Minua jännittää!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minskii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Ensi viikolla on edessä näytöt töissä!! Kolme päivää + itsearviointi |O :D . Kivaa ja ei ole kivaa! Eniten kassaosuus jännittää ja sen taidankin ensin suorittaa..

Ai kaupassa vai.Millä kassalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
Voi, näytöt on ihania! :heart:

Ihana tehä duunia ku tietää että jatkuvasti on joku olan takana kyttäämässä :D Mut tsemppiä!

Mä en oikein tiedä miten suhtautua koska ikinä ei ole ollut mitn näyttöjä! Varsinkin se itsearviointi jännittää kun pitää pöydän ääressä ohjaajille ja pomolle arvioida itsensä |O Kiitos tsempistä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Mä en oikein tiedä miten suhtautua koska ikinä ei ole ollut mitn näyttöjä! Varsinkin se itsearviointi jännittää kun pitää pöydän ääressä ohjaajille ja pomolle arvioida itsensä |O Kiitos tsempistä!!!

Mua kans jännitti aikoinaan näytöt ihan törkeesti! Mutta niitä ei kannata kauheesti aatella, tekee vaan duuninsa niin hyvä tulee :)

Niin no onneksi sovittiin että ohjaaja tupsahtaa sinne jossain vaiheessa eikä hengitä niskaan :D. Eli koitan olla katsomatta missä se ohjaaja minuu valvoo :D .. Muutenkin se ohjaaja on niin tarkka kaikesta.

Kerran olen antanu näyttökokeen ja kerran olen ollut katsomassa ja arvioimassa näyttöä.. Molemmilla kerroilla mua jänniiitttiiii. :hug: Onnea ja menestystä. Sillä itsearvionnilla pystyt vielä "korjaamaan" sitä "EMÄMOKAA" jos itse huomaat sellaisen tehnees ja tajuat siitä kertoa.

Alkuperäinen kirjoittaja Piimä:
Kerran olen antanu näyttökokeen ja kerran olen ollut katsomassa ja arvioimassa näyttöä.. Molemmilla kerroilla mua jänniiitttiiii. :hug: Onnea ja menestystä. Sillä itsearvionnilla pystyt vielä "korjaamaan" sitä "EMÄMOKAA" jos itse huomaat sellaisen tehnees ja tajuat siitä kertoa.

Okei kiitos vinkistä. Mä silleen tiedän jo miten arvioin itseni jne.. Mutta en sit tiedä |O . En halua sellaista kuvaa antaa että olisin täydellinen tai olisin täydellinen luuseri. Vai voiko sitä ihan suoraan sanoa missä koen olevani erittäin hyvä jne?

Alkuperäinen kirjoittaja juuli:
Sanot suoraan missä oot tosi hyvä ja koita kertoa joku myös, missä onvähän edes parantamisen varaa. Tsemppiä, hyvin se menee! :)

On niitäkin myös missä olisi parantamisen varaa ja opittavaa. Kiitos tsempistä!!

Yhteistyössä