajan ja on pienessä puutteessa jatkuvasti. Sitä sittten tulee syötyä suklaata mielihyvää saadakseen.

Mulla ihannepaino olis noin 50 kg ja nyt paino on 65 kg:ssa eli vaatekoko XS:stä on vaihtunut M-kokoon. Ylipainoa on siis reilusti, mutta ei niin paljoa, etteikö taipuisi seksissä kaikkiin asentoihin. Tykkään olla päällä, tykkään olla miehen sylissä seinää vasten jne.

Parempi siis olla yleistämättä. Toki ylipainokin voi olla tosi runsasta ja tiedän itse, että raskausaikana paino nousi tosi runsaasti, jolloin kilot kieltämättä olivat vähän tiellä.

Voi hyvänen aika...Näinhän se on..Pullukka/pyöreä tms nainenhan vaan makaa selällään jalat levällään eikä mitään muuta tee...Just..Aika hankala itteäin tunnistaa moisesta..Mutta onhan se uskottava kun toinen sanoo..Joo..Jatkakaa..Tää ei tästä jankkaamalla muutu..Toiv.Löydät hoikan naisen..

En sanonut,että pidän naista lihapalana! Älä provosoi! Osaan pitää naista hyvin,laittaa romanttisen illan kynttilöineen ja takkatulineen! Mutta etsin hoikkaa naista,tukevat vaan nyt kertakaikkiaan ei sytytä!

Ymmärrän ketjun aloittajaa. Itse en myöskään pidä lihavista, itsestään huolta pitämättömistä miehistä. En voisi edes kuvitella olevani sängyssä lihavan miehen kanssa. En ole kyllä edes kokeillut, koska en tunne minkäänlaista vetoa lihavaan mieheen.

Jotkun nyt vaan pitävät normaalipainoisista ihmisistä. Se on vähän makuasia, jotkut tykkää äidistä, jotkut tyttärestä.

Lihavilla ihmisillä hyvin harvoin terveydellisiä syitä lihavuuteensa. Kilpirauhasen liikatoiminta on aika harvinainen lihavuuden syy. Painavat luut ja huonot geenit ovat jo naurettavia asioita.

Itse en ole syntymälahjaksi saanut hoikkuutta vaan teen työtä ulkonäköni eteen. Lenkille ja terveellistä ravintoa. Se on valinta.

Kuulehan sinä Hoikka nainen!

Ei kilpirauhasen liikatoiminta tosiaankaan ole lihavuuden syy. Liikatoiminta yleensä laihduttaa ja todella paljon.
Nimenomaan VAJAATOIMINTA nostaa painoa!!!

Elämä on, toivottavasti et koko päivää joudu töitä tekemään ulkonäkösi eteen.

Just sitä tarkoitin,kun sanoin etsiväni hoikkaa naista. Mutta törmään aina tukeviin. Mukavia luonteeltaan,mutta sänkyyn en lähtis. Mutta ei taida vapaita hoikkia löytyä,vai....Itseltäni ei kaljamahaa löydy!!

MOI,
Kyllä meitä n. 40-vuotiaita hoikkia naisia löytyy...harmi vaan, että olen itse tavannut plösöjä kaljamahoja...missähän ne hoikat/normaalit itsestään pitävät miehet ovat..niitä ei minun eteeni montaa ole tullut..

Pienelle hoikalle naiselle. Ei olla taidettu olla samoissa paikoissa. Multa ei kaljamahaa löydy,vaikken ookkaan himokuntoilija. Enkä kyllä käy punttisalillakaan. Mistähän sinunlaisesi löytyy?

Moi,

Minä ainakin pidän huolen itsestäni, välillä tuntuu siltäkin että vapaa-aikaa voisi muuhunkin käyttää mutta pidän sitä vaan aika tärkeänä itsetunnon ja oman hyvän olon kannalta.

Luulisin että se myös näkyy ulospäin. Herkästi sitä tavaraa rupeaa kertymään kaikille jossei ole tarkkana, mutta tosiaan pääasia kai että on itse sinut itsensä kanssa.

Yhteistyössä