Minulla taas kysymys lapsesta!:)

Eestlanna Savanna

Aktiivinen jäsen
01.11.2007
38 773
0
36
Eli kirjoitin jo että hän on kipeä ja tänään ei ole kuumetta enää,mutta eilen vielä oli,niin mitä mieltä te olette?Saako nyt mennä keskustaan jos ei kuumetta enää ole vai pitääkö vielä päivää odotta?Tekis mieli ostaa marjoja ja muutenkin en kotona enää jaksa olla,liian hyvää sää ja esikoinen huuta ulos

No mä olen kyllä käynyt ulkona lapsen kanssa jos kuumetta ei ole ja lapsi on ihan terveen oloinen, eikä se ole pahemmaksi siitä mennyt. Ehkä tuo yksi kuumeeton päivä olisi kuitenkin hyvä. Mä en vaan koskaan ole keneltäkään kuullut, että mikä se peruste sille kuumeettomalle päivälle on, miksi silloin pitää siis olla kotona? No, meillä se ei kuitenkaan aina vaan onnistu kun olen yksin näiden lasten kanssa. :p

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
No mä olen kyllä käynyt ulkona lapsen kanssa jos kuumetta ei ole ja lapsi on ihan terveen oloinen, eikä se ole pahemmaksi siitä mennyt. Ehkä tuo yksi kuumeeton päivä olisi kuitenkin hyvä. Mä en vaan koskaan ole keneltäkään kuullut, että mikä se peruste sille kuumeettomalle päivälle on, miksi silloin pitää siis olla kotona? No, meillä se ei kuitenkaan aina vaan onnistu kun olen yksin näiden lasten kanssa. :p

varmaan se peruste on siinä, että jos eilen on ollut kuumetta ja aamulla ei ole, niin miten sä voit siitä päätellä, että se kuume ei nousis vielä takas kuitenkin siinä päivän mittaan.siksi hyvä katsoo rauhassa, että on ohi kyseessä ollut pöpönen :)

Ahaa, okei. =) No, mä olen kuitenkin nopeasti joutunut lapsen kanssa joskus käymään ulkona, kaupassa tai koiran kanssa lenkillä, lapsi rattaissa tietenkin. Toki varmaan on parempi jos kotona vaan pysyy jos siihen kerran on mahdollisuus.

Jos lapsi istuu rattaissa, niin eikö se ole ihan se ja sama? Siis että istuuko sisällä sohvalla vai ulkona rattaissa? Ei se ulkoilma kenenkään kuumetta saa uudestaan nousemaan... Leikkipuistoon ei eikä uimaan, eikä kotonakaan saisi touhuta kovasti. Mutta lepäily onnistuu pikkulapselta ehkä vielä paremmin rattaiden kyydissä kuin kotona. Joten ehdottomasti menette kaupungille hakemaan marjoja :)

Alkuperäinen kirjoittaja nipo:
Jos lapsi istuu rattaissa, niin eikö se ole ihan se ja sama? Siis että istuuko sisällä sohvalla vai ulkona rattaissa? Ei se ulkoilma kenenkään kuumetta saa uudestaan nousemaan... Leikkipuistoon ei eikä uimaan, eikä kotonakaan saisi touhuta kovasti. Mutta lepäily onnistuu pikkulapselta ehkä vielä paremmin rattaiden kyydissä kuin kotona. Joten ehdottomasti menette kaupungille hakemaan marjoja :)

Peesi tälle.

Alkuperäinen kirjoittaja Myy-80:
Alkuperäinen kirjoittaja nipo:

Peesi tälle.

juu, ei se ulkoilma sitä nosta ei, mutta kun se lapsi voi kuitenkin olla vielä kipeä, niin ei minusta ole sillon aiheellista viedä sitä mihkään altistumaan vielä lisää pöpöille jne.
musta on ihan käsittämätöntä, että monet on valmiita viemään pienen lapsen vaikka puolikuntoisenakin esim kauppakeskukseen, kun "lepäähän se rattaissa" :|

hei ,hänen kuumeilu johtu kiitorisasta,ei sen takia että hänellä on joku virus,jos olisi tai olisi talvi niin mä en olisi vienyt mihinkään lasta,mutta nyt me mennään,eikä ollaan kauan kuitenkin,sekä lapsi nyt voi hyvin =)

Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
mun äiti kans sano että pitää yks kuumeton päivää,mut must tuntu että,höh miksi,nyt on kesää ja raikasta ilma ei tee pahaa vain hyvää,hän on kuitenkin rattaissa,enkä mä kauan ole kuitenkin

no ihan samahan se on jos kerta vain rattaissa istuu, siinä ehkä enemmänkin pysyy paikallaan kun kotona :) ei meidän lapset ainakaan sängyssä makaa kun kipetä ovat.
minä kävisin, jos ei kerta kuumetta ja lapsi ei siitä rasitu. ja saapahan sitten marjoja ja vitamiineja :)

hei ,hänen kuumeilu johtu kiitorisasta,ei sen takia että hänellä on joku virus,jos olisi tai olisi talvi niin mä en olisi vienyt mihinkään lasta,mutta nyt me mennään,eikä ollaan kauan kuitenkin,sekä lapsi nyt voi hyvin =)

no miksi sä täällä sit ylipäätään mitän kyselit ? sori mä en tiennyt että sai vaan sanoa että menkääs jo :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Minna:
mun äiti kans sano että pitää yks kuumeton päivää,mut must tuntu että,höh miksi,nyt on kesää ja raikasta ilma ei tee pahaa vain hyvää,hän on kuitenkin rattaissa,enkä mä kauan ole kuitenkin

no ihan samahan se on jos kerta vain rattaissa istuu, siinä ehkä enemmänkin pysyy paikallaan kun kotona :) ei meidän lapset ainakaan sängyssä makaa kun kipetä ovat.
minä kävisin, jos ei kerta kuumetta ja lapsi ei siitä rasitu. ja saapahan sitten marjoja ja vitamiineja :)

mut se siun lapses voi sitte tartuttaa jonkun toisen :/

Yhteistyössä