Minusta on kyllä tullut jo sokeakin :D

Ursus maritimus

Aktiivinen jäsen
28.06.2005
2 335
1
36
Istuin tässä koneella ja välillä juoksin lataamassa pesukoneita ja hämmentämässä vispipuuroa hellalla. Välillä katselin myös ikkunasta ulos kun 5v ja 8v olivat ulkona.
No kohta sit tää 8v tuli sisälle ja sanoi että 5v jäi vielä tekemään sinne jotain mäkeä. Kävin oveltakin katsomassa ja sanoin pojalle että tule sit kohta sisälle.
Taas vispipuuron hämmennystä ja vähän pyykkien viikkaamista, takas koneelle.
Sit rupesin odottelemaan että minne se 5v nyt jäi. Kävin kattomassa ikkunasta, ei näkynyt. Kävin huutamassa ovelta, ei mitään. Ajattelin että on varmaan talon takana, että tulee kohta. Odottelin. Ei vaan poikaa sisälle kuulu.
Sit jo huolestuin ja iskin kengät jalkaa ja lähdin pihalle poikaa huutelemaan ja etsimään. Ei näy poikaa. Paniikki! :|
Tulin sisälle ja papatin ekaluokkalaiselle että nyt se pikkuveli sit on jonnekin lähteny. Ekaluokkalainen kattoo minua hieman hitaasti ja sanoo "tossahan toi kassu on" ja osoittaa mun vieressa olevaan nojatuoliin.
Siinähän se poika tosiaan oli ja oli ollutkin kuulema jo jonkin aikaa kun olivat kerenneen xboxillakin ajaa parit ralli pelit :whistle:
Eli olin siitä pojan ohi mennyt muutamaan kertaan enkä ollut huomannut. Ja näin jäljestä päin nyt sit tajuan että kun olin menossa ulos niin nostin pojan ulkopuvunkin naulakkoon oven edestä enkä tajunnu sittenkään :D

Sitä sattuu :D minäkin olen moneen kertaan joskus huutanut syömään, vaikka kaikki istuvat jo pöydässä. :D

Kyllä meillä menee vispipuuro todella hyvin kaupaksi, iso kattilallinen kestää ehkä päivän,, ja illan.

Sitä sattuu :D minäkin olen moneen kertaan joskus huutanut syömään, vaikka kaikki istuvat jo pöydässä. :D

Kyllä meillä menee vispipuuro todella hyvin kaupaksi, iso kattilallinen kestää ehkä päivän,, ja illan.

Minä oon yrittäny vaan sinnikkäästi tehdä vispipuuroa ja joka kerta lapset sitä kyllä maistaa mutta ehkä noin teelusikallisen per nenu :/ Ja joka kerta ne vaan sanoo etteivät siitä tykkää. Mulle jää sitten aina kattilallinen tuhottavaksi.

Yhteistyössä