\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.10.2005 klo 21:00 wiipula kirjoitti:
Joo olet aivan oikeassa että 3 kk jälkeen pitäis käydä, siinä ohjelappuses luki kans niin, mut minulle lääkäri sanos et puolen vuoden kieppeil tarkastukseen. Onko sinulle sopinu Mirena? Vähän aikaa sit lopetin imetyksen ja nyt pari kertaa tulllu hirveen ailahtelevainen olo ja pääki särkeny,mut menkkoja ei oikeastaan oo tullu lainkaan, alus vähän tiputteli mut nyt seki jääny pois. Välil kuvittelen et oonko raskaana ku ihan sillaset oireet! on pari kertaa vähän tuntunu ilkeelt ku ollaan oltu sillai ja en sit tiiä et onko ne langat joteski tullu vastaan..tai jotai..en niitä lankoja ainakaa näe et kaipa se kierukka siellä paikoillaan vielä on! kiitos et viittisit vastata soitanpa huomenna ja varaan ajan! Olis kiva, jos vielä viittisit vastata tohon mun kyssäriin ja voisit muutaki kertoa kierukast, jos sinulle tulee jotain mieleen
Jos pyysit minulta vastausta, niin tässäpä se olisi;
Tämä hormonikierukka on ollut mun kohdallani täysi katastrofi.
Ihan jatkuvasti vuotaa/tiputtelee. Korkeintaan kuukauden aikana on 10 päivää, ettei siteitä tartte käyttää.
Yli vuoden on kierukka ollut joten olisi kai pitänyt jo tasoittua.
Ennen kierukkaa kiertoni oli tasaista, joskin vuoto oli suht runsasta, jonka takia päädyin tähän härveliin :ashamed:
Langat on mullakin vähän väliä hukassa ja 3kk:n tarkastuksessa oli painajainen, kun neuvolatäti ei löytänyt lankoja ja joutui ultraamaan.
(tästä olin jo etukäteen nähnyt painajaisia).
Löytyi se kierukka onneksi sieltä ihan omalta paikaltaan lopuöta kuitenkin.
Kylläpä noita raskausoireita tuntuu mullakin joskus olevan tai sitten vaan jotenkin kuvittelen, tiedäpä tuota. Ehkä mä salaa jossain sisimmässäni toivonkin raskautta, vaikkei se ole ajankohtaista, enkä pode ainakaan mielestäni mitään vauvakuumettakaan.