minun laihdutukseni *päiväkirja*

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 11:27 laihduttja kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 01:49 hölmölän-iita kirjoitti:
no nin...eilisen eli siis keskiviikon syömiset:

sämpylää , kevyt lättaa, palvikinkkua, kurkkua

ruisleipää, mini lättaa , kurrkkua , palvikinkkua

suolakeksejä

vissyä

light mehua

pikkasen saksanpähkinä jäätelöä

limsaa

lasagnea

painoa en käyny aamulla katsomassa....

tänään en käyny lenkillä, oli niin tukahduttavan kuuma...huomena sit taas!!!tai siis tänään... =)

lenkille lähtöön ei ole mitään tekosyitä. Minä lähden lenkille satoi tai pastoi ja illallakin voi mennä myöhempään lenkille tai aamulla aikaisin jos mahdoolista.

juu, kuule meillä on sellanen juttu että hanasta ei tuu ku kylmää vettä joten en senkään takia lähtenyt eilen....ja se ei ole tekosyy, vaan tiedän jaksamiseni helteillä.... joten se ei ole tekosyy vaan ihan faktaa..........

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 20:33 hölmölän-iita kirjoitti:
\
\

suolakeksejä

vissyä

light mehua

limsaa

lasagnea

tänään en käyny lenkillä, oli niin tukahduttavan kuuma...huomena sit taas!!!tai siis tänään... =)

lenkille lähtöön ei ole mitään tekosyitä. Minä lähden lenkille satoi tai pastoi ja illallakin voi mennä myöhempään lenkille tai aamulla aikaisin jos mahdoolista.

juu, kuule meillä on sellanen juttu että hanasta ei tuu ku kylmää vettä joten en senkään takia lähtenyt eilen....ja se ei ole tekosyy, vaan tiedän jaksamiseni helteillä.... joten se ei ole tekosyy vaan ihan faktaa..........

Eli jääkaappiakaan ei kai ole veden jäähdyttämiseen tai sitten se on epäkunnossa tai keittiön lattia liian liukas kulkea ja kuumahan siellä asunnossa on huoneesta toiseen seikkailla... Mitenkäs koirasi pissi ilman vakiolenkkiään... Kyllä sitä voi illallakin juosta jos on aamuyöllä aikaa kirjoitellakin. Tämä itselle selittely on jokaiselle meistä tuttua, ja täälläpä saat huutia ja ryhtiä. Nyt niskasta kiinni, ei saa luovuttaa ja antaa periksi helppoudelle! Laihduttamisen ei kuulukaan olla helppoa ja miellyttävää, kärsitään yhdessä ja nautitaan (tuloksista) myöhemmin :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 21:54 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 20:33 hölmölän-iita kirjoitti:
\
\

suolakeksejä

vissyä

light mehua

limsaa

lasagnea

Eli jääkaappiakaan ei kai ole veden jäähdyttämiseen tai sitten se on epäkunnossa tai keittiön lattia liian liukas kulkea ja kuumahan siellä asunnossa on huoneesta toiseen seikkailla... Mitenkäs koirasi pissi ilman vakiolenkkiään... Kyllä sitä voi illallakin juosta jos on aamuyöllä aikaa kirjoitellakin. Tämä itselle selittely on jokaiselle meistä tuttua, ja täälläpä saat huutia ja ryhtiä. Nyt niskasta kiinni, ei saa luovuttaa ja antaa periksi helppoudelle! Laihduttamisen ei kuulukaan olla helppoa ja miellyttävää, kärsitään yhdessä ja nautitaan (tuloksista) myöhemmin :)

koira kävi iltapisulla ja ei se ny niin kauheata ole jos yhden päivän jätän välistä.......mä en siitä ressaa..että näin.

Syöt mielestäni aivan väärin ja joka päivä jotain herkkuja. paljonko kiloja pitäis pudottaa, luojan kiitos käyn lenkillä joka päivä ja olen hyvässä kunnossa. Ruokavaliosi on syvältä p.......Limukat, lasagnet ja muut paskat pois, syö puuroa, hedelmiä ja vihanneksia. turhaan ei kai nimimerkkisi ole tuo mikä se on! \|O naurattaa tuo koirasi ulkoiluttaminen kerrot tarkalleen minuutitkin, taitaa olla melkosta pakkopullaa!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.07.2005 klo 20:30 mimmi kirjoitti:
Syöt mielestäni aivan väärin ja joka päivä jotain herkkuja. paljonko kiloja pitäis pudottaa, luojan kiitos käyn lenkillä joka päivä ja olen hyvässä kunnossa. Ruokavaliosi on syvältä p.......Limukat, lasagnet ja muut paskat pois, syö puuroa, hedelmiä ja vihanneksia. turhaan ei kai nimimerkkisi ole tuo mikä se on! \|O naurattaa tuo koirasi ulkoiluttaminen kerrot tarkalleen minuutitkin, taitaa olla melkosta pakkopullaa!

Meitä on näköjään kaksi samalla nikillä...pidä huoli omista asioistasi...ehkäpä jotain kiinnostaa,miksi ihmeessä vaivaudut kommentoimaan...tai edes lukemaan. \|O

voi teitä mimmit...jos teitä nyt kaks on...? ;) ;) ;)

tänään oon syöny :
PUUROA(mimmi huom ...)

rasvatonta maitoa

kanaa ja perunaa

ruisleipää, kevyt lättaa

muutama karkki

muutama pieni keksi

pikku satsi ranskalaisia perunoita, omas uunissa ja vähän makkaraa

vissyä

ja muksujen kans touhuttu koko päivä ulkona =)

Tulin mielenkiinnosta tänne lukemaan juttuja ja onnitelut hyvästä menestyksestä laihiksella :hug: .

On tälläkin palstalla ikäviä ihmisiä joukossa vaikka eikö täällä nimenomaan pitäisi kannustaa :o . Muutama todella ilkeä kommentti täällä on tullut vastaan :( .

Pitäisköhän minunkin taas yrittää ;) . Harmittaa vain, kun ei voi toistaiseksi edes tämän jalan kanssa kävellä reippaasti :kieh: .

Tsemppiä :heart: .

viikonloppuna meni vähän yli nuo pisteet ja tänään kävin vaa'assa ja paino on tippu sen 2,5 kiloa lähtöpainosta.

nyt vaan tarkasti taas pisteille ni paino lähtis taas alaspäin!

=) =) =) =)

en välttämättä laita ihan joka päivä kuulumisia..jos en ole täs koneella.. :wave:

Yhteistyössä