E
ei näin...
Vieras
Mitä "Ongelmia"/oireita teillä on ollut kyseisen kierukan kanssa? Itse olen nyt alkanut ymmärtämään, että nämä moninaiset oireet liittyvät tähän härveliin ja aion hankkiutua siitä eroon. Olen atoopikko, mutta Mirena ollut nyt kolmatta vuotta ja sen aikana on lisääntyvästi alkanut iho rasvoittumaan niin, että kasvojen iho on nykyään hetkessä aivan öljyinen rasvasta. Nenän huokosista välillä aivan pisaroi rasvaa. On todella ällöttävää, että työpäivän aikana naama alkaa kiiltämään rasvasta aivan mahdottomasti. Meikit leviää ja puuteri "klimppiintyy" sinne tänne. Kosketuspuhelimen näyttö on aivan "liisterissä" puhelun jälkeen....
Mielialat vaihtelee ja sen suhteen olen jatkuvassa vuoristoradassa. Välillä mieli on todella matalalla ja ajatuksia vaikeaa kääntää positiiviseksi. Tällaista ei ole ennen ollut. Mielialojen vuoksi olen välillä myös todella räjähdysherkkä kotona.... Tuntuu myös hankalalta päästä tasapainoiseen olotilaan töysin.
Tällä hetkellä ainoa plussa kierukasta on runsaiden kuukautisten lähes kokonaan loppuminen. Sen vuoksi en taida viitsiä silti näitä sivuoireita kärsiä!
Te, jotka olette Mirenasta hankkiutuneet eroon, kuinka nopeasti elämänne "normalisoitui"?
Mielialat vaihtelee ja sen suhteen olen jatkuvassa vuoristoradassa. Välillä mieli on todella matalalla ja ajatuksia vaikeaa kääntää positiiviseksi. Tällaista ei ole ennen ollut. Mielialojen vuoksi olen välillä myös todella räjähdysherkkä kotona.... Tuntuu myös hankalalta päästä tasapainoiseen olotilaan töysin.
Tällä hetkellä ainoa plussa kierukasta on runsaiden kuukautisten lähes kokonaan loppuminen. Sen vuoksi en taida viitsiä silti näitä sivuoireita kärsiä!
Te, jotka olette Mirenasta hankkiutuneet eroon, kuinka nopeasti elämänne "normalisoitui"?