Voi veetu, kun toi pomon asenne on aina yhtä ihana, kun ilmoittaa lapsen olevan sairaana :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minkkius
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Miehen työpaikka on ihan hanurista. Työparinsa jäi juuri pitkälle saikulle (leikkaus, n.2kk poissa), eikä puhettakaan mistään sijaisesta. Joutuu siis tekemään kahden työt. Nice. Ei varmaan edes laillista tuollainen.
Ei kai, mutta tuohon on menty kun nimen omaan palkoista säästetään :( Näännytetään ne harvat liialla työllä ja tapetaan sitten lopulta kun joku niistä harvoista työkavereista sairastuu sen taakan alle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Joo kyllä me sumplitaan niin että joku tekee pitkää vuoroa ettei tarvitse potilaita peruutella tai tehtävät hommat jää rästiin. Ei se tapa että tekee pitkiä päiviä aina silloin tällöin. Meillä on kyllä tosi ihana työyhteisö kaikin puolin.

Ihanko mukisematta teette noin silloinkin jos se yksi ja sama on syksystä kevääseen vähän väliä kotona räkänokkaista lasta hoitamassa ja tiedätte että miehensä ei ole kertaakaan sitä hoitovastuuta lapsen sairastellessa ottanut? .

No varmasti tuettaisiin jos jollain olisi noin kurja tilanne himassa ettei mies auta lasten kanssa. Kukaan ei kyllä pahemmin ole poissa.
Mulla on perheelle vaikka kuinka paljon aikaa eikä yhtään vituta jos välillä teen 12h päivän, kyllä se mun mies kotona pärjää.
Sitäpaitsi jos on iltavuoro niin mieluummin meen töihin myös aamuksi kuin lojun himassa yksin.
Opiskelen itse ja aina joku muakin tuuraa kun on tenttejä tai pakollisia luentoja.

Yhteistyössä