?
:(
Vieras
Mies on yrittäjä ja lama näkyy,joten töitä on paiskottava niin perk...leesti että jotenki pärjää.Olen aamusta iltaan lasten kanssa itekseen,illalla tulee väsynyt mies töistä joka haluais olla lastenki kanssa mutta ei jaksais millään kuunnella sitä lasten iltavillitystä ja kinastelua(ovat sen ikäsiä että ovat alkaneet riidellä leluista).Minä kotiäitinä haluaisin että vkonloppuna harrastettas vaikka perheen kanssa jotain kivaa mutta mies on OIKEESTI niin stressaantunu töistä että hän mieluummin juo punkkupullon ja kävis vaikka viel baarissayhellä (Tiedän että miehen ainot keino tässä stressissa nollata pää on vetää ne kännit)!!Mutta en silti jaksais et joka vkoloppu se juo jotain!Just puhuttiin miehen kanssa et tilanteen pitäs helpottuu tän vuojen lopulla.Mut molemmat ollaan tosi uupuneita tähän!!Lainaa jouduttu ottaa 30 000 tälle vuodelle ja kaiki menny laskuihin ym. työmiesten kuluihin laman takia
sanokaa miten jaksaa eteenpäin tässä tilanteessa???Muuten ollaan eron partaalla..