Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja kotona oleva:
On meilläkin oikeasti TOSI tiukkaa myös ja olen silti kotona. Suosittelen! Rahaa saat myöhemminkin mutta menetettyä aikaa lapsen kaa et saa.
Tätäkin vaihtoehtoa olen miettinyt... Mutta tuntuu, ettei me toisinaan meinata pärjätä mitenkään! Monesti on viimeisetkin rahat saanut tarkkaan laskea tai visaa vinguttaa, että on saanut vaippoja ostettua! Ei tämäkään kivaa ole. Ja kiristää välejä ja tulee riitoja jne... Ei sekään lapsen etu ole, jos näin päin ajatellaan...
Hyvä pointti! Sanotaan, että lapsen koti on vanhempien parisuhteessa. Jos se alkaa rakoilla, ollaan todella vaarallisilla vesillä. Mä en tiedä yhdenkään lapsen menneen rikki tai pilalle siitä, että on päivisin hoidossa, mutta vanhempien välien rakoilu taas on haavoittanut monta pientä sydäntä.
Oikeasti, mä haluaisin kuulla asiallisia perusteluja sille, mitä haittaa (ja millä tavalla näkyy) on lapsen hoitoonviennistä alle 3-vuotiaana. Hirmu meuhkaaminen asiasta, vedotaan asiantuntijoihin jne., mutta onko noista haitoista todellista näyttöä?