Minusta tuntuu ettei mies enää pidä/ole kiinnostunut minusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "unohdettu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

"unohdettu"

Vieras
itkettää :(
tuntuu ihan turhalta koko tämä parisuhde kun se on tällaisessa kunnossa. ei seksiä, ei läheisyyttä enää ei oikein mitään. kaikki vaan pyörii työn ja arjen lasten ympärillä. :(

Mitäpä, jos pistät muksut hoitoon, ja järjestät teille aikaa kahden? Ostat uudet alusvaatteet, kynttilöitä ja pullon viiniä. Viettelet miehesi, ja osoitat olevasi hänestä kiinnostunut.

Ehkä siitä olisi apua tilanteeseenne? Ei se ainakaan itkemällä parane.

Kannattaa ihan avoimesti puhua miehen kanssa tilanteesta. Ja pian.
Itselläni kävi samalla tavalla. Lopulta puhumattomuus johti siihen ettei mikään enää toiminut siinä suhteessa. Viimein kun mies yritti korjata tilannetta, olin jo niin loppu enkä enää tuntenut miestä kohtaan mitään romanttista. Erottiin kuitenkin ihan kavereina.

Mitäpä, jos pistät muksut hoitoon, ja järjestät teille aikaa kahden? Ostat uudet alusvaatteet, kynttilöitä ja pullon viiniä. Viettelet miehesi, ja osoitat olevasi hänestä kiinnostunut.

Ei ole mitään paikkaa minne viedä ne hoitoon. Tuskin miehellä olis edes aikaa mihinkään tuollaiseen se menee mieluummin töihin tai metsästämään tai ihan vaan nukkumaan. Enkä edes tiedä mitä me tehtäis kahdestaan tuntuu vaan kiusalliselta olla kahdestaan edes se 2min mitä joskus sattuu tulemaan.

Ei ole mitään paikkaa minne viedä ne hoitoon. Tuskin miehellä olis edes aikaa mihinkään tuollaiseen se menee mieluummin töihin tai metsästämään tai ihan vaan nukkumaan. Enkä edes tiedä mitä me tehtäis kahdestaan tuntuu vaan kiusalliselta olla kahdestaan edes se 2min mitä joskus sattuu tulemaan.

No jos et itse ole edes valmis yrittämään, niin tuskin välität miehestäsi sen enempää kuin hän sinusta. Toisaalta miehelle tyypilliseen tapaan miehesi voi kuvitella, että kaikki on tällä hetkellä ok.

Jotenkin mun mielestä just tossa mennään vähän hakoteille jos pitää ostaa ne uudet alusvaatteet, kynttilöitä ja pullo viiniä. :D Mut jokainen tyylillään.

No jos et itse ole edes valmis yrittämään, niin tuskin välität miehestäsi sen enempää kuin hän sinusta. Toisaalta miehelle tyypilliseen tapaan miehesi voi kuvitella, että kaikki on tällä hetkellä ok.

No se varmaan voikin kuvitella että tämä riittää ettei parisuhteen eteen tartte tän enempää tehdä. Mutta en mä ole mikään taikuri. Mitäs nautintoa siitä on jos jätän lapset jonnekkin itkemään hoitoon henkilön kanssa johon en luota/tunne hyvin. En pystyis edes keskittymään mihinkään muutaku huolehtimiseen. Ja miksi mun pitäis aina olla se joka pitää yllä tätä miksei miehen tartte tehdä mitään??
Mä olen ehdottanut miehellekin vaihtoehtoisia ratkaisuja mutta se on valinnut tehdä jotain muuta.

Oletko tosiaan miettinyt, voisitko olla itse osasyyllinen tilanteeseen ja voisitko tehdäasian eteen jotain? Minulla ainakin lopahtaa mielenkiinto, jos nainen ei vaikuta aktiiviselta ja näyttää ettei hänellä tee mieli seksiä.

Onko miehesi ehdottanut sinulle seksiä ja sinä olet antanut pakit? Jos näin on käynyt useasti, niin se vie kyllä mieheltä seksihalut.

Oletko tosiaan miettinyt, voisitko olla itse osasyyllinen tilanteeseen ja voisitko tehdäasian eteen jotain? Minulla ainakin lopahtaa mielenkiinto, jos nainen ei vaikuta aktiiviselta ja näyttää ettei hänellä tee mieli seksiä.

Onko miehesi ehdottanut sinulle seksiä ja sinä olet antanut pakit? Jos näin on käynyt useasti, niin se vie kyllä mieheltä seksihalut.

Me ollaan oltu yhdessä 7vuotta ja mä olen vain ainostaan kerran kieltäytynyt seksistä ja siitä on aikaa jo 4-vuotta. Joten tuskin syy on siinä.

Muahan ei tässä eniten se seksin puutos vaivaa vaan se ettei se enää istu mun viereen vaan ottaa sellaisen parin metrin välin vaikka viereenkin vois istua, ei enää ota kainaloon, ei suudella tai pussata enää ollenkaan.

Meillä sama juttu, ja olen ajatellut että jos en kelpaa omana itsenäni ni olkoon sitten niin.
Minä annan suukkoja ja rapsuttelen ym ym mutta mieheltä on turha sitä odottaa.

Me ollaan oltu yhdessä 7vuotta ja mä olen vain ainostaan kerran kieltäytynyt seksistä ja siitä on aikaa jo 4-vuotta. Joten tuskin syy on siinä.

Muahan ei tässä eniten se seksin puutos vaivaa vaan se ettei se enää istu mun viereen vaan ottaa sellaisen parin metrin välin vaikka viereenkin vois istua, ei enää ota kainaloon, ei suudella tai pussata enää ollenkaan.

Tiedän miltä susta tuntuu, sillä olen itsekin vastaavanlaisessa parisuhteessa. Ei meilläkään läheisyyttä ole ja tuskin on tulossakaan. Itse ei jaksa olla aina se ihminen, joka hakeutuu toisen viereen. Ja sittenkun toinen ilmaisee, ettei oikein edes kiinnosta kokojuttu.

Olen pahoillani, en voi auttaa. Ainoastaan saat multa vertaistukea:)

Voi olla, että mies ei enää edes uskalla hakeutua lähellesi tai koe sitä enää luontevaksi silloinkaan, kun mieli tekisi. Mitäs jos istuisit miehen viereen sohvalle ja vaikka laskisit toisen käden hänen polvellensa. Seuraava päivänä uskallat ehkä jo vähän enemmänkin.

Tämä on se perintein ehdotus johon liittyy usein aivan järjetön lataus ja ennakko-odotukset ns. järjestävän osapuolen osalta ja sitten jos se ei toimikaan halutulla tavalla niin tilanne on entistä pahempi vaikkei siihen olisi edes mitään varsinaista syytä.

Kyllä ne parannukset voisi mielellään olla jotain vähän fundamentaalimpia ja pysyvämpiä kuin yksi ilta viini ja alusvaatteet-teemalla. Vaikka ei siinäkään toki mitään vikaa ole sinänsä, päinvastoin. Mutta yhdessä tekeminen ilman lapsia saattaa lähentää riippumatta siitä mitä tehdään ilman että tarvitsee välttämättä rakentaa mitään eroottisen elokuvan kohtausta. Menkää vaikka laskettelemaan yhdessä.

• Tykkää
Reactions: lissukka.
Voi olla, että mies ei enää edes uskalla hakeutua lähellesi tai koe sitä enää luontevaksi silloinkaan, kun mieli tekisi. Mitäs jos istuisit miehen viereen sohvalle ja vaikka laskisit toisen käden hänen polvellensa. Seuraava päivänä uskallat ehkä jo vähän enemmänkin.

Noista eioikeesti ole mitään hyötyä, jos ei saa teoilleen vastakaikua. Ennemminkin tulee nolo olo.

Huomioi myös itse. Meen mun miehen lähelle vaikka hän olis vihanen, tympääntyny jne. Annan pusun ja hymyilen. Arjen touhujen keskellä annan pusuja, halauksia, kuiskaan/sanon jotain mistä tiedän miehelleni tulevan hyvä mieli, mikä saa miehen hymyilemään jne. Menen lähelle myös silloin, vaikka kokisin, että en ole muutamiin päiviin saanu mieheni puolelta kovin kummoista huomiota, silloin myös tiedän mieheni eniten kaipaavan läheisyyttä ja hellyyttä. Anna itse, silloin myös saat. Älä odota, koska todennäkösesti saat sitä odottaakkin.

Mä en ite perusta noista kynttilä illallis hommeleista yhtään, arkiromantiikka on se juttu, se avain joka on kannattava voima rakkaudessa, arjen keskellä, pienet irtiotot kaksin ilman lapsia ja sillonkin, me katotaan elokuvia miehen kanssa, ollaan lähekkäin ja tehään kaikkee mukavaa spontaanisti ja se on kummankin mielestä parasta. Koen noi kynttilä illallis touhut, viinit ja pukeutumiset yms sellaset tälläytymiset väkisin vääntämiseks. Aina on se hetki ainakin meillä, että toista voi koskettaa, halata, pussata, läpsästä takalistolle, sanoa jotain hyvää toisesta jne. Meillä on ollu tämmöstä alusta saakka ja uskon, että tuskin häviää kuhan muistan ite sen, että mä saan kun osaan ite antaa :). Ei voi olettaa, että toinen tekis aina alotteita joka asiaan, eikä toinen ihminen näe sun pään sisään jos, et osaa sanoa mitä haluat tai teoillasi et osaa näyttää mitä haluat. Toivottavasti kaikki järjestyy sinun ja miehesi välillä.

• Tykkää
Reactions: Freiya

Yhteistyössä