Minua huomattavasti nuorempi työkaverini viestittelee mieheni kanssa... Mitä V*TTUA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Missä tässä on petetty, kerro?

Vai se, että on kerran pettänyt, oikeuttaa toisen lukemaan toisen posteja?
Kuule kerron, jos ette voi pitää näppejänne erossa toisen yksityisyydestä niin erotkaa vitun rikolliset älkääkä tutkiko ihmisten posteja.

Oikeesti te ootte hulluja akkoja! AP tutkii toisen FB-viestit ja loput rummuttaa perään kuinka oli hienosti tehty ja kaamee mies sulle. Avunantoa rikoksen peittelyyn myös harrastatte.

[QUOTE="vieras";28351588]Pettäminen on 100 kertaa suurempi synti kuin sen selvittäminen.[/QUOTE]

[QUOTE="vieras";28350707]miks sun työkaveri on eees miehes fb kaveri?[/QUOTE]

On mullakin miehen työkavereita fb-kavereina, en näe siinä mitään outoa. Juttelen ko. ihmisten kanssa jos satutaan jossakin törmäämään vaikkei mies olisi mukana niin miksei oltais myös fb:ssa kavereita?

[QUOTE="Apua";28351943]Minkä ikäinen miehesi siis on ? Ja millä alalla hän työskentelee ? Toi viesti on nimittäin lainattu mun FB viestistä melkein sanatarkkaan. Tosin en ole läski.[/QUOTE]

Mut tässä ei ollut kyse siitä, että aapeen mies ja tää nainen olisivat työkavereita :) vaan aapeen työkaveri viestittelee. Eli mitä väliä on sillä, että millä alalla aapeen mies työskentelee?

[QUOTE="Vieras";28351909]Missä tässä on petetty, kerro?

Kuule kerron, jos ette voi pitää näppejänne erossa toisen yksityisyydestä niin erotkaa vitun rikolliset älkääkä tutkiko ihmisten posteja.

Oikeesti te ootte hulluja akkoja! AP tutkii toisen FB-viestit ja loput rummuttaa perään kuinka oli hienosti tehty ja kaamee mies sulle. Avunantoa rikoksen peittelyyn myös harrastatte.[/QUOTE]

Kysyin mieheltäni kumpi on hänestä pahempi asia, rikkoa kirjesalaisuus, jos epäilee toisen pettävän vai se pettäminen tekona itsenään toisen puolelta? Hän vastasi, että pettäminen. Toisaalta hän ei muutenkaan juuri perusta kirjesalaisuudesta. Ihmettelee aina miksen ole avannut päivän postia, joka tullut hänen nimellään.

[QUOTE="Vieras";28351909]

[/QUOTE]

Kyllä. Jos kerran pettää, ja haluaa silti jatkaa, on elettävä sen asian kanssa että toisella voi mennä kauan ennenkuin saa luottamuksen takaisin, ja petetyllä on oikeus asioita tonkia jos siltä tuntuu. Muuten suhde on tuhoontuomittu, ei sitä pettämistä kädenpuristuksella voi unohtaa ja jatkaa entisellään. Pettäjän pitää todistaa että on luottamuksen arvoinen. Silloin ei oo piiloteltavaa. Jos ei käy, niin sit on parempi erota suoraan.

[QUOTE="vieras";28352104]Kyllä. Jos kerran pettää, ja haluaa silti jatkaa, on elettävä sen asian kanssa että toisella voi mennä kauan ennenkuin saa luottamuksen takaisin, ja petetyllä on oikeus asioita tonkia jos siltä tuntuu. Muuten suhde on tuhoontuomittu, ei sitä pettämistä kädenpuristuksella voi unohtaa ja jatkaa entisellään. Pettäjän pitää todistaa että on luottamuksen arvoinen. Silloin ei oo piiloteltavaa. Jos ei käy, niin sit on parempi erota suoraan.[/QUOTE]

Ei jumalauta, aivanko totta olette tätä mieltä? Tuodtahan voisi jopa ajatella, että moni varmaan haluaisi miehensä pettävän jotta voisi asettaa luvan kanssa miehen koiran asemaan.

Kyllä se on niin, että pettävä pettää urkinnoista huolimatta ja petetyn on parempi erota jos ei voi sen kanssa elää mm. ilman yksityisyyden rikkomista.

Sairas olet!

[QUOTE="vieras";28352192]Ei jumalauta, aivanko totta olette tätä mieltä? Tuodtahan voisi jopa ajatella, että moni varmaan haluaisi miehensä pettävän jotta voisi asettaa luvan kanssa miehen koiran asemaan.

Kyllä se on niin, että pettävä pettää urkinnoista huolimatta ja petetyn on parempi erota jos ei voi sen kanssa elää mm. ilman yksityisyyden rikkomista.

Sairas olet![/QUOTE]

Mun mielestä ois sairasta, jos pettäjä ei joutuis millään tavalla vastuuseen tekosistaan. Jos se pettäjä oikeesti haluaa jatkaa parisuhdetta ja todistaa olevansa luottamuksen arvoinen, se suostuu kyllä näyttämään viestittelyt vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Mun mielestä ois sairasta, jos pettäjä ei joutuis millään tavalla vastuuseen tekosistaan. Jos se pettäjä oikeesti haluaa jatkaa parisuhdetta ja todistaa olevansa luottamuksen arvoinen, se suostuu kyllä näyttämään viestittelyt vastakkaisen sukupuolen kanssa.

Kyllä ihmisillä on omituisia parisuhteita. :O Vaikka joskus omakin suhde tykkii, niin kyllä sitä tällaisten viestien jälkeen taas osaa arvostaa ihan eri tavalla. :)

Se onkin eri asia jos näyttää viestittelyt kuin se, että menee salaa toisen koneelle.

Tiiättekö, niihin päävikoihin pitää olla muu ratkaisu kuin toisen ihmisen kyttääminen. Luuletteko, että pettäminen loppuu kyttäämällä? Ette vissiin tajua, että se vain lisää sitä. Kuka haluaa elää hullun kyttääjän kanssa?

[QUOTE="Vieras";28352606]Se onkin eri asia jos näyttää viestittelyt kuin se, että menee salaa toisen koneelle.

Tiiättekö, niihin päävikoihin pitää olla muu ratkaisu kuin toisen ihmisen kyttääminen. Luuletteko, että pettäminen loppuu kyttäämällä? Ette vissiin tajua, että se vain lisää sitä. Kuka haluaa elää hullun kyttääjän kanssa?[/QUOTE]

No jos ei haluu erota pettämisen jälkeen, niin pitäskö vaan sokeesti luottaa petturiin? I think not. Eikä se kyttääjä ole hulllu, vaan se pettäjä. Taas syyllistetään petettyjä.

Jos et luota kumppaniisi niin sitten eroat, mutta kyttää et. Se on sairaus.
Mitä itse saat suhteesta jossa et luota? Jaa niin, saat tyydytystä toisen kyttäämisestä ja kontrolloimisesta.

No jos ei haluu erota pettämisen jälkeen, niin pitäskö vaan sokeesti luottaa petturiin? I think not. Eikä se kyttääjä ole hulllu, vaan se pettäjä. Taas syyllistetään petettyjä.

Mä en halua olla mikään kyttääjä. Mutta mieheni on epäluotettava näköjään.

Silloin kun jäi kiinni toisesta naisesta, ongelmia kesti hetken. Lopetti kuitenkin suhteen ja alkoi "rakentaa" meille uutta ja parempaa luottamusta. On ollut nämä vuodet tässä hyvinkin avoin menemisistään ja tekemisistään ja aloinkin jo luottamaan siihen.

Nyt sitten käyttäytyy jotenkin oudosti. Erilailla.

Silloin, kun pettäminen minulle selvisi, olin viimeisilläni raskaana. Ette voi kuvitella sitä tuskan ja pahoinvoinnin tunnetta kun tuntuu, että maa katoaa jalkojen alta ja koko nuoruus ja elämä on mennyt haaskuun. Kesti kauan toipua siitä.

Tiedän että mieheni saattaa pettää vielä, ellei ole jo pettänyt. Tiedän, etten voi sitä mitenkään estää. Olen kasvanut sen verran ihmisenä, että enää tuskin en hajoa niiiiiiiin pahasti kuin viimeksi. En vain halua tulla yllätetyksi. En halua olla viimeinen joka kuulee tästä. Haluan olla ensimmäinen joka kuulee, jotta saan rauhassa tehdä päätöksen lähtemisestä.

Useat sanovat, että molempien pitää katsoa peiliin, jos toinen pettää. Mielestäni tämä on vain pettäjän tapa antaa itselleen anteeksi. Kuinka petetty voi "katsoa peiliin" jos pettäjä ei ole antanut minkäänlaista infoa siitä, että "hei, meidän parisuhde ei toimi". Pettäjiltä puuttuu kyky puhua ongelmista, jotka ehkä olisivat ratkaistavissa ennen pettämistä. Ja jos ei ole, voi erota ennenkuin alkaa pettämään.

Niin. Mä en aio olla enää mikää syntipukki/heittosäkki/lattiamatto. Pahalta tämä tuntuu eikä varmaankaan vaihtoehtoja ole, mutta paremmin selviän tästä, kuin viime kerralla. Mulla täytyy olla vain faktat ensin selvillä!

[QUOTE="vieras";28352192]Ei jumalauta, aivanko totta olette tätä mieltä? Tuodtahan voisi jopa ajatella, että moni varmaan haluaisi miehensä pettävän jotta voisi asettaa luvan kanssa miehen koiran asemaan.

Sairas olet![/QUOTE]

No, mun mies ei ole koskaan pettänyt (enkä minä), joten kummallakaan ei ole syytä tai oikeutta lukea toisen posteja yms. Tosin mun kännykkää saa mies lukea koska vaan, ja minä esim. useinkin avaan miehen postikuoret eikä se miestä haittaa.

Silti, olen tuota mieltä mitä sanoin. Jos se ei toiselle osapuolelle käy, niin ainahan voit erota ;) sairas on se joka toista haukkuu :)

[QUOTE="Vieras";28352786]Jos et luota kumppaniisi niin sitten eroat, mutta kyttää et. Se on sairaus.
Mitä itse saat suhteesta jossa et luota? Jaa niin, saat tyydytystä toisen kyttäämisestä ja kontrolloimisesta.[/QUOTE]

Sä olet sairas kun meinaat että voit sanella toisten suhteita ja haukkua toisia päävikaisiksi yms. Jos petetty ja pettäjä keskenään sopivat jatkaa suhdetta, ja koittavat PALAUTTAA luottamuksen, se on heidän asiansa :) ei sinun.

Mä kannatan kans sitä, että potkii naikkosen pois miehen FB kavereista ja blokkaa sen... :P Jos mies on niin tumpelo netin kanssa ku miltä vaikuttaa (nainen luonu tilin, mies ei vuosiin ole vaihtanu salasanaa) niin se ei tajua mitään, eikä se "toinen nainen" tajua hänkään mitään. Yhtäkkiä mies vaan katoaa facebookista totaalisesti. Mahtavaa!

[QUOTE="Vieras";28352786]Jos et luota kumppaniisi niin sitten eroat, mutta kyttää et. Se on sairaus.
Mitä itse saat suhteesta jossa et luota? Jaa niin, saat tyydytystä toisen kyttäämisestä ja kontrolloimisesta.[/QUOTE]

Hah, ihan kuin sä muka määräisit mitä mä teen. Ite taidat olla se kontrollinhimoinen!

Ja tuli mieleen...

Mieheni teki monta vuotta töitä saadakseen luottamukseni takaisin. Vain menettääkseen sen uudelleen. Musta tuollainen salainen yöllinen viestittely vieraan naisen/naisten kanssa on minulle pettämistä.

Hän olisi aivan hyvin voinut kertoa minulle, et hei sun työkaveris on alkanut minulle viestittelemään, jos miehelläni itsellään olisi puhtaat jauhot pussissa.

Ps. Kävin taas aamulla vilkaisemassa. Ilmeisesti tää typy on se aktiivisempi osapuoli, koska kyseli mieheni perään "mikset vastaa viesteihini..."

Plaah. Onneksi ei ole talovelkoja tms vaivoina. Ei tartte ottaa ku tavarat ja lapset ja häipyä.

Taidat olla vähän daaaaaiju?

Kyllä se mulle käy jos sä miehesi kanssa sovit, että sä saat luvan kanssa kytätä. Kytätä oikein urakalla ja täyspäiväisesti. Mutta jos salaa teet niin se on rikos vaikka sua olisi petetty 10 kertaa.

Joko luottamus tai hyväksyminen on tai ei, mutta kyttäämisessä ei ole mitään järkeä ja sitä säännöllisesti tekevät ovat sairaita. Piste.

Hah, ihan kuin sä muka määräisit mitä mä teen. Ite taidat olla se kontrollinhimoinen!

Yhteistyössä