Eilen sain raportin esitettyä, nyt on enää näytöt =)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Rollolainen

Vieras
Kohta nekin on suoritettu, ehkä huomenna on yksi tehty loppuun . me saadan suorittaa näytöt niin että tehdän usemapana päivänä, kun ne tehdään nin että se työpaikkaohjaaja on vain mukana , opettaja ei ole mukana näytössä.
Tilinpäätösanalyysit olen kirjoitanut jo valmiiksi ja tehnyt trendianalyysin ja prosenttimuotoisen analyysin. Enä suullisesti ptiäis kertoa. oli hyvin mielenkiintoinen tehtävä.
Kirjanpitokin on melkein tehty, parin laskun tiliöinti vielä ja olen myös itsenäisesti tehnyt maaliksuun budjetoinnin. eihän tässä enää ole kuin 5 viikkoa aikaa . Kun näytöt saa alta pois voi kesitty muihin töihin =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Eli loppusuoralla oot niin ku mäki. :) Mulla oli tänään vika varsinaanen koulupäivä ja samalla vika koe. Maanantaina alkaa harjoottelu ja sen jälkeen viikko koulua, mutta ei vikalla viikolla oo mitää kunnon opetusta. Opinnäyte, muutama tehtävä ja näyttö viä pitää tehdä harjoottelun lisäksi ja sitte se olis siinä.

[QUOTE="mmmmmm";28324516]ainahan näytöt tehää useempana päivänä...[/QUOTE]

juu tehdään mut tarkoitin sitä että se kirjanpidon näyttö voi olla vaikka 3päivää, kun ei tehdä vaan sitä kirjanpitoa koko ajan van muutakin välillä. Ne päivät voi ola vaika ihan eri vikoilla, riippuen sitä kuinka paljon laskuja on tullut siinä kuussa siihen mennessä kun ne tiliöidään. Myös palkkoja maksetaan useampana päivänä.

Eli loppusuoralla oot niin ku mäki. :) Mulla oli tänään vika varsinaanen koulupäivä ja samalla vika koe. Maanantaina alkaa harjoottelu ja sen jälkeen viikko koulua, mutta ei vikalla viikolla oo mitää kunnon opetusta. Opinnäyte, muutama tehtävä ja näyttö viä pitää tehdä harjoottelun lisäksi ja sitte se olis siinä.

mulla ei oo muta kun nää näytöt. Se raportti minkä esitin, liittyi opinnäytetyöhön. Parityönä tehtiin erään pienen yrityksen tasekirja ja sit me pidettiin koulun kioskia , se oli osa opinäytetyötä Niistä sit tehtiin raportti.

Muut olivat tehneet tämän raportin ja esittäneetkin jo ennen työharjoittleuun menoa, mutta mun kaveri sairastui just sillä vikola kun se piti esittää joten se sen takia sitten esitettiin vasta nyt. Me saatiin esittä tää iltaryhmälle jossa oli vähämmän kuulijoita =)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
mulla ei oo muta kun nää näytöt. Se raportti minkä esitin, liittyi opinnäytetyöhön. Parityönä tehtiin erään pienen yrityksen tasekirja ja sit me pidettiin koulun kioskia , se oli osa opinäytetyötä Niistä sit tehtiin raportti.

Muut olivat tehneet tämän raportin ja esittäneetkin jo ennen työharjoittleuun menoa, mutta mun kaveri sairastui just sillä vikola kun se piti esittää joten se sen takia sitten esitettiin vasta nyt. Me saatiin esittä tää iltaryhmälle jossa oli vähämmän kuulijoita =)

Mä meinaan työharjoottelupaikas pitää yhtenä päivänä jotakin toiminnallista vanhuksille ja siitä teen sitte opinnäytteen. Raportin lähetän opettajalle s.postilla, mutta mitää suullista esitystä ei oo. Onneks saan tehdä yksin koska pitkä välimatka luokkakavereihin vaikeuttais asiaa.

Yhteistyössä