Miss Gay Finland

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Birgitte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28568350]miksi lesbot haluavat näyttää pojilta?[/QUOTE]

Minä en kuulema "näytä yhtään lesbolta, mutta käyttäydyn kuin lesbo" (olen oikeasti bi), näin sanoi melko tuore ystäväni sen jälkeen, kun kerroin asuvani naisen kanssa. Hän perusteli sen sillä, että urheilullisuudestani huolimatta näytän naiselliselta, mutta kuitenkin vaihdan vaivatta renkaat autoon ja hoidan tarpeen vaatiessa kodin pikkurempat ilman ongelmia, jos on pakko. Yleensä kyllä soitan jonkun muun tekemään ne puolestani, en minä niistä niin kovasti tykkää. Itseäni miellyttää naisellinen nainen, mutta kieltämättä jotkut hivenen poikamaiset piirteet viehättävät. Eniten tykkään kuitenkin sellaisesta räväkästä tyylistä ja siitä, että persoonallisuuden annetaan näkyä reippaasti ulospäin. Hiusten pituudella tms. ei ole sen asian kanssa tekemistä.

Sanoisin, että vähän hassua että suurin osa oli juurikin "perinteisen" lesbotyylin omaavia, eikä perinteisen missityylin omaavia. Mr Gay Finlandissa on perinteisen miehen näköisiä miehiä.

[QUOTE="vieras";28568469]Sanoisin, että vähän hassua että suurin osa oli juurikin "perinteisen" lesbotyylin omaavia, eikä perinteisen missityylin omaavia. Mr Gay Finlandissa on perinteisen miehen näköisiä miehiä.[/QUOTE]

Luulen, että tässä on nyt kilpailun ideana nimenomaan mennä kisaan omana itsenään, eikä sellaisena kuin muut olettavat sinun naisena olevan. Minusta se on nimenomaan tässä tosi hyvä juttu. Osallistuakseen tuohon kisaan ei tarvitse muokata itsestään mitään muuta kuin on. Tuskinpa nuo osallistujat ovat tietoisesti muokanneet itsestään 'homomman' näköistä kuin luontaisesti ovat. He ovat tuollaisia ja sellaisina myös esiintyvät.

Luulen, että tässä on nyt kilpailun ideana nimenomaan mennä kisaan omana itsenään, eikä sellaisena kuin muut olettavat sinun naisena olevan. Minusta se on nimenomaan tässä tosi hyvä juttu. Osallistuakseen tuohon kisaan ei tarvitse muokata itsestään mitään muuta kuin on. Tuskinpa nuo osallistujat ovat tietoisesti muokanneet itsestään 'homomman' näköistä kuin luontaisesti ovat. He ovat tuollaisia ja sellaisina myös esiintyvät.

Tai sitten kilpailun järjestäjät eivät halunneet mukaan perinteisen naisen näköisiä.

[QUOTE="vieras";28568469]Sanoisin, että vähän hassua että suurin osa oli juurikin "perinteisen" lesbotyylin omaavia, eikä perinteisen missityylin omaavia. Mr Gay Finlandissa on perinteisen miehen näköisiä miehiä.[/QUOTE]

En sanoisi niinkään.

Tuo lesbojen poikamaisuus on vain stereotypioiden mukaan opittu kokonaisuus, ei mikään oma juttu. Täysin feikkejä siis.

Ihan yhtälailla kuin nasaaliäänellä puhuvat langanlaihat homot pikkurilli pystyssä kikattamassa napapaidoissaan.

Ei mitään omaa, ei mitää persoonallista, opeteltuja kokonaisuuksia. Säälittävää.

Varmaan vitonen voittaa, koska suurin osa äänestäjistä on varmasti kuitenkin heteroita ja hän on klassisimman kauneimman näköinen. En sitten tiedä, onko se huono asia vai ei, koska omana itsenään hänkin on kisaan tullut. Rohkeita naisia kaikki joka tapauksessa.

[QUOTE="vieras";28568599]Tuo lesbojen poikamaisuus on vain stereotypioiden mukaan opittu kokonaisuus, ei mikään oma juttu. Täysin feikkejä siis.

Ihan yhtälailla kuin nasaaliäänellä puhuvat langanlaihat homot pikkurilli pystyssä kikattamassa napapaidoissaan.

Ei mitään omaa, ei mitää persoonallista, opeteltuja kokonaisuuksia. Säälittävää.[/QUOTE]

Ei mitään omaa kuten ei varsin stereotyyppisissä heteronaisissa ja -miehissäkään?

• Tykkää
Reactions: Birgitte

Yhteistyössä