Minut on yritetty ostaa vakituiseksi tyttöystäväksi/seksiseuraksi kun olin 18v. enkä edes tajunnut asiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Tilanne oli tämä, että ystäväpiirissäni oli eräs minua 13-vuotta vanhempi poika/mies, joka oli tällainen maalaistollukka. Täytin sen vuoden kesäkuussa 18-vuotta ja tämä mies pyyteli minua hänen maatilalleen töihin eli hoitelemaan kotiasioita esim. tekemään ruokaa, pesemään pyykkiä jne. ja hän olisi maksanut minulle tosi hyvin. Olin tuolloin juuri valmistunut ja töitä vailla. Ruoanteko taitoni oli aika kurjat ja tunnustan etten osannut pestä pyykkiä, joten sanoin että en osaa oikein noita hommia kun en ole kotitalousihminen. Muuten työt oli kiinnostaneet kun rahaahan niistä olisi tullut. Tämä mies sitten sanoi, että ei haittaakaan kyllä hän voi tehdä ne hommat ja jos olisin seurana siellä kun on niin hiljaista maaseudulla. Ei minulla tyhmällä ollut mitään aavistusta mitä tarkoitti. Siis oikeesti en ajatellut asiaa kun olen silleen omituinen ettei miehet/pojat edes kiinnostaneet vielä tuonkaan ikäisenä muuten kuin kavereina ja näitä miespuolisia kavereita taisi olla enemmän kuin naispuoleisia. Sanoin asiasta sitten äidilleni, että minulle tarjottiin töitä ja mitä töitä niin äitini tajusi asian heti. Vihjasi vaan, että mitähän töitä sulla siellä olisi oikein ja palkkakin noin hyvä. Aloin sitten miettiä asiaa enkä ensin uskonut näin olevan. Pikkuhiljaa kuitenkin huomasin että tämä mies oli kiinnostunut minusta ja yritti väkisin tehdä itsestään minun poikaystävääni. Tyyppi ei yhtään kiinnostanut minua. Kun sitten aloin seurustella muiden miesten(oman ikäisteni) kanssa niin aina heti kun tuli bänät niin tämä soitti minulle tai yritti tulla ilmoittamatta käymään. Siis joka kerta ja tiedon sai yhteisen tuttavamme kautta, joka tiesi aina kenenkin kanssa olin. Tuo vonkaaminen ja jahtaus jatkui niin kauan kuin sain lapsen toisen miehen kanssa ja muutin pois paikkakunnalta. Koska meillä oli yhteistä ystäväpiiriä niin törmäsin tähän mieheen ja monta kertaa se heittäytyi siellä maaseudulla alasti ja esitteli itseään ja voimiaan muka vitsinä. Ja kyllä ilman rihmankiertämää oli. Kroppa oli tietysti hyvässä kunnossa kun teki niin paljon tilallaan maatöitä ja varustuskin isonlainen. Kuvitteli varmaan näin tekevänsä vaikutuksen. Mutta kun ei minua se äijä kiinnostanut enkä muutenkaan ollut miesten munien tai vartalonmuotojen perään. Ja huom! en antanut aihetta hänen luulla, että olisin ollut kiinnostunut. Enempi tuli muiden miespuolisten kavereiden kanssa juteltua ja vitsailtua ja kiersin tätä yhtä vähän kauempaa.

Kertokaas onko jollain muulla tällaisia älyttömiä muistoja nuoruudesta? Oikeesti tuntuu, että olen ollut tosi tyhmä varmaan jotain reiluksi pari kymppiseksi. Siis kaikkineen tosi tyhmä kun en ole tajunnut montaakaan asiaa ja vasta jälkeenpäin vuosien päästä olen tajunnut asian idean tai mitä tein tyhmästi. Lähemmäs 30v taisin olla kuin järkeä alkoi tulla päähän:( Oikeesti kun miettii elämää taaksepäin niin aika tyhmä olen ollut. ...kymmenen vuoden päästä totean varmaan miten tyhmä oli tällä hetkellä....

[QUOTE="harmaana";23307295]Sattuuhan sitä.
Minut yritettiin siepata bordellirinkiin ollessani ulkomaanmatkalla, olin silloin ehkä 11-vuotias.[/QUOTE]

JÄRKYTTÄVÄÄ, siis oikeasti ihan hirveä ajatus.(kin)

Yhteistyössä