MINULLA NIIN IHANA MIES

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nirpana harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nirpana harmaana

Vieras
on paiskinu töitä nyt viimeiset 3 viikkoa aamusta iltaan, ja nyt eilen sanoi että maanantaina mennään ostoksille. ostaa mulle ihanan talvitakin jota olen pitkään halunnu, ja pojalle sen pitkään toivoman tietsikkapelin ihan vaan sen takia että ollaan jaksettu kun hän on ollu niin paljon poissa, eikä olla kiukuteltu sitä että häntä ei ole juurikaan näkyny.
ja tähän pitää vielä lisätä se että "meidän" poika on biologisesti vain minun, mutta hän on aivan mahtava isä-puoli..... =)
 
Tosiaan, munkin mielestä ihanaa luettavaa, että joku noin rohkeasti tunnustaa :). Ehkä se on helppoa, kun itsestä tuntuu ihan samalta kun ajattelee tuota omaa miestä, joka on myös isäpuoli :).
 

Yhteistyössä