Minun ihana rakas mies!! Voi hitsi kun tuli hyvä mieli!!

Mahoton mirri

Aktiivinen jäsen
06.07.2004
6 962
0
36
Kerään Frendit-sarjaa ja mulla on nyt kuus ensimmäistä tuotantokautta kerätty ja katottu. Nyt ihan töistä tullessaan toi mulle kolme tuotantokautta (7-9) ihan pyytämättä ja yllättäin!! Voi jipii mä oon onnellinen :heart: :D :laugh:

Ja mä muutenkin oon niin koukussa noihin Frendeihin nytten, oon sitte ku pikkulapsi kun pääsen niitä kattoo aina rauhassa monta jaksoa putkeen :D Mut kaikkein ihaninta just se kun en yhtään osannut aavistaa ja toi noin monta kun yhdessäkin tuotantokaudessa on aina kattomista :laugh:

oi ku ihanaa! :heart:
alkaa aina itkettää ku luen miten muut miehet yllättää ja huomioi. oma mies ei tee ikinä mitään.
hääpäiväkin sovittu mutta ite mietin mennääkö vai ei. joka toinen päivä innoissaan ja välillä oon ihan valmis peruu. ongelmia tuntuu kertyvän nyt kun päivää on päätetty. huoh..itkettää koko ajan...nauttikaa te muut. :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:
alkaa aina itkettää ku luen miten muut miehet yllättää ja huomioi. oma mies ei tee ikinä mitään.
hääpäiväkin sovittu mutta ite mietin mennääkö vai ei. joka toinen päivä innoissaan ja välillä oon ihan valmis peruu. ongelmia tuntuu kertyvän nyt kun päivää on päätetty. huoh..itkettää koko ajan...nauttikaa te muut. :hug:

Ei munkaan mies pahemmin yllättele, että älä huoli :hug: Kerran on ostanut mulle ruusun näiden 5 vuoden aikana :whistle: Hänen kotimaassaan tuollainen ei ole tapana ja muutenkin mies on semmonen ei-hempeilijä, joten en kyllä mitään yllätyksiä tai suuria rakkaudenosoituksia häneltä edes odota enää.

Ihana mies sinullakin :heart: Mä sain lauantaina yllätyslahjaksi ihanan kirjan: äidin karkkipäivä ja lempihajuvettä :heart: Kun kysyin mistä hyvästä mä nyt tällasen lahjan sain niin siksi että pidät meistä pojista huolta :heart: =)

Alkuperäinen kirjoittaja Estu:
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:

Ei munkaan mies pahemmin yllättele, että älä huoli :hug: Kerran on ostanut mulle ruusun näiden 5 vuoden aikana :whistle: Hänen kotimaassaan tuollainen ei ole tapana ja muutenkin mies on semmonen ei-hempeilijä, joten en kyllä mitään yllätyksiä tai suuria rakkaudenosoituksia häneltä edes odota enää.

ois se kivaa edes joskus..ei tarvis edes olla jotan tavaraa..muuten vaan joku ylläri. imurointi vaikka. jotenkin tää meiän suhde ei oo enää yhtä romanttinen ja jännä. hetken oli jo mutta sit tuli ongelmat takas. isoimpina ku koskaan. ei taida olla järkee mennä naimisiin ja raahata ongelmat mukaan.....pieni purkaus taas mut ku koko elämä on tällä hetkellä nin surkee....viikonloppunakin menin juomaan ja se vaan pahens tätä olo. ei se alkoholikaan sovi mulle....... :(

kaipaan jotain kivaa...ja romanttista... :heart:

Yhteistyössä