Minusta karppaus ei OLE ERITYISRUOKAVALIO

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="huhhuh";24226921]Kyllä säkin oon yks kiusaaja.. Tämä ketju oikein osoittanut sen. Samoin Rieputarallaa. Pahimmasta päästä.[/QUOTE]

No jotkut kokee kiusaamisena sen kun asiat sanotaan suoraan. Riepu on kyllä "kiusannut", mutta mun mielestä röppö on ihan asiallisesti ilmaissut mielipiteensä. Mut jotkuthan ei kestä suoraa puhetta. Heti itketään jos joku ei nuole persettä!

• Tykkää
Reactions: röppö
Joko se selvis minkä kokoinen kakku oli ja monelle ihmiselle se oli tarkoitettu?

No syöjiä on jo tässä ketjussa lueteltu vissiin ainakin se 15, jos laskee ap:n perheen, siskon perheen, ne ahmattiteinitytöt ja niiden huonotapaiset vanhemmat, kakutta jääneet isovanhemmat... ja ilmeisesti oli vieraisilla muitaki, mutten tiiä montako.

Ite oisin kyllä tehny sen verran kakkua että tasan varmasti riittää. Onhan se nyt ihan normaalia että joku ottaa juhlissa kakkua lisää, ei sitä nyt niin kannata laskea että yks palanen per lätty.

[QUOTE="Minä";24234593]No syöjiä on jo tässä ketjussa lueteltu vissiin ainakin se 15,

Ite oisin kyllä tehny sen verran kakkua että tasan varmasti riittää. Onhan se nyt ihan normaalia että joku ottaa juhlissa kakkua lisää, ei sitä nyt niin kannata laskea että yks palanen per lätty.[/QUOTE]

No jos 2 tyttöä syö edes 16 hengen kakusta puolet, se on 4 palaa per lärvi. Eli sä ihan todella varaisit sun 15 vieraalle 60 hengen kakun??? Uskallan epäillä.

Nostetaan :D

[QUOTE="vieras";24234633]No jos 2 tyttöä syö edes 16 hengen kakusta puolet, se on 4 palaa per lärvi. Eli sä ihan todella varaisit sun 15 vieraalle 60 hengen kakun??? Uskallan epäillä.[/QUOTE]

No en tiedä rippijuhlista. Mutta ainakin tänne työpaikalle, jossa on alle 10 syöjää, niin tilataan 2 voileipäkakkua ja 2x16 kananmunan täytekakkua, jos jollain on vaikka synttärit tai eläkkeellemeno edessä. Mieluummin liian paljon kuin liian vähän... Ihan hullua vahtia että kuka kehtaa syödä "liikaa". Ois jättäny kutsumatta jos ei halua tarjota herkkuja muuta ku tietyille henkilöille.

Ja jos olisin hurja leipuri, niin tekisin kyllä nuo kakut mieluummin itse ja ottaisin massit omaan taskuun, on kotitekonen kakku sen verta paremmanmakuinen. Mutta kun olen vain kauppaopiston käynyt ja laiska, niin ostan ihan älyttömän kalliita kakkuja leipomosta ku firma kuitenkin maksaa. En ymmärrä miten kotipippaloihin ostetaan leipomo-kakkuja (tai esipaistettuja pullia tms.).

Kakun menekki lasketaan niin että yhdestä munasta syö 2 henkilöä ja kyllä minulla ainakin on vähintään pohja varalla, saa äkkiä tehtyä lisää jos sattuu joku syöppö tulemaan.

[QUOTE="vieras";24235744]Kakun menekki lasketaan niin että yhdestä munasta syö 2 henkilöä ja kyllä minulla ainakin on vähintään pohja varalla, saa äkkiä tehtyä lisää jos sattuu joku syöppö tulemaan.[/QUOTE]

Syöppö=ottaa lisää?
Mä ainakin katson,että juhlissa on kakkua niin,että sitä voi jokainen ottaa palan tai toisenkin lisää...menee se kakku sitten juhlien jälkeisenä päivänä kuitenkin,jos sitä jää...

Yhteistyössä