Minua huomattavasti nuorempi työkaverini viestittelee mieheni kanssa... Mitä V*TTUA???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Minulle tuli tunne... Sellanen kamala kalvava epäilyksen tunne...

Mieheni on pettänyt minua vuosia sitten, mutta nyt ei käytös ole sellaista kuin mitä se silloin vuosia sitten oli.

Kuitenkin, tuo tunne on kalvanut minua jo pitkään.

Nyt kävin miehen tunnuksilla tutkimassa facebook sivustoaan. Hänellä on n. 1kk kestänyt keskusteluketju työkaverini kanssa.

Tekstissä ei sinänsä mitään pahaa ollut, mutta jotain pientä pikkutuhmaa, toisen muotojen kehumista jne kautta rantain.

Tosiaan... Kerran petetyn aivotoiminta alkoi heti laukata ylikierroksilla, ja en tiedä mitä ajatella...

Pettääkö se? Aikooko se pettää? voi vittu... Yhteisiä lapsia on 3 kappaletta ja ovat aika pieniä... voi vittu.

Enhän mä voi sille mennä suuttumaankaan tästä, vaihtais vaan tunnuksensa...

Tää tytsy on miestäni 15 vuotta nuorempi, noin 21 vuotias. Mä en ymmärrä, se ei edes oo hyvän näkönen. Ylipainoinen finninaama...

Auttakaa mua, mitä mä teen?

Seuraile tilannetta. Minusta on jo kyllä tarpeeksi paha, jos kehuskelevat toistensa ulkonäköä. Sen tytön motiivin nyt voi arvata. Hän on nuori ja huono itsetunto, jos on vielä ruma ja ylipainoinen. Hän haluaa huomiota ja vahvistusta viehätysvoimastaan varmalta nakilta, eli vanhalta mieheltä. Miehesi taas saattaa vaan olla sellainen pettäjä-luonne. Mutta seuraile tilannetta, älä vielä sano tai tee mitään.

Harmi, että teillä on niitä pieniä lapsia.

• Tykkää
Reactions: sciurus vulgaris
No ei tuo ole mitään ylireagointia. Minäkin reagoisin tuolla tavalla jos tietäisin että mieheni olisi chattaillut jonkun toisen naisen kanssa ja vielä kehunut sen toisen naisen muotoja. En minäkään kehuskele facebookissa chatissa miehille että "hei, sulla on kyllä tosi seksikkäät noi vatsalihakset" yms..

Lainaus: " sulla on kyllä niin hyvä kroppa ettei sun tartte mennä salille" -->täät tyttö sanoi, ja mun mies vastasi että "kyllä naisessa muotoja olla pitää" ja "naisia aina vilkuillaan salilla"

Ja paljon keskustelua siitä, koska olisi paras aika käydä salilla.

Sitten mä repeän jos tuo mies yhtäkkiä lähtee salille... EI nimittäin pariin kuukauteen oo käyny.

Tuntuu todella pahalta...

kysy työkaverilta miksi se on miehesi kaveri fb:ssa.Kerro myös,että pystys katsomaan heidän keskusteluja.Ja että et tykkää mistään pikkutuhmista vihjailuista.Toimii varmasti kun sanot siitä sille työkaverille kun miehelles.

• Tykkää
Reactions: sciurus vulgaris
Pistä sille tytön hempukalle töissä luu kurkkuun. Sano että nyt tyttö kuule lopetat sen miehen vikittelyn. Tai hei, jos sun miehellä kerran oli jäänyt facebookki auki, niin olisit poistanut koko muija sieltä miehesi kaverilistalta!

[QUOTE="vieras";28350914]Poista se finninaama sun miehen kavereista ja laita sille estot. Kumpikaan tuskin tajuaa mikä niihin iski ja tuskin asiasta kehtaavat keskenään jutella.[/QUOTE]

Tässähän on loistava idea! :D

[QUOTE="vieras";28350914]Poista se finninaama sun miehen kavereista ja laita sille estot. Kumpikaan tuskin tajuaa mikä niihin iski ja tuskin asiasta kehtaavat keskenään jutella.[/QUOTE]

Mä kannatan myös tätä. :D Ei ehkä kovin aikuismaista, mut niin suloista. Siinähän ihmettelevät.

Siis sillä edellytyksellä, että sun miehes ei tiedä, että tiedät hänen salasanansa. Ettet voi jäädä kiinni. Se olis noloa.

Tsemppiä, kurja tilanne.

Mun mies ei varmaan muista, että mä loin sen fb-profiilin sille monta vuotta sitten. Ei ollut vaihtanut salasanaa...

Mut pitää pitää matalaa profiilia hetken ja tarkkailla tilannetta...

Siltikin paska olo ja tuntuu että sisuskaluja vääntää... Tää tunne on liian tuttu.

Mä kannatan myös tätä.
Törkee sun ukkos!!! Uskon, että sulla on hirvee olo. Oisin mäkin varpaillani tuossa tilanteessa. Exäni petti monta kertaa ja muistan hyvin sen tunteen, mikä tuli kun jäi kiinni niistä.

Kehut miestäsi työpaikan kahvipöydässä, että on niin hyvä mies tai jotain muuta vastaavaa. Katot samalla finninaaman ilmettä. Sitten, jos se alkaa kattelemaan alaspäin niin sillä on tunteita miestäs kohtaan. Paska tilanne. Voimia.

[QUOTE="Tepa";28351224]Kehut miestäsi työpaikan kahvipöydässä, että on niin hyvä mies tai jotain muuta vastaavaa. Katot samalla finninaaman ilmettä. Sitten, jos se alkaa kattelemaan alaspäin niin sillä on tunteita miestäs kohtaan. Paska tilanne. Voimia.[/QUOTE]

ME ollaan kyllä samassa työpaikassa mutta nykyään onneksi eri työpisteissä. joskus satunnaiseti samassa "kahvipöydässä" tms... Mä en kestäisi nähdä sen naisen naamaa nyt. Varmaan alkaisin ilkeilemään sille tms...

Tota tota. Jos sun miehes haluaa petätä niin ei siinä auta sen eukon poistaminen facebook-kavereista. Sitten se pettää jonkun toisen kanssa. Suosittelisin KESKUSTELUA ukkelin kanssa ja sit lopettaisin parkumiset siitä, että on kolme pientä lasta jne... Josko mies on sika niin parempi se on ilman sellaista olla, oli tilanne mikä vaan.

Pyydäppä tämä nuori typy kaveriksi facebookissa. Toivottavasti hyväksyisi. Silloin näet hänen ystävät myös. Sen kautta voit mieheltäsi kysyä, miksi likka on hänen facebook kaverina myös. Jäämättä kiinni siitä, että olet miehesi facebooktilillä käynyt.

En minä haluaisi puolisoni olevan luotettava siinä asiassa, että jos saan päähäni jotain tyhmää, hän ei tule tekemään mitään pysäyttääkseen sen.

[QUOTE="vieras";28351510]Anteeks nyt mutta kukahan tässä on epäluotettava?[/QUOTE]

Niinpä ja sitten täällä vielä naiset neuvoo mitä pitäisi tehdä ettei ap jää kiinni urkkimisesta! Kai täällä sitten annetaan neuvoja muidenkin rikosten jälkien peittelyyn?

No hetihän nuo huomaisi mitä on tapahtunut, ellei ne oo ihan pässejä?

Yhteistyössä