Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ensi viikolla on edessä näytöt töissä!! Kolme päivää + itsearviointi |O. Kivaa ja ei ole kivaa! Eniten kassaosuus jännittää ja sen taidankin ensin suorittaa..
Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:Voi, näytöt on ihania! :heart:
Ihana tehä duunia ku tietää että jatkuvasti on joku olan takana kyttäämässäMut tsemppiä!
Alkuperäinen kirjoittaja hankala asiakas:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ensi viikolla on edessä näytöt töissä!! Kolme päivää + itsearviointi |O. Kivaa ja ei ole kivaa! Eniten kassaosuus jännittää ja sen taidankin ensin suorittaa..
Ai kaupassa vai.Millä kassalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mä en oikein tiedä miten suhtautua koska ikinä ei ole ollut mitn näyttöjä! Varsinkin se itsearviointi jännittää kun pitää pöydän ääressä ohjaajille ja pomolle arvioida itsensä |O Kiitos tsempistä!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:Kerran olen antanu näyttökokeen ja kerran olen ollut katsomassa ja arvioimassa näyttöä.. Molemmilla kerroilla mua jänniiitttiiii. :hug: Onnea ja menestystä. Sillä itsearvionnilla pystyt vielä "korjaamaan" sitä "EMÄMOKAA" jos itse huomaat sellaisen tehnees ja tajuat siitä kertoa.
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:Sanot suoraan missä oot tosi hyvä ja koita kertoa joku myös, missä onvähän edes parantamisen varaa. Tsemppiä, hyvin se menee!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja juuli:Sanot suoraan missä oot tosi hyvä ja koita kertoa joku myös, missä onvähän edes parantamisen varaa. Tsemppiä, hyvin se menee!![]()