Minne reissuun kotimaassa syksyllä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Suunnittelija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Suunnittelija

Vieras
Kertokaapas vinkkejä minne kohta 3 v lapsen kanssa kannattaisi kotimaassa mennä ihan pienimuotoiselle kesälomareissulle vasta elokuun 22 päivä alkavalla viikolla. Mitä paikkoja/ teemapuistoja/ muita tilanteeseen sopivia paikkoja on auki vielä silloin? Kesäloma on vasta silloin ja moni pienelle lapselle sopiva paikka tuntuu lopettavan kesäkautensa jo 14.8.

Pohjoinen käy oikein hyvin, mutta haluaisin löytää jonkun paikan sieltä pohjoisesta, tai ihan mistäpäin Suomea vaan, jonne voitaisiin mennä ihan oikeasti käymään ja tekemään jotain muutakin kuin vaan olemaan jonnekin hotelliin tms. Kylpylät ei kauheasti just nyt kiinnosta, kun olen vauvamahani kanssa maitovalaan kokoinen niin en ite halua uiskentelemaan.

Vuokraatte esim kuusamosta mökin. 3v jo jaksaa kävellä ni teette retkiä metsään, käytte karhupuistossa jne. Tai miten ois Tuuri/Ähtäri (sielläki on paljon vuokramökkejä)

Nostelen jos tulis lisää ideoita näin iltapäivästä.

Laittakaa vaan pinoon kaikki mahdollisia paikkoja missä ootte lasten kanssa käyneet niin tutkin sitten ite ovatko auki jne. Mä en ole matkustanut yhtään missään ja ihan netin varassa oon tässä etsiskelyssä. Siks olis kiva tietää mistä paikoista te ootte tykänny.