Mulla ei ole mitään päällepantavaa häihin... :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Iso omena
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Iso omena

Vieras
Miehen veljen häät on viikon päästä ja mulla ei ole yksinkertaisesti mitään vaatteita, jotka sopii häihin... :/ Eikä ole kyllä varaa ostaakaan uusia, eikä täältä mitään mulle kuitenkaan löytyiskään, vaan pitäis matkustaa kauas ostoksille, joten voiko sinne sit mennä tavallisissa vaatteissa vai mitä mä teen? :ashamed: Mun tavalliset vaatteet on mustat housut ja joku tunika. Kaikki vaatteet kyllä on jo vähän kuluneita (kun ei rahaa ostaa uusia) ja isoja (kun oon vähän laihtunut). :/

oletko kysynyt kaikilta sukulaisilta, kolunnut huuto.netin ja kirpparit jne?
kyllä kai te lahjankin annatte, voiko siitä nipistää, tai voiko nipistää jostakin tämän kk kulutuksesta muutaman kympin?

Alkuperäinen kirjoittaja ...:
oletko kysynyt kaikilta sukulaisilta, kolunnut huuto.netin ja kirpparit jne?
kyllä kai te lahjankin annatte, voiko siitä nipistää, tai voiko nipistää jostakin tämän kk kulutuksesta muutaman kympin?

Sukulaiset on eri kokoisia kuin minä (joka olen läski), huuto.netin olen käynyt ja kirppareilla ei ole mitään näin isolle (58)... :( Lahja annetaan, mutta se annetaan rahana tilille, joten ei kehtaa nipistää kun sit hävettää... Ja ei ole muusta varaa nipistää, kun on rahat melkein nollissa ja shoppausreissuun menis ainakin 200e kun täytyis lähtee 100km päähän ostoksille (bensat ja vaatteet). Mahdoton tilanne... :/

Siis eikö sulla ole MITÄÄN juhlavia vaatteita? Missä vaatteissa olet mennyt viime vuosina ristiäisiin, häihin, hautajaisiin, firman pikkujouluihin, ravintolaan syömään, baariin...?

Mustat suorat housut ja juhlava tunika + korut käy häihin kyllä. Mutta housut kannattaa olla suorat housut tai muut juhlavat, ei mitkään verkkarit tai legginsit. Ja valkkaa tarkkaan tunika, että on tarpeeksi juhlava.

Kyllä siitä haskaa vielä tulee.

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Siis eikö sulla ole MITÄÄN juhlavia vaatteita? Missä vaatteissa olet mennyt viime vuosina ristiäisiin, häihin, hautajaisiin, firman pikkujouluihin, ravintolaan syömään, baariin...?

Ristiäisissä (oman lapsen) olin 4v sitten ja silloin vielä mahtui juhlavaatteet. Häissä en ole ollut kuin omissa ja sitä häämekkoa en oikein voi laittaa toisten häihin :D ja hautajaisissa ei ONNEKSI ole tarvinnut käydä. En ole käynyt missään firman pikkujouluissa (kun en ole töissä), ravintolassa syön ihan normivaatteissa ja baarissa käyn 1 kerta vuodessa normivaatteilla. :/ Että se siitä sitten.

Yhteistyössä