Missä asussa sinut nähtäisiin Linnan juhlissa, jos joutuisit nyt suoraan tältä istumalta sinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "linna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaaleasinisissä punaisilla kanttauksilla olevilla snoopy-alushousuilla. Joku olis voinut varoittaa, olisin valinnut jotain muuta kuin rumimmat (ja mukavimmat) alushousuni. On mulla myös kiva joulunpunainen fleeceviltti yläosan peitoksi. :)

Violetit velour-housut ja violetti velour-huppari. Alla alushousut ja urheilurintsikat. Jalassa mustat villasukat. Hiukset märkänä ( mutta ainakin värjäsin juurikasvun pois just vartti sitten. :D )

pelkät bikinialaosat (koska KAIKKI mun pikkarit on pesussa/märkänä kuivumassa) joista vielä pilkottaa siteen siivekkeet....:D Ja päällä on valkoinen toppi jossa on tummia hiusväritahroja. Rintsikoita ei ole ja hiukset on järkyttävän likaiset. JOO mä olen just menossa kohta suihkuun, siksi tällainen kaunis asustus:D

Harmaa kulahtanut imetyspaita päällä jonka kaula-aukosta vilkkuu rintsikat ja liivinsuojat :D, farkut joista nappi ja vetoketju auki, villasukat. Ja muutenkin näytän kummituseläimeltä, sen verran mustat on nuo silmänaluset :D

Eleganssi huipussaan! :D Harmaat kalsarit, villasukat, toppi ja venynyt collegetakki. Ja aivan tolkuttoman sotkuinen ja likainen tukka. (Koirien kanssa olen tässä lähdössä lenkille, ja sen jälkeen saunaan, ahh!)

Mustat adidaksen kollarit, musta t-paita, ei sukkia, hiukset kampaamatta, ei meikkiä. Mielestäni näytän oikein sievältä ja luonnolliselta näin kotioloissa ollakseni, mutta niissä pippaloissa tää ei ehkä olis sopiva luukki. :(

Mustat leveälahkeiset trikoourheiluhousut, taitaa nuista housuista löytyä pari pientä reikääkin,vaaleanpunainen pitkähihainen t-paita,
ja paljaat varpaat, hiukset auki ja vähän sotkussa päiväunien jälkeen. :D

Samaa luukkia kuin muillakin: Yli-isot verkkarit, sika-pörrösukat ja miesten xxxl-fleecepaita.

Tää oli paras: "pelkät bikinialaosat (koska KAIKKI mun pikkarit on pesussa/märkänä kuivumassa) joista vielä pilkottaa siteen siivekkeet..." - Eikä! :DDD

[QUOTE="pippuri";25252290]mä en ole koskaan ymmärtäny miten joku voi olla kotioloissa farkuissa? itse tykkään kyl farkuista,muita housuja juuri olekaan mut en mä pystyis olla kotona niiden kanssa,aina pitää vaihtaa kotihousut kun ovesta tulee sisään.[/QUOTE]

Minäkin olin ennen aina farkuissa, myös kotona. Oli erikseen kulahtaneempia kotifarkkuja, joita pystyi käyttämään vapaapäivinä kotona. Tunsin vain oloni kotoisammaksi farkuissa, verkkareita en muutenkaan käyttänyt kuin liikuntaa harrastaessani. Vasta vähän aikaa sitten, kun koulussa oli pakko käyttää toisinaan liikuntaan sopivia vaatteita, aloin oppia collegehousujen mukavuudelle. Aluksi olo tuntui alastomalta, jos jalassa oli koko päivän kollarit, koskapa ne oli liian lököttävät ja ilmavat. Nykyään olen tottunut, enkä mielelläni pue kotioloissa enää farkkuja päälleni.

kulahtaneet yöhousut, villasukat, nanson lumiukko-yöpaita (kirkkaanpunanen), ilman rintsikoita ja alushousuja :D (joo, en käytä yöhousujen kans alushousuja ja oon ollut flunssassa koko viikonlopun joten en ole jaksanut vaihtaa edes vaatteita) :D

Kaiken komeuden kruunaa pystyssä sojottavat hiukset kun perjantaina nukahdin saunan jälkeen märillä hiuksilla :D

Yhteistyössä