Minut raiskattiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Kivi"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"Kivi"

Vieras
Minut raiskattiin jokin aika sitten. En tuntenut tekijää, ulkona tapahtui ja kaksi kertaa. Olin kauhuissani ja pääsin lopulta pakenemaan.

En tunne mitään, asia ei vaivaa ja minulla on kaikki hyvin. En usko, että tästä tulee ongelmaa myöhemminkään. Minulla on ollut aiemminkin tilanteita, joista yleensä ihmiset saa trauman, mutta itse olen selvinnyt helposti. Tuntuu typerältä, kun ei voi kertoa tapahtuneesta tutuille vain siksi, että he järkyttyisivät kovasti.

Voisiko kukaan edes uskoa, että selvisin raiskauksesta tuosta noin vain?

Esim. kovissa oloissa kasvaneet lapset eivät esim. tunne kipua tilanteissa, joissa normaali ihminen olisi tuskissaan. Sama taitaa päteä psyykkiseen kipuun.

Ja toisaalta saatoit mennä sokkiin, ja tuntemuksia tulee vasta paljonkin myöhemmin. Mene poliisille jos et tehnyt ilmoitusta vielä. Vaikka itse et pitäisi asiaa minään, tyyppi jatkaa harrastustaan ja seuraavan uhrin elämä saattaa mennä sekaisin.

Tunnetko montakin raiskaajaa joka raiskaa niin kauan että joku pidättää hänet? Eli vähintään 3 tai 40 raiskaa. Oletko lukenut reginasta tietosi vai cosmosta? :D

[QUOTE="jaa";28287915]Esim. kovissa oloissa kasvaneet lapset eivät esim. tunne kipua tilanteissa, joissa normaali ihminen olisi tuskissaan. Sama taitaa päteä psyykkiseen kipuun.

Ja toisaalta saatoit mennä sokkiin, ja tuntemuksia tulee vasta paljonkin myöhemmin. Mene poliisille jos et tehnyt ilmoitusta vielä. Vaikka itse et pitäisi asiaa minään, tyyppi jatkaa harrastustaan ja seuraavan uhrin elämä saattaa mennä sekaisin.[/QUOTE]

Poliisilla kävin ja hyvissä oloissa olen kasvanut.

[QUOTE="Kivi";28287928]Poliisilla kävin ja hyvissä oloissa olen kasvanut.[/QUOTE]

Ei se sinua tarkoittanu vaan sitä raiskaajaa, että se on kasvanu kovissa oloissa.

Yhteistyössä