Minulla on paras mahdollinen mies!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
On komea, hoikka ja mallikas ikäisekseen.

On tarpeeksi hyvä isä ja aviomies!!

Ansaitsee tarpeeksi elättäkseen perheensä!!

Tekee tarpeeksi kotitöitä!!

Ei juo, ei tupakoi!!

On tarpeeksi kaikkea, vaikka ei täydellinen olekaan :)

Kamalaa jos miehet tekis meistä jossain tuollaisia listoja. Laittaa ruokaa, pesee pyykkiä, antaa *piip*....Toivottavasti olen miehelleni ihana siksi että olen minä, ei siksi että minussa on tietyt ominaisuudet. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä:
Kamalaa jos miehet tekis meistä jossain tuollaisia listoja. Laittaa ruokaa, pesee pyykkiä, antaa *piip*....Toivottavasti olen miehelleni ihana siksi että olen minä, ei siksi että minussa on tietyt ominaisuudet. :whistle:

hyvin sanottu

Hassu ajattelutapa. Minulle on selkeää, että miehessä pitää olla tietyt ominaisuudet PLUS sitten hänen muu olemuksensa on sellainen, että natsaa. Mutta pelkkä olemus ei riitä, jos puuttuu ne tietyt ominaisuudet ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vuokko:

hyvin sanottu

Jos laittaisin vaan, että minulla on paras mahdollinen mies, niin heti pitäisi perustella miten niin, joten siksi listaus, vaikkakin vajaa sellainen..

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:

Hassu ajattelutapa. Minulle on selkeää, että miehessä pitää olla tietyt ominaisuudet PLUS sitten hänen muu olemuksensa on sellainen, että natsaa. Mutta pelkkä olemus ei riitä, jos puuttuu ne tietyt ominaisuudet ;)

Taidat rakastaa enemmän päälläsi kuin sydämelläsi. Ainakin mulle on aivan sama mitä ominaisuuksia miehessä on silloin kun rakastun, en niistä edes tiedä. Rakastun vaan ja sitten muutaman vuoden sokean rakkauden jälkeen katson mitä sain :D Ja silloin rakastan sitä miestä joka siinä vierellä on ja rakastan sitä mitä hän saa minut tuntemaan. Niitä pieniä katseita, eleitä ja sanoja. Kotitöiden tekemisellä tai varakkuudella ei ole mitään tekemistä asian kanssa...
Mutta minun rakastuminen onkin vaarallista, onneksi viimeksi kävi niin onnellisesti että sainkin hyvn miehen :heart:

Kotilehmä

Niin, olitkos se sinä joka oli sitä mieltä että pettäminen ja lyöminen pitää antaa anteeksi? En siis ihmettele, jos itse törmäät sellaisiin miehiin. Itse ensin ihastun ja sen myötä tutustun vielä paremmin henkilöön. Jos ei ole mitään yhteistä, niin ei se pelkkä vetovoima siihen riitä. Enemmän vetovoimaa tulee, kun henkiset kemiatkin kohtaavat. Ja siinä vaiheessa rakastutaan :)

Varakkuus ei ole minunkaan listallani, mutta en todellakaan mitään sohvaperunaa katselisi.

Juuri näin! =) Ja saa niitä huonojakin puolia olla ja silti on aivan maailman ihanin ja rakkain ja arvokkain aarre =)

no rakastua nyt voi keneen vaan mutta jotain vaadin kyllä että kelpuutan oikeasti miehekseni. Mitään hullua alkkista tai joojoo-vässykkää en ottai mistään hinnasta

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
On komea, lihaksikas ja mallikas ikäisekseen.

On todella hyvä isä ja aviomies!!

Ansaitsee hyvin elättäkseen perheensä!!

Ei juo, ei tupakoi!!

Ja mulla vielä lisäksi ottaa aina minut huomioon. Ei tee mitään päätöksiä kysymättä minun mielipidettä. Hänellä tärkeysjärjestys on lapset ja minä ja vasta sitten hän. Parempaa ei voi ollakkaan;)

mul kans et vaiks mies kuinka kolahtais sydämellä ni jos se järjel aateltuna o kaikkee muuta mitä oon ain miettiny et ois kiva miehessä olla ni ei se kyl pidemmän päälle toimi. Esim jos hullaannun mieheen ja se lyö yms. ni joha järkiki sanoo et lähde vaikka rakastaiskin toista.. ei niin mitään järkee olla toisen kans jos toinen vaa on muuten ihana mut sit ei tee mitään ja laiskottelee tms. Koska tommosetki jutut alkaa tosissaan ärsyttämään pidemmän päälle jos mies ei tee mitään

Alkuperäinen kirjoittaja vaimo:
On komea, hoikka ja mallikas ikäisekseen.

On tarpeeksi hyvä isä ja aviomies!!

Ansaitsee tarpeeksi elättäkseen perheensä!!

Ei juo, ei tupakoi!!

Mie voisin allekirjoittaa samat. Paitsi ekaan kohtaan, että ikäisekeen paljon nuoremman näköinen..ja tulee aina varmaan olemaankin.. :heart:
Ja on aivan mahtava isä lapsilleni. :heart: Ei vain tarpeeksi hyvä..

Lisäksi hän huomioi aina muut ihmiset, ei puhu kenestäkään pahaa eikä kykene valehtelemaan..jne.. :heart:

Kotilehmä

Niin, olitkos se sinä joka oli sitä mieltä että pettäminen ja lyöminen pitää antaa anteeksi? En siis ihmettele, jos itse törmäät sellaisiin miehiin.

Itse ensin ihastun, sitten tutustun henkilöön. Jos ei ole mitään yhteistä, niin ei se pelkkä vetovoima siihen riitä. Enemmän vetovoimaa tulee, kun henkiset kemiatkin kohtaavat. Ja siinä vaiheessa rakastutaan :)

Varakkuus ei ole minunkaan listallani, mutta en todellakaan mitään sohvaperunaa katselisi.

Joo, minä se olen :D Mutta tuo tummennettu lause ei pidä paikkaansa. Kahdeksan vuotta sitten törmäsin oikein hyvään mieheen ja ihan ensi silmäyksellä rakastuin ilman taustojen tutkimista. Miehessä oli jotain sellaista joka veti minua niin puoleensa että en olisi voinut vastustaa.
Onneksi oli hyvä mies, mutta en vieläkään rakasta häntä hänen ominaisuuksien vuoksi vaan hänen itsensä vuoksi. En rakasta lapsianikaan siksi mitä he tekevät/millaisia luonteenpiirteitä heillä on vaan ihan sellaisina kuin ovat. Se rakkaus on sydämessä tai tunteessa.

Kotilehmä

Niin, olitkos se sinä joka oli sitä mieltä että pettäminen ja lyöminen pitää antaa anteeksi? En siis ihmettele, jos itse törmäät sellaisiin miehiin.

Itse ensin ihastun, sitten tutustun henkilöön. Jos ei ole mitään yhteistä, niin ei se pelkkä vetovoima siihen riitä. Enemmän vetovoimaa tulee, kun henkiset kemiatkin kohtaavat. Ja siinä vaiheessa rakastutaan :)

Joo, minä se olen :D Mutta tuo tummennettu lause ei pidä paikkaansa. Kahdeksan vuotta sitten törmäsin oikein hyvään mieheen ja ihan ensi silmäyksellä rakastuin ilman taustojen tutkimista. Miehessä oli jotain sellaista joka veti minua niin puoleensa että en olisi voinut vastustaa.
Onneksi oli hyvä mies, mutta en vieläkään rakasta häntä hänen ominaisuuksien vuoksi vaan hänen itsensä vuoksi. En rakasta lapsianikaan siksi mitä he tekevät/millaisia luonteenpiirteitä heillä on vaan ihan sellaisina kuin ovat. Se rakkaus on sydämessä tai tunteessa.

Noh, oma rakkauteni kyllä kuolisi jos minua lyötäisiin tai petettäisiin. Rakkaus on sydämessä, mutta se vaatii luottamusta ja arvostusta, kunnioitusta toiselta ja huomioimista. Eli niitä ominaisuuksia ;) Lapsi on eri asia, häntä rakastaisin huolimatta mistä tahansa. Mutta lapsi onkin eri asia kuin puoliso, jonka kanssa jaan elämäni aikuisten tavalla.

mun mies on semmonen, että se puolustaa mua, vaikka omaa äitiään vastaan. Se ottaa vastuuta meidän lapsista ja elämästä. Se on ainoa, joka tietää millanen mä pohjimmiltaan olen, hyvässä ja pahassa.

Se on kyllä komea ja mä rakastan sen kasvoja. Sillä on paksut huulet ja perunanenä ja hörökorvat ja sille sopii kalju sekä ponnari. Se on lempeä ja hyväsydäminen ja minun paras ystävä.

Noh, oma rakkauteni kyllä kuolisi jos minua lyötäisiin tai petettäisiin. Rakkaus on sydämessä, mutta se vaatii luottamusta ja arvostusta, kunnioitusta toiselta ja huomioimista. Eli niitä ominaisuuksia ;)

Kuolisiko rakkautesi lapsiisikin, jos he pettäisivät sinut tai löisivät sinua? Ei minun ainakaan, eikä mieheenikään. Inhoaisin ja vihaisin varmasti ja miettisin miljoona kertaa miten hän saattoi tehdä niin, mutta ei se rakkaus katoaisi, silloin pitäisi vain tehdä päätöksiä järjellä jos ei pystyisi enää elämään yhdessä.

Lisäsitkin näköjään jo vastauksen lapsista. Eli kyllä sellainen rakastaminen on mahdollista, ainakin mulla, myös miestä kohtaan.

Kotilehmä

Noh, oma rakkauteni kyllä kuolisi jos minua lyötäisiin tai petettäisiin. Rakkaus on sydämessä, mutta se vaatii luottamusta ja arvostusta, kunnioitusta toiselta ja huomioimista. Eli niitä ominaisuuksia ;) Lapsi on eri asia, häntä rakastaisin huolimatta mistä tahansa. Mutta lapsi onkin eri asia kuin puoliso, jonka kanssa jaan elämäni aikuisten tavalla.

Mulla ei ikävä kyllä ole miestä, mutta vaatisin juurikin noita ominaisuuksia.

Noh, oma rakkauteni kyllä kuolisi jos minua lyötäisiin tai petettäisiin. Rakkaus on sydämessä, mutta se vaatii luottamusta ja arvostusta, kunnioitusta toiselta ja huomioimista. Eli niitä ominaisuuksia ;)

Kuolisiko rakkautesi lapsiisikin, jos he pettäisivät sinut tai löisivät sinua? Ei minun ainakaan, eikä mieheenikään. Inhoaisin ja vihaisin varmasti ja miettisin miljoona kertaa miten hän saattoi tehdä niin, mutta ei se rakkaus katoaisi, silloin pitäisi vain tehdä päätöksiä järjellä jos ei pystyisi enää elämään yhdessä.

Lisäsitkin näköjään jo vastauksen lapsista. Eli kyllä sellainen rakastaminen on mahdollista, ainakin mulla, myös miestä kohtaan.

Miehensä voi valita.. kenen kanssa on hyvä olla, kuka kohtelee hyvin. Lapsi on lapsi eikä häntä voi valita, hänen kanssaan se elämä on aivan erilaista kuin puolison - lapsen kasvattaa itse pienestä pitäen ja samalla ns. kasvaa kiinnikin lapseen, joten ne vaikeudet olisi vain läpi käytävä jos tuollaisia asioita tulisi. Kyllä se varmasti tunteisiini vaikuttaisi, jos lapseni minua löisi mutta en sen takia häntä hylkäisi.

Miehiä taas on maailma täynnä, eikä minun tarvitse sietää huonoa kohtelua mieheltä kun on rauhallisia, uskollisiakin valittavana =)

Miehensä voi valita.. kenen kanssa on hyvä olla, kuka kohtelee hyvin. Lapsi on lapsi eikä häntä voi valita, hänen kanssaan se elämä on aivan erilaista kuin puolison - lapsen kasvattaa itse pienestä pitäen ja samalla ns. kasvaa kiinnikin lapseen, joten ne vaikeudet olisi vain läpi käytävä jos tuollaisia asioita tulisi. Kyllä se varmasti tunteisiini vaikuttaisi, jos lapseni minua löisi mutta en sen takia häntä hylkäisi.

Miehiä taas on maailma täynnä, eikä minun tarvitse sietää huonoa kohtelua mieheltä kun on rauhallisia, uskollisiakin valittavana =)

Tässä on hyvä esimerkki siitä kuinka eri tavalla ihmiset voivat asioita ajatella. Minä haluan ainakin vielä vain tuon yhden miehen, on se millainen hyvänsä. Ja varmaan siksi niin helppo sanoa, kun se on mulle just sopiva, eikä tee mitään mikä loukkaisi minua syvästi. Mutta tilanteethan voi muuttua ja tunteet.

Yhteistyössä