Minulla on ihana mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Miinuska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Miinuska

Vieras
Minulla on ihana mies, ihana koti, ihanat lapset. Miehellä on töitä, minulla on opiskelut. Ulkona on ruska-aika ja kaunista. Oikeastaan minulla on kaikki, mistä koskaan olen haaveillut. Minä olen onnellinen. Hyviä yöunia ja onnellisia hetkiä kaikille!

mulla on myös ihana mies, ihana lapsi, ihana koira, katto pään päällä, oma koti rakenteilla, kaks autoa, kummallakin työpaikat, mulla myös opiskelut, ihana mahtava tukiverkosto ja rakkaita ystäviä.
mutta mä osaan valitettavan vähän iloita tästä kaikesta, on valehtelematta elämäni raskain ajanjakso nyt ja tässä. :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
mulla on myös ihana mies, ihana lapsi, ihana koira, katto pään päällä, oma koti rakenteilla, kaks autoa, kummallakin työpaikat, mulla myös opiskelut, ihana mahtava tukiverkosto ja rakkaita ystäviä.
mutta mä osaan valitettavan vähän iloita tästä kaikesta, on valehtelematta elämäni raskain ajanjakso nyt ja tässä. :ashamed:

Varmasti raksaaminen vaikuttaa :hug: Sama täällä!! Ja vaikka kaikki olis hyvin, niin ei se automaattisesti tarkoita sitä, että pitäisi olla alati iloinen ja tyytyväinen!

Kiva :heart:
No vuodatan minäkin.. saman mitä vuodatin tänään miehelle kun oltiin 11km kävelyllä sen ideasta :heart: "Olen onnellinen koska meille on tulossa ihania lapsia, mulla on sut, mulla on kaikki läheiset, meillä on vakituiset työt, meillä on 100% terveys jäljellä ja just ostettu uusi auto joka on paras mahdollinen ja se asunto.. sekin tulee sitten aikanaan.. Kyllä tässä missä nyt ollaan niin voi asua vielä vuoden :heart: "

Yhteistyössä