N
nirpana harmaana
Vieras
on paiskinu töitä nyt viimeiset 3 viikkoa aamusta iltaan, ja nyt eilen sanoi että maanantaina mennään ostoksille. ostaa mulle ihanan talvitakin jota olen pitkään halunnu, ja pojalle sen pitkään toivoman tietsikkapelin ihan vaan sen takia että ollaan jaksettu kun hän on ollu niin paljon poissa, eikä olla kiukuteltu sitä että häntä ei ole juurikaan näkyny.
ja tähän pitää vielä lisätä se että "meidän" poika on biologisesti vain minun, mutta hän on aivan mahtava isä-puoli..... =)
ja tähän pitää vielä lisätä se että "meidän" poika on biologisesti vain minun, mutta hän on aivan mahtava isä-puoli..... =)