miksi tuntuu niin pahalta kun ex mies...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huolia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huolia

Vieras
tapailee jotain naista?
meidän juttu on ollut jo ohi 6kk lopullisesti.
itselläkin olisi varteenotettava mies ehdokas...kun kerroin exälle että, käyttäytyy asiallisesti kun tapaa tämän uuden.

hän sitten tekstarilla ilmoitti että, kun minäkin olen tavannut jonkun, niin hän voi kertoa että tapailee myös yhtä naista....

silti viime viikolla vielä kertoi minulle että rakastaa minua...

en tiedä miksi mutta miksi tuntuu niin pahalta että hänelläkin on joku....onko se että se mennyt on mennyttä ja siitä sattuu päästää irti...

Ei kai ne kaikki tunteet voi kokonaan kuolla?Ainakaan kun erosta noinkin lyhyt aika vielä.

En mä tiedä muuta sanoa.Jos kerta erossa haluatte olla niin sitten vaan nokka eteenpäin,jos haikailetteniin oisko teillä vielä mahis... :wave:

no kai se vaan on niin että jos on oikeen hyvä ja ihana suhde ollut, mutta eroon päädyitte, niin kuitenkaan ne tunteet ei koskaan kokonna kuole. itsellä ainakin yhtä eksää kohtaan mustasukkaisia tunteita, koska ei erottu että suhde olis ollu huono vaan että hän ei lapsia halunnut ollenkaan. ja sitten taas toinen eksä ei tunnu missään kun se suhde ei yhtään ollut toimiva. luulisin että ihan luonnollisia noi sinun tunteet. mutta ootko varma etten hänen kanssa enää halua suhde, että olette oikeista syistä eronneet? sehän sen ratkaisee...