Miss USA:ksi valittiin anorektikko

• Viestiketjun aloittaja pa
  • Ensimmäinen viesti
trish
[QUOTE="kkk";24020597]Pakko olla silikonit. Ei kai noin hoikalla voi olla noin isot tissit???[/QUOTE]

haha :) Voi olla. Itse olen 168 cm/49 kg ja ihan aidot c-kupit. Mun kroppa on sellainen että kaikki kertyy peppuun ja rintoihin, sitten vyötärö, kädet ja jalat taas on aika ohuet. Ja tuo missi on nätti, kaukana anorektikosta.

[QUOTE="vieras";24020601]Ööh, tuohan on todella kaunis ja normaali hoikka nainen! Reidet vois olla vielä vaikka kapeammatkin.
Ap taitaa olla 150-kiloinen?[/QUOTE]

No en mä nyt tiedä onko normaalia hoikkuutta se että lonkkaluut ja kylkiluut paistaa noin. Tosi laiha nainen tuo missi on. Kasvot kyllä on tosi kauniit!

pa
[QUOTE="vieras";24020601]Ööh, tuohan on todella kaunis ja normaali hoikka nainen! Reidet vois olla vielä vaikka kapeammatkin.
Ap taitaa olla 150-kiloinen?[/QUOTE]

90 kiloinen 190 senttinen Mies.

pa
[QUOTE="Anne";24020609]Mistä tiedät että on anorektikko?[/QUOTE]

Näkeehän sen. Tissitkin poltettu nälkäkuurilla ja tilalla silikonit. Luut törröttävät ja kuivakka olemus.

"vieras"
Näkeehän sen. Tissitkin poltettu nälkäkuurilla ja tilalla silikonit. Luut törröttävät ja kuivakka olemus.
EI näe. On olemassa oikeasti hoikkia ihmisiä jotka eivät liho. Kuten minä. Aina olen ollut alipainoinen vaikka syön paljon enkä koskaan tarkoituksella ole laihduttanut. Tietysti tätä on vaikea niiden ymmärtää joille painoa kertyy helposti. On minunkin vähän vaikea ymmärtää miten jotkut voivat lihoa.

pa
[QUOTE="vieras";24020639]:D No ei todellakaan ollut tuossa kunnossa kun valittiin miss suomeksi/kolmanneksi universessa. Entinen missi.[/QUOTE]

Totta - Lola on nyt pyöreämpänä kauniimpi. Näyttää aika ihanalta miehen silmään. Miehen silmä tykkää kun katse saa hyväillä naisen kaaria.

"vieras"
[QUOTE="kkk";24020597]Pakko olla silikonit. Ei kai noin hoikalla voi olla noin isot tissit???[/QUOTE]

höpöhöpö. mullakin on. tosin imetän :D
kaunis hoikka tyttö, eihän nuo jalat mitkään tikut ole.

Yhteistyössä