minun laihdutukseni *päiväkirja*

Hölmölän-iita

Aktiivinen jäsen
30.04.2005
2 294
0
36
moi kaikille!

tänään siis alotin laskemaan pisteitä ja toivoisin saavani painoa vaikka aluksi 5 kiloa pois.. kokonaiset 10 kiloa kun saisi olisin tosi tyytyväinen, mutta ensin sen viiden kilon kimppuun .... =)

eli mä lasken pisteitä.. tänään olen syöny:

dukes hampparin , jossa ketsuppia.

sämpylän jossa kevyt lättä levitettä ja palvikinkkua

kananrintaa ja perunaa, vajaa ruokalusikallinen sellasta valmissalaattia

3 palaa suklaata

muutama kurkkupastilli

mansikkavissyä

tavallista vissyä

vettä

pisteitä on käytettävissä 22, eli siitä tulee noin 1100 kaloria päivälle.liikun 1tunti 10 minuuttia , hikikävelyvauhdilla koiran kanssa..

vaa'alla en aamulla käynyt , jotan painoa en muistanu katsoa. olen 172cm pitkä.

hyvin huomaa että aineenvaihdunta todella kiihtyy kun muistaa juoda paljon, koko ajan saa käydä pisulla ja isompikin hätä useammin...

huomena lisää kuulumisia.

teen tämän päiväkirjan itseäni tsempatakseni!!

kiitos kaikille jotka jaksavat lukea =) =) =)

Tässä kriittisellä silmällä ;) katselin sun ruokavaliota ja olet varmaan valmis ottamaan palautetta kun tänne kirjoitit? Semmoista ajattelin kun näkyy tuota vehnäjauhoa olevan sun ruokalistalla niin se kyllä turvottaa ja voi jarruttaa sinun muotojen muokkausta. En millään pahalla sano javascript:emoticon(':ashamed:')
, tsemppiä sinulle kovasti =)

Olet rohkea kun näin julkisesti otat tavoitteita. Tällä palstalla kaikki olemme samassa veneessä, toiset motivoituneita ja toiset vähän kateellisiakin. Tämä on kyllä minusta hyvää kannustinta, itse otan paljon vinkkiä täältä lähinnä liikuntaan ja intoa näistä päiväkirjoistakin saa :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.07.2005 klo 19:10 Pientä vinkkiä kirjoitti:
Tässä kriittisellä silmällä ;) katselin sun ruokavaliota ja olet varmaan valmis ottamaan palautetta kun tänne kirjoitit? Semmoista ajattelin kun näkyy tuota vehnäjauhoa olevan sun ruokalistalla niin se kyllä turvottaa ja voi jarruttaa sinun muotojen muokkausta. En millään pahalla sano javascript:emoticon(':ashamed:')
, tsemppiä sinulle kovasti =)

Olet rohkea kun näin julkisesti otat tavoitteita. Tällä palstalla kaikki olemme samassa veneessä, toiset motivoituneita ja toiset vähän kateellisiakin. Tämä on kyllä minusta hyvää kannustinta, itse otan paljon vinkkiä täältä lähinnä liikuntaan ja intoa näistä päiväkirjoistakin saa :)

juu, no tuo oli vaan yhden päivän syömiset...ja tiedän ja huomaan että tuo vehnäjauho turvottaa... mutta jos mieli tekee niin syön... pisteitä noudattaen tietty.. =)

heipparallaa!! :wave:

tänän ollu ihan ok päivä...ainoa vaan et toi pirun migreeni meinaa tulla mut ei kuitenkaan sit tuu..sellanen epämääräinen olo koko ajan.. :whistle: :whistle:

aamulla kävin vaa'as, mut en kerro sitä painoa viel..ehkä sit kun saan tavotteeni suoritettua..

=) =)

tänään ole syönyt:

ruisleipää

kevyt lättaa

palvikinkkua

kalakukkoa

pari dominokeksiä

muutaman herneen

muutaman karkin

perunaa ja silliä(joo silli on niin namia!!!!!!!!! uusien perunoiden kans!)

vissyä

light limsaa

valion vähäkalorista mansikkamehukeittoa

niin ja pisteitä on siis 22 päivälle.

äsken tulin just lenkiltä, tunti 10 minuuttia meni, reipas kävelylenkki. =) =) =)

pissalla saa kyl kokoajan ravata.. ;)

mut eipä tälle päivälle kummempaa, hyvä fiilis!! =) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.07.2005 klo 15:19 MARZA 1970 kirjoitti:
Tsemppiä sulle =)

kiitos =)

tänään kävin vaa'alla ja paino tippunu yhteensä 2 kiloa =) =)

eilen meni homma sit loppujen lopuks ihan lörinäks...lähin kaverin kans viihteelle ...mut oli yllättävää et paino oli silti tippunu.. :whistle:

eilen söin :

silliä

perunaa

sämpylää

kevyt lättaa

palvikinkkua

broilerin rintapala

muutama keksi

muutama karkki

enkä käyny ees lenkillä...

mut tanssin kyl baarissa paljon.. =)

moi! en halua arvostella,vaan antaa neuvoja...mun mielestä ruokavaliosi ei ole paras mahdollinen...et saa vitamiineja...sinun pitää syödä enemmän vihanneksia ja hedelmiä + kala(2-3 kertaa /vko)...onnea kuitenkin laihdutukseen,mutta muista parempi pullukka mutta terve,kuin laiha ja sairas....

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2005 klo 17:23 marina123 kirjoitti:
moi! en halua arvostella,vaan antaa neuvoja...mun mielestä ruokavaliosi ei ole paras mahdollinen...et saa vitamiineja...sinun pitää syödä enemmän vihanneksia ja hedelmiä + kala(2-3 kertaa /vko)...onnea kuitenkin laihdutukseen,mutta muista parempi pullukka mutta terve,kuin laiha ja sairas....

vitamiineja saa myös purkista!! :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.07.2005 klo 17:23 marina123 kirjoitti:

kyllä mä syön kalaa ja vihanneksia...kaikkea en vaan muista laittaa... kirjottaa... noi ns.0 pisteen jutut unohtuu laittaa..

no niin tänään olen syönyt:

perunaa ja jauhelihakastiketta

muutama pringles sipsi

light cocista

vettä kurkua

tomaattia

salaattia

silliä

jätski

ja paino tippunu alotuksesta nyt melkein 2,5 kiloa..

just tultiin perheen kans tunti 10 minuutin reippaalta kävelylenkiltä, olipas kuuma!!!!! ja nähtiin kyy!!!!!! aapuuuva!!!

nyt taidan ottaa pari lasillista valion vähäkalorista mehukeittoa..nam!! 0 pistettä!

:wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Miten uskallat syödä laiharilla karkkeja ja sipsejä?? mulla ryöstäytyis heti käsistä koko laihis! Mun pitää olla itselleni tosi tiukka. Kiellän itseltäni kaikki namuset ja herkut. Keksiä saan sillointällöin syödä päiväkahvilla.
Ja hedelmät on mun karkkia laihdutuskuurin aikana.

Ihan mielettömästi tsemiä ja itselleni lohkaisen pienen osan tuosta tsemppauksesta, että kykenen jatkamaan omaa painonpudotustani.

:wave: :wave:

Eksyinpä tänne laihdutusosioon ja bongasin tutun nimen!! Mulla on nyt pisteiden laskua takana kuukausi ja paino on pudonnut n. 4 kiloa. Juhannuksena en pisteitä laskenut. Hyvin näillä pisteillä pärjää, nälkä ei ole. Mutta mutta.... ne mieliteot! Kaikkea hyvää tekee mieli! Tosi hyvin olen saanut pidettyä itseni kurissa! Nyt kun on näin kuuma ei ruoka pahemmin maistukaan! Kesäaika on siitä hyvä että vihanneksia on paljon ja ne on hyviä! NAM! :D

Tsemppiä sulle ja vaihdetaan kokemuksia! Ois kiva saada vertaistukea! :hug:

ps. mulla on käytössä vaan 20 pistettä! \|O

no niin tänään olen syönyt :

sämpylää, kevyt lättaa, palvikinkkua

kurkkua

pari sipsiä

muutama karkki

vadelma vissyä

vettä

pikkasen kinkkukiusausta, muutama ruokalusikallinen

pinaattikeitto

keitettyjä vihanneksia: kukkakaalia, porkkanaa, parsakaalia

perunaa ja lihasuikale kastiketta

kolme palaa suklaata

light kokista

ja kävin koiran kans taas sen vakio lenkin tunti 10 minsaa..
=) =) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 14:30 Daiquiriini kirjoitti:
Miten uskallat syödä laiharilla karkkeja ja sipsejä?? mulla ryöstäytyis heti käsistä koko laihis! Mun pitää olla itselleni tosi tiukka. Kiellän itseltäni kaikki namuset ja herkut. Keksiä saan sillointällöin syödä päiväkahvilla.
Ja hedelmät on mun karkkia laihdutuskuurin aikana.

Ihan mielettömästi tsemiä ja itselleni lohkaisen pienen osan tuosta tsemppauksesta, että kykenen jatkamaan omaa painonpudotustani.

:wave: :wave:

juu, mä vaan päätän et nyt otan vaan muutaman sipsin tai muutaman karkin..en tiiä , jotankin se vaan onnistuu...pysyy se himo poissa tai jos en ollenkaan söis , ni mulla ainakin alkaa tekee niin mieli aina kaikkea "kiellettyä".. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.07.2005 klo 22:07 Iivana Nyhtänköljä kirjoitti:
Eksyinpä tänne laihdutusosioon ja bongasin tutun nimen!! Mulla on nyt pisteiden laskua takana kuukausi ja paino on pudonnut n. 4 kiloa. Juhannuksena en pisteitä laskenut. Hyvin näillä pisteillä pärjää, nälkä ei ole. Mutta mutta.... ne mieliteot! Kaikkea hyvää tekee mieli! Tosi hyvin olen saanut pidettyä itseni kurissa! Nyt kun on näin kuuma ei ruoka pahemmin maistukaan! Kesäaika on siitä hyvä että vihanneksia on paljon ja ne on hyviä! NAM! :D

Tsemppiä sulle ja vaihdetaan kokemuksia! Ois kiva saada vertaistukea! :hug:

ps. mulla on käytössä vaan 20 pistettä! \|O

moi !! =)

kivasti on tippunut sulla :flower: :flower:

juu tämä kuumuus kyllä tekee olon ns.helpommaksi...ku ei se nälkä vaivaa.

ja kiitos tsempistä, sitä tarvitaan.. :hug: :hug:

no nin...eilisen eli siis keskiviikon syömiset:

sämpylää , kevyt lättaa, palvikinkkua, kurkkua

ruisleipää, mini lättaa , kurrkkua , palvikinkkua

suolakeksejä

vissyä

light mehua

pikkasen saksanpähkinä jäätelöä

limsaa

lasagnea

painoa en käyny aamulla katsomassa....

tänään en käyny lenkillä, oli niin tukahduttavan kuuma...huomena sit taas!!!tai siis tänään... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 01:49 hölmölän-iita kirjoitti:
no nin...eilisen eli siis keskiviikon syömiset:

sämpylää , kevyt lättaa, palvikinkkua, kurkkua

ruisleipää, mini lättaa , kurrkkua , palvikinkkua

suolakeksejä

vissyä

light mehua

pikkasen saksanpähkinä jäätelöä

limsaa

lasagnea

painoa en käyny aamulla katsomassa....

tänään en käyny lenkillä, oli niin tukahduttavan kuuma...huomena sit taas!!!tai siis tänään... =)

lenkille lähtöön ei ole mitään tekosyitä. Minä lähden lenkille satoi tai pastoi ja illallakin voi mennä myöhempään lenkille tai aamulla aikaisin jos mahdoolista.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.07.2005 klo 11:27 laihduttja kirjoitti:
lenkille lähtöön ei ole mitään tekosyitä. Minä lähden lenkille satoi tai pastoi ja illallakin voi mennä myöhempään lenkille tai aamulla aikaisin jos mahdoolista.
ei tuo ole tekosyy....en itsekkään lähtisi lenkille 30 asteen helteessä! siitä voi saada jopa lämpöhalvauksen..... :/

Yhteistyössä