miksi minusta tuntuu näin!!!??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihme tunne!!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihme tunne!!!!

Vieras
ollaan yritetty vauvaa yli vuoden ja nyt tärppäsi ja oltiin ikionnellisia mutta eilen selvisi että kaikki lähipiirin naiset ovat myös raskaana,miks musta tuntuu nyt näin pahalta,eihän se mun elämää hetkauta,meillehän on tärkeä että meille tulee vauva mutta jotenkin tuntuu että olisi ollut mukavaa odottaa yksin ehkä vähän myöhemmin???onko vain raskaus hormoonit jotka hyrrää???!!

Musta oli ihanaa kun miehen sisko ja mun kummitäti odottivat samaan aikaan kun minä esikoista.. kuopuksen odotuksen aikana oli jotenkin yksinäinen olo kun ei kukaan tuttava odottanut.. ei voinut vertailla kaikenlaisia juttuja koko aikaa.. eikä jutella muutenkaan niin paljon kaikkea..

Alkuperäinen kirjoittaja ihme tunne!!!!:
ollaan yritetty vauvaa yli vuoden ja nyt tärppäsi ja oltiin ikionnellisia mutta eilen selvisi että kaikki lähipiirin naiset ovat myös raskaana,miks musta tuntuu nyt näin pahalta,eihän se mun elämää hetkauta,meillehän on tärkeä että meille tulee vauva mutta jotenkin tuntuu että olisi ollut mukavaa odottaa yksin ehkä vähän myöhemmin???onko vain raskaus hormoonit jotka hyrrää???!!

Mulla oli sama tilanne kun esikoista odotin ja mua inhotti eniten se että sukulaiset olivat kokoajan vertailemassa meidän lapsia. Varsinkin ensimmäinen vuosi oli aika kilpajuoksua. Nyt odotan toista ja yhtään ei haittais jos joku lähisukulainen olisi raskaana. Nyt sitä osaa ottaa jotenkin rennommin. Mutta ymmärrän kyllä miltä susta tuntuu!

Yhteistyössä