Katjuska
Mitä avaaja sanoisit lohdutukseksi http://freepathways.wordpress.com/2010/06/09/jumalako-nujertaa/]tälle masentuneelle , joka on tullut vastoin tahtoaan raskaaksi.
Jep jep, näilllä ajatuksilla sitä juuri kasvatetaan taas yhtä sukupolvea jossa miehet eivät "osaa" olla lasten kanssa tai tehdä kotihommia. Ei kai niitä opi, jos ei opeteta eikä oleteta että osataan.Alkuperäinen kirjoittaja iiris:En ole sanonut, etteivätkö he osaa riippumatta sukupuolesta, mutta olen ajatellut sen sujuvan tytöiltä paremmin.
Löysinpä tään vanhan ketjun,johon olen kirjoitellut.Alkuperäinen kirjoittaja v:haloo jos km ei olisi tullut niin olisitteko siltikin olleet vaan ilman ehkäsyä? kerran ette oo lestoja!Alkuperäinen kirjoittaja Hei:Onko sulla ollut keskenmenoja? Mulla on ollut neljä, ja lapsia on 9. Eli ilman keskenmenoja mulla olisi siis 13 lasta! En ole lestadiolainen.
Kiitos! Onhan ne kovia kokemuksia olleet, terapiaa en sen ihmeemmin ole saanut, enkä hakenutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja Sofia:Kuusi keskenmenoa? Otan osaa... Se on itselleni ollut elämäni kovimpia kokemuksia, suru joka ei tunnu edes ajankaan kanssa häviävän.
Oletko saanut apua ja terapiaa keskenmenotapauksissa?