L
Liiva 12v
Vieras
Kun minä täytän 21 vuotta, niin minä saan 2 vauvaa, joiden nimiksi tulee Noora Elli Nopparelli ja Sonja Emma Kanttarelli.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei muuten tuu, nimilaista ei mene läpi.
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:Nonparelli tyttö hyvä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Ja muuten...:Mitä tekee Liiva 12 v. koneella arki-iltana tähän aikaan?![]()
Niin mä ainakin tossa mainitsin nomparellin, mutta laitoin kai väärin. Nonparelli taitaa olla se oikea. Mutta tuohon nimeen sopisi kivasti nomparelli tai NompparelliAlkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mitennii ei mene läpi?
Jos kerran Suvi-Kirsikka ja Aamu-Kukka ja kaikensortin Pipariinat on menneet läpi, yks sieni sinne tänne.....
Mutta mikä ON nomparellin (joka mun mielestä olis kauniimpi) ja nonparellin ero?![]()
Kyllä mä tiedän että nonparelli on se pieni kakunkoriste, mutta kun tuota nompareliakin käytetään yhtä lailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Mitennii ei mene läpi?
Jos kerran Suvi-Kirsikka ja Aamu-Kukka ja kaikensortin Pipariinat on menneet läpi, yks sieni sinne tänne.....
Mutta mikä ON nomparellin (joka mun mielestä olis kauniimpi) ja nonparellin ero?![]()
Kyllä mä tiedän että nonparelli on se pieni kakunkoriste, mutta kun tuota nompareliakin käytetään yhtä lailla.
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pipariina.
:x![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Swinging Tail:Meinaat tehdä tyttöjä, kiva!
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Pipariina.
:x![]()
varo vaan, täällä palstalla voi olla Pipariinan äiti, niitä on VRK:n mukaan 12
Juu tiiänAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:varo vaan, täällä palstalla voi olla Pipariinan äiti, niitä on VRK:n mukaan 12
Tiedätkö mitä sanotaan lempinimeltä pipariksi?
Ja ei mun tartte varoa, oon mä ennenkin täällä nauranut nimille, minkäs sille voi jos rupeaa naurattamaan. Nauroin mä Lady Gagan pääkoristettakin kun katsoin MTV:n uusinta musagaalaa, ihan siis repesin niin lujaan nauruun et lapset ihmetteli et mikä mulle tuli.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Juu tiiänAlkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:varo vaan, täällä palstalla voi olla Pipariinan äiti, niitä on VRK:n mukaan 12
Tiedätkö mitä sanotaan lempinimeltä pipariksi?
Ja ei mun tartte varoa, oon mä ennenkin täällä nauranut nimille, minkäs sille voi jos rupeaa naurattamaan. Nauroin mä Lady Gagan pääkoristettakin kun katsoin MTV:n uusinta musagaalaa, ihan siis repesin niin lujaan nauruun et lapset ihmetteli et mikä mulle tuli.![]()
en mää sitä tarkottanu, siis omasta puolestani Pipariina on suhteellisen...hmmm.. naurettava nimi
mutta kas, paskaa voi kaatua niskaan paljon pienemmästäkin tällä palstalla