Vähän meinaa jännittää.
Kaks päivää ensin toisen kanssa vuorossa, sitten vapaapäivän ja torstaina ekan kerran yksin vuorossa. Tuolla paikassa kun on vain yksi töissä kerrallaan normaalisti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Hyvin se meneePalvelukodit on ihan jees paikkoja =)
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:Kuinkahan sä jaksat kun itselläsikin painoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Hyvin se meneePalvelukodit on ihan jees paikkoja =)
Joo eiköhän se siitä suju. Siellä palvelukodissa on aika hyväkuntoosia vanhuksia ja he kyllä kuulemma neuvovat jos on tarpeen.Jännittää vain kun yksin pitää olla vuorossa.
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Hyvin se meneePalvelukodit on ihan jees paikkoja =)
Joo eiköhän se siitä suju. Siellä palvelukodissa on aika hyväkuntoosia vanhuksia ja he kyllä kuulemma neuvovat jos on tarpeen.Jännittää vain kun yksin pitää olla vuorossa.
Meetkö sä keittiölle?Vanhukset on yleensä mukavia.Enemmän mä tykkään olla niiden kans tekemisissä kuin esim koulun keittiöt.
Missä mä oon ollu ni hyvin ne kyllä sanoo mitä tahtovat ja haluavat ja keittiöllä varmaan joku ohjeistus esim allergiat ja jos on valmis pöytään kattaminen =)
Alkuperäinen kirjoittaja miettii:Kuinkahan sä jaksat kun itselläsikin painoa?
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Hyvin se meneePalvelukodit on ihan jees paikkoja =)
Meetkö sä keittiölle?Vanhukset on yleensä mukavia.Enemmän mä tykkään olla niiden kans tekemisissä kuin esim koulun keittiöt.
Missä mä oon ollu ni hyvin ne kyllä sanoo mitä tahtovat ja haluavat ja keittiöllä varmaan joku ohjeistus esim allergiat ja jos on valmis pöytään kattaminen =)
Ei kun ihan siis hoitotyöhön menen. Ruoka tuodaan sinne muualta.
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja miettii:Kuinkahan sä jaksat kun itselläsikin painoa?
No mitä se tähän liittyy?Meinaaks et ylipainoiset ei voi tehä töitä![]()
painu sudaniin typerän kommin kanssa ei tuu ikävä :wave: :wave:
sori...avautuminen :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja miettii:Kuinkahan sä jaksat kun itselläsikin painoa?
Eiköhän toi ollut vaan vitsi, kun jossain keskusteluissa scarletin paino on otettu esille ihan liittymättä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja miettii:Kuinkahan sä jaksat kun itselläsikin painoa?
Eiköhän toi ollut vaan vitsi, kun jossain keskusteluissa scarletin paino on otettu esille ihan liittymättä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:koskas sulla on tarjoilijan hommat loppunu vai oliko baarimikko? onnea uutteen paikkaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja miettii:Kuinkahan sä jaksat kun itselläsikin painoa?
Todella hauska vitsi.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:miten se lonkka toimii käytännössä noin fyysisessä työssä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Muista pistää vaalia sadetakki, jos sataa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja apua:miten se lonkka toimii käytännössä noin fyysisessä työssä?
Miksi ei kestääsi?
Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Markiisi de saden:Alkuperäinen kirjoittaja miettii:Kuinkahan sä jaksat kun itselläsikin painoa?
tuskinpa oli
Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja apua:miten se lonkka toimii käytännössä noin fyysisessä työssä?
Miksi ei kestääsi?
No faktahan on että hoitotyö on fyysisesti raskasta, siin on selkä ja jalat kovilla, varsinki ku on ylipainoa (mulla on myös, puhun siis kokemuksesta ).
Potilaiden nostamiset ja liikkumisessa avustaminen voi käydä raskaaksi, ihan "terve-lonkkaisellekin".
Sithän sen huomaat ku oot jonki aikaa hoitotyötä tehny...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja hoitsu:Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:Alkuperäinen kirjoittaja apua:miten se lonkka toimii käytännössä noin fyysisessä työssä?
Miksi ei kestääsi?
No faktahan on että hoitotyö on fyysisesti raskasta, siin on selkä ja jalat kovilla, varsinki ku on ylipainoa (mulla on myös, puhun siis kokemuksesta ).
Potilaiden nostamiset ja liikkumisessa avustaminen voi käydä raskaaksi, ihan "terve-lonkkaisellekin".
Sithän sen huomaat ku oot jonki aikaa hoitotyötä tehny...![]()
Enköhän mä tunne oman kroppani paremmin kuin te. Mä palasin baarityöhön reilu kuukausi leikkauksen jälkeen vaikka sairaslomaa olisi ollut vielä pari kuukautta. Kyllä sekin voi kropan päälle käy kun pitää paljon seistä.