Minulla ei ole oikeasti mitään paitsi lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
pari kaveria on, mutta ei ketään, oikeasti ketään jonka luona käydä kylässä perheen kanssa. Ei käydä kylässä siis ikinä kun ei ole sukulaisiakaan.
En ole töissä, kun en saa töitä, vaikka olen just kouluttautunut. Olen nelikymppinen enkä siis saa töitä, joten en saa rahaa enkä pysty antamaan lapsilleni mitään, en mitään.
Asun rumasti, tosin omakotitalossa mutta synkässä ja rumassa, kaikilla muilla on hienot kämpät. Huonekalut on rumia ja kuluneita, uusia ei tule kun ei ole rahaa.
Olen lihava ja ruma, minussa ei ole mitään sievää.

Onko sinulla terveet kädet? Askelia ottamaan kykenevät jalat? Sydän, joka ilman tahdistinta pumppaa verta? Mahdollisuus lähteä auttamaan heitä, joilla on vielä huonommin?

Jos alkaa ajatelle ja pyöritellä päässään tuollaista, niin siinä ei hyvin käy. Jos tuntuu, ettet voi lähteä edes liikkeelle etsimään elämään sisältöä, varaa edes aika mielenterveystoimistoon.

Voi ei.Mä olen kans lihava ja ruma ja asun toisen asunnossa vuokralla ja se on pieni ja ruma ja meillä on rumat ja rikkinäiset huonekalut ja mun kaverit ei tuu ikinä meille ne ei varmaan tykkää musta ja mä oon niin saamaton ja laiska ku mulla ei oo edes töitä eikä kukaan haluu olla mun kaa ;)

Onneksi mulla on maailman rakkaimmat lapset ja mies jotka rakastaa mua silti :D

Hei, ehkä huominen päivä on parempi :hug:

Kun teke hyvää muille, saa siitä monin kerroin hyvän mielen myös itselleen. Tunteen että sinua tarvitaan ja sinulla on paljon annettavaa.
Esim. SPR paikallisyhdistykset hakevat jatkuvasti ihmisiä ystäväkoulutukseen jossa kurssin jälkeen saa toimia ystävänä esim vanhukselle tai vammautuneelle, jolla ei ole ketään. Tämän ystävän kanssa voi käydä vaikka lenkillä, uimassa, teatterissa tai vain kahvilla. SPR:llä on myös muuta toimintaa, esim varainkeruu ja auttamistoiminta vapaaehtoisena.
Myös muita hyväntekeväisyys yhdistyksiä on kun googletat.
jos eläimet ovat lähellä sydäntäsi niin löytöeläintalot kaipaa vapaaehtoisia työntekijöitä hoitamaan ja rakastamaan lemmikkejä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kyllä helvetti sitä muutakin tarvitsee kuin tehdä aina vaan ilmaista työtä!

Jos sellaista ei koskaan ole tehnyt, ei tiedä mitä siitä saa. EU-ruuan jakelupäivä tai vastaava on uskomattoman hieno ja avartava juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no kyllä helvetti sitä muutakin tarvitsee kuin tehdä aina vaan ilmaista työtä!

Jos vain märehtii kaiken vapaa-aikansa yksin kotona omaa huonoa oloaan, niin siinä vain masentuu lisää. Sen sijaan kannattaa lähteä ulos eri vapaaehtoistyöhän jolloin omat murheet unohtuu ja saa mielekästä tekemistä. Ei vapaaehtoistyö ole ns työtä. Vaan esin vanhuksen kanssa juttelua ja kahvilla käyntiä. Ei kuulosta ainakaan minusta työltä. Mutta siitä saa henkisesti paljon, eikä jää 4seinän sisään suremaan omaa rumuuttaan tai muuta vastaavaa vähäpätöistä.

NO VALITTAMALLAHAN SE LOPPU ELÄMÄKIN MENEE. AJATTELEPPA SITÄ. MIKS TOMMONEN IHMINEN TEKEE LAPSIA KÄRSIMÄÄN JA KATSOMAAN LAISKAA JA PASKASTA KOTIA. JOS TAJUAA ETTÄ EI KAIKKI OLE KOHDALLAAN NIIN MIKS ET TEE ASIALLE MITÄÄn???? JOS EI TAJUA EI TULE TÄNNE VALITTAMAAN .ON SEVO.

Kylläpä löytyi taas paljon vittumaisia ihmisiä :o .

Tiedän kyllä tuon ap:n tunteen, joskus sitä vaan on niin maassa ja mikään ei näytä hyvältä.
:hug: ja tosiaan jos se olisi huomenna vaikka parempi päivä. Koita keskittyä niihin pieniin asioihin, jotka on hyvin. Itse yritän olla kiitollinen ihanasta lapsesta ja miehestä sekä meidän lapsuuden perheistä. Mikään muu meillä ei oikein hyvin sitten olekaan :whistle: .

Yhteistyössä