Minun lasten nimiksi tulee Noora Elli Nopparelli ja Sonja Emma Kanttarelli.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Liiva 12v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mitennii ei mene läpi?

Jos kerran Suvi-Kirsikka ja Aamu-Kukka ja kaikensortin Pipariinat on menneet läpi, yks sieni sinne tänne.....

Mutta mikä ON nomparellin (joka mun mielestä olis kauniimpi) ja nonparellin ero? :o
Kyllä mä tiedän että nonparelli on se pieni kakunkoriste, mutta kun tuota nompareliakin käytetään yhtä lailla.

mutta Suomessa on esim 30 Pomeliinaa, aikas erikoinen sekin. Muita hassuja nimiä tullut vastaan lähipiirissä: Timjami, Unja, Kaneli, Arkus, Astri, Kastehelmi, Henniina..

Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Mitennii ei mene läpi?

Jos kerran Suvi-Kirsikka ja Aamu-Kukka ja kaikensortin Pipariinat on menneet läpi, yks sieni sinne tänne.....

Mutta mikä ON nomparellin (joka mun mielestä olis kauniimpi) ja nonparellin ero? :o
Kyllä mä tiedän että nonparelli on se pieni kakunkoriste, mutta kun tuota nompareliakin käytetään yhtä lailla.
Niin mä ainakin tossa mainitsin nomparellin, mutta laitoin kai väärin. Nonparelli taitaa olla se oikea. Mutta tuohon nimeen sopisi kivasti nomparelli tai Nompparelli
:D

Mitennii ei mene läpi?

Pipariina.

:x :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Pipariina.

:x :laugh:

varo vaan, täällä palstalla voi olla Pipariinan äiti, niitä on VRK:n mukaan 12

Tiedätkö mitä sanotaan lempinimeltä pipariksi? ;)

Ja ei mun tartte varoa, oon mä ennenkin täällä nauranut nimille, minkäs sille voi jos rupeaa naurattamaan. Nauroin mä Lady Gagan pääkoristettakin kun katsoin MTV:n uusinta musagaalaa, ihan siis repesin niin lujaan nauruun et lapset ihmetteli et mikä mulle tuli. :D

Ja ei mun tartte varoa, oon mä ennenkin täällä nauranut nimille, minkäs sille voi jos rupeaa naurattamaan. Nauroin mä Lady Gagan pääkoristettakin kun katsoin MTV:n uusinta musagaalaa, ihan siis repesin niin lujaan nauruun et lapset ihmetteli et mikä mulle tuli. :D
Juu tiiän ;) en mää sitä tarkottanu, siis omasta puolestani Pipariina on suhteellisen...hmmm.. naurettava nimi :laugh: mutta kas, paskaa voi kaatua niskaan paljon pienemmästäkin tällä palstalla

Juu tiiän ;) en mää sitä tarkottanu, siis omasta puolestani Pipariina on suhteellisen...hmmm.. naurettava nimi :laugh: mutta kas, paskaa voi kaatua niskaan paljon pienemmästäkin tällä palstalla

Onneks meidän näytössä on paskasuodatin, ei tuu edes hajutkaan tänne asti. :laugh:

(Juttujeni taso viestittää mulle että hyvää yötä) :D