Kerään Frendit-sarjaa ja mulla on nyt kuus ensimmäistä tuotantokautta kerätty ja katottu. Nyt ihan töistä tullessaan toi mulle kolme tuotantokautta (7-9) ihan pyytämättä ja yllättäin!! Voi jipii mä oon onnellinen :heart:

Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:oi ku ihanaa! :heart:
alkaa aina itkettää ku luen miten muut miehet yllättää ja huomioi. oma mies ei tee ikinä mitään.
hääpäiväkin sovittu mutta ite mietin mennääkö vai ei. joka toinen päivä innoissaan ja välillä oon ihan valmis peruu. ongelmia tuntuu kertyvän nyt kun päivää on päätetty. huoh..itkettää koko ajan...nauttikaa te muut. :hug:
Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:oi ku ihanaa! :heart:
alkaa aina itkettää ku luen miten muut miehet yllättää ja huomioi. oma mies ei tee ikinä mitään.
hääpäiväkin sovittu mutta ite mietin mennääkö vai ei. joka toinen päivä innoissaan ja välillä oon ihan valmis peruu. ongelmia tuntuu kertyvän nyt kun päivää on päätetty. huoh..itkettää koko ajan...nauttikaa te muut. :hug:
Ei munkaan mies pahemmin yllättele, että älä huoli :hug: Kerran on ostanut mulle ruusun näiden 5 vuoden aikanaHänen kotimaassaan tuollainen ei ole tapana ja muutenkin mies on semmonen ei-hempeilijä, joten en kyllä mitään yllätyksiä tai suuria rakkaudenosoituksia häneltä edes odota enää.