Missä asussa sinut nähtäisiin Linnan juhlissa, jos joutuisit nyt suoraan tältä istumalta sinne?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "linna"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mustavalkoraidallinen, löysä trikootunika/mekko sekä mustat legginsit ja ruskeat sukat. Luomilla sentään ihanaa Diorin luomiväriä, jota vähän aikaa sitten kokeilin. =)

Mustat farkut, jotka on suoraan 90 luvulta, nolot kuin mitkä, valko-punaraidallinen toppi, musta huppari, joskus valkoisenakin olleet sukat joissa on hirveät reiät, tukka ihme sykeröllä, hampaat harjaamatta ja ilman meikkiä. Dödöäkään en tainnut tänään muistaa laittaa... Kyllä mä sit olisin kaunis :D

[QUOTE="pippuri";25252290]mä en ole koskaan ymmärtäny miten joku voi olla kotioloissa farkuissa? itse tykkään kyl farkuista,muita housuja juuri olekaan mut en mä pystyis olla kotona niiden kanssa,aina pitää vaihtaa kotihousut kun ovesta tulee sisään.[/QUOTE]

Nykyiset matalahkovyötäröiset stretch-farkut ovat mukavuuden huippu, joten käytän myös kotioloissa! Käytin teinixinäkin farkkuja kotona, vaikka sen ajan farkut olivat joustamatonta materiaalia ja ulottuivat vartalonmyötäisesti vyötärön kapeimpaan kohtaan saakka.

farkut, harmaat sukat ja luonnonvalkoinen t-paita jonka päällä sammaleenvihreä trumpettihihainen miehustasta nyöritettävä neulepaita. Hiukset on kiinnitetty pienillä hainhampailla ja korutkin paikoillaan :)

Yhteistyössä