Miten saada vieras mies pois mielestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sun äitis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
No eihän siinä sit mitään jos se on teidän tapa toimia. Mä kyl ilmottaisin ensin miehelle (ja jos päätettäs/jompi kumpi päättäs olla tekemättä mitään suhteemme eteen, ottasin eron) jos musta alkas siltä tuntuun, että haluanki olla jonku toisen kans.

Tapa toimia? No en kyllä tiedä mikä meillä on "tapa toimia" noissa asioissa. Jos vaimo on yhden kerran aikoinaan pettänyt exää ja minä en koskaan yhtäkään niin en oikein tuota mieltäisi "meidän tavaksi toimia". Ja ehkä tälläisissä asioissa ei ole mitään tapaa vaan ihan tapauskohtaisesti mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja Sun äitis:
Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Mitäs se mies ajattelee?

Onko tää kysymys mulle?

:D

Ei hän edes aavista, mitä ajattelen hänestä!

Joo oli se sulle. :laugh: Mut jos se mies ei haluakaan susta mitään muuta kuin työkaveruutta, niin sit sua vasta harmittaakin jos yrität jotain ja tuut torjutuksi. Sinuna ottaisin hetkeksi etäisyyttä, enkä ainakaan pikkuhiprakassa menisi lähellekään miestä.

Miekii tost asian vierst..
Tuo miun ukkokultasein oli silloin joskus muinoin kaverini äijä.
Tuo vaan tuli ja pientä sutinaa meil oli pitkäänkin.
Minä en silloin seurustellut kenenkään kanssa, ihan sinkkuimmeinen.
Vuosia meni välissä ettei nähty (miä kerkesin naimisiin, tehä penskat, erota ) sit tuo ukkoseni tuli minuu kotoo hakemaan.
Se tunne kun taas nähtiin oli jotain niin :heart: mahtavaa!!!
Siitä lähtien myö ollaan yhes kulettu! Pian 7v. Ihan siitä oven aukasusta asti!

Monesti oon miettiny et miks miä silloin "satavuottasitten" lähin? Mut toisaalt taas minul ei sit ois noit ihanii isompii muksuja! Tai vois olla mut ei samoja kuitekaa ja ja menee jossitteluksi :D
Tuo äijä piakkoin jätti silloin tyttökaverisa eikä omien (ja parin kaverin ) sanojen mukaan kenenkää kaa seurustellu ollenkaan sen usean vuoden aikana, ennenkuin taas miut löys.

Mut silloin joskus aikoinaan kaikki oltii nuorii ja lapsettomii, ei ollut perheitä mitkä ois hajonnut!!!!

Mitäs se mies ajattelee?

Onko tää kysymys mulle?

:D

Ei hän edes aavista, mitä ajattelen hänestä!

Joo oli se sulle. :laugh: Mut jos se mies ei haluakaan susta mitään muuta kuin työkaveruutta, niin sit sua vasta harmittaakin jos yrität jotain ja tuut torjutuksi. Sinuna ottaisin hetkeksi etäisyyttä, enkä ainakaan pikkuhiprakassa menisi lähellekään miestä.

Tää vaivaa vaan mieltä. en mene sinne saunailtaan, enkä lähentele. Hän on vaan mielessä ja olen jotain epämääräistä puhellut jo miehelleni, ku meillä on kuitenkin aika avoimet välit ja puhumme kaikesta mikä mieleen juolahtaa. Tämä on niin uutta ja kiehtovaa. Teki mieli kertoa tästä enemän jollekin!

Ei kannata olla tekemisissä ja paremminkin koita vältelä. Pikkuhiljaa se unohtuu :(

Ihastumisia tulee ja menee, niille ei pidä antaa sijaa eikä sitä ihastumista pidä ruokkia. Tulet myöhemmin katumaan ja aiheutat itsellesi ongelmia!

Tää vaivaa vaan mieltä. en mene sinne saunailtaan, enkä lähentele. Hän on vaan mielessä ja olen jotain epämääräistä puhellut jo miehelleni, ku meillä on kuitenkin aika avoimet välit ja puhumme kaikesta mikä mieleen juolahtaa. Tämä on niin uutta ja kiehtovaa. Teki mieli kertoa tästä enemän jollekin!

Ehkä tossa on se vika? Tai "vika". Mut pitkäaikaisessa suhteessa väkisinkin katoaa se uutuudenviehätys ja tietty kutkutus mitä alkuun on. Eli kaipaa enemmän sitä tunnetta että kutittaa mahanpohjaa, että joku on huomaavainen, ehkä vähän flirttaakin. Eikä niinkään sitä miestä itseään.

Kokemuksen syvällä rintaäänellä kehoitan sua unohtamaan tän ihastuksen. Ihastuksia tulee ja menee eikä siinä mitään pahaa ole, niissä teoissa sitten on. Tiedän kyllä mitä se on, kun joku on mielessä koko ajan. Mutta tiedän myös, että toi tunne hiipuu ajan mittaan ja silloin voit huokaista helpotuksesta, jos et oo mennyt tekemään mitään tyhmää.

Ehkä tossa on se vika? Tai "vika". Mut pitkäaikaisessa suhteessa väkisinkin katoaa se uutuudenviehätys ja tietty kutkutus mitä alkuun on. Eli kaipaa enemmän sitä tunnetta että kutittaa mahanpohjaa, että joku on huomaavainen, ehkä vähän flirttaakin. Eikä niinkään sitä miestä itseään.

Pitäis flirtailla oman miehen kanssa ja vihjata, että itsekin kaipaa sitä.

MUTTA se toinen mies, joka on jonkin verran vanhempi, pitkässä parisuhteessa, varmaan innostuisi myös flirttailusta... onhan sellaista vähän ollut ilmassakin. Tämä on paha tilanne
:ashamed:

Ei välttämättä innostu. Ehkä se tosiaan ajattelee sua ihan vaan kaverina ja nyt alkuhuumassa näet vaan mitä haluatkin. Mitä miehesi sanoisi ja tuntisi jos sä sanoisit sille että olet ihastunut toiseen? Mieti hetki sitä reaktioo, haluaisitko tosiaan tehdä sen hänelle?

Ei välttämättä innostu.

palautus maan pinnalle... en ole niin rohkea, että lähtisin tätä asiaa viemään eteenpäin. Tää painaa vaan mieltä.

No eihän siinä sit mitään hätää oo. Nää hetken aikaa kauniita päiväunia, kyllä se siitä sitten itsekseen laantuu! ;)

Olen, itseasiassa, kerran aikaisemminkin ihastunut avioliittoni aikana toiseen mieheen opiskellessani. ihastus kesti noin vuoden, mutta sain asian pidettyä salassa ja aisoissa. Nyt olen siitä tyytyväinen, ettei sitä kukaan saanut tietää. Olen nyt siis samassa tilanteessa, mutta se tuntuu ylitsepääsemättömältä.

No tuota yritä saada oma ajatuksesi kuriin. Voi tosin olla vaikeaa...

Pidä etäisyyttä ja vältä tilanteita, jossa saatat joutua liian läheiseen kontaktiin miehen kanssa. Pyri kuluttamaan se flirttienergia omaan mieheesi.

Mutta en osaa juuri auttaa. Itse ihastun tosi herkästi, mutta ne menee myös tosi nopeasti pois...

Yhteistyössä