10 sivua! 10 points! BINGO!
vasta ollaan pääsemässä salaattiasia loppuun, vielä olis muut tarjottavat jäljellä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
10 sivua! 10 points! BINGO!
Luepa vähän omia viestejäsi.
"Alkuperäinen kirjoittaja hiprushimmu
No sinähän se vasta saatanan fiksu oletkin."
Öö, tässähän just väität, että en ole fiksu/mielipiteeni ei ole fiksu. Vai mitäköhän nyt ajat takaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24218507:eli se oli ns. risotto hemapalla ja kanalla?
mie olen useastiki tehny riisi- tai pastapohjasia salaatteja, ne tuo sitä ruokaisuutta eli en ihmettele lainkaan että ap tämmöstä halus tarjota. mie olisin kuitenki lisänny siihen vielä kurkkua ja tomaattia ja jos ei pitkään ois joutunu seisomaan niin salaattiakin.
no kyllä noita kana/pakastevihannes/riisisalaatteja muutkin näköjään tekee,
Reseptit > ruokaohje: Kanasalaatti - Kotikokki.net
mä olen tehnyt jopa tonnikalasalaattia niin että siinä on riisiä ja HMP-sekoitusta ja tonnikalaa, olisko ollut pätkä kurkkua ja salaattikastike, lisäksi tarjolla keittettyä kanamunaa lohkoina ja tehnyt myös kinkku/makaroni/HMP-salaattia olisko ollut jopa purjoa ja salaattikastiketta siinä, ja kehtasin tarjota sellaista paskaa vieraille, hyvin kelpasi eikä kukaan tietääkseni kuollut järkytykseen sen enempää kuin ruokamyrkytykseenkään
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;24220327:tiesittekö muuten sen että esim. viljagluteeni voi aiheuttaa skitsofrenisiä oireita?