Minusta tuntuu pahalta jo nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyyti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Nyyti

Vieras
Vauva on vähän reilut 6kk. ja nyt jo tuntuu pahalta se, kuinka toisille raskaus on itsestäänselvyys.
Minä en saa koskaan kokea spontaanin raskauden yllätystä. :'(
Hajoan tähän tuskaan.

No minua on surettanut se, etten saa luomuna synnyttää ilmeisesti koskaan. Tai siis niin, ettei synnytystä käynnistettäisi.. Olen aina haaveillut mahdollisimman "normaalista" ja lääkkeettömästä tavasta synnyttää ja kolme käynnistystä takana. Harmi se on sekin.

:hug: Halit sinulle sinne!

no minua surettaa se että minulla ei ole enää kohtua, ja syöpä on levinnyt muutenkin. vauvaa ei ole eikä tule. no jospa sitä sais kuolla edes sponttaanisti eikä tarvitsisi virua laitoksessa montaa vuotta..

Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
No minua on surettanut se, etten saa luomuna synnyttää ilmeisesti koskaan. Tai siis niin, ettei synnytystä käynnistettäisi.. Olen aina haaveillut mahdollisimman "normaalista" ja lääkkeettömästä tavasta synnyttää ja kolme käynnistystä takana. Harmi se on sekin.

:hug: Halit sinulle sinne!

ymmärrän sua kyllä. Mulla 2 lasta ja molemmat synnytykset käynnistetty. Olis ollu kiva kokea se "tavallisesti" synnyttämään lähteminen. Pääasia kuitenkin et meillä on nuo 2 ihanaa lasta niin enpä kauheena jaksa tuosta murehtia